Ze gebruikten bij de laatste Hellraiser (voor zover je het nog echt Hellraiser mag noemen) in Zuidlaren een kwart van de totale oppervlakte van de PHB hallen, dus meer ruimte zal Masters ook niet krijgen. Dus dan geven ze wel een feest in het noorden, maar met ruim 2000 bezoekers minder als in het Beursgebouw.
Het FEC zal niet meer gebeuren omdat je daar ook zit met geluidsoverlast met huizen dicht in de buurt. Maar dat heeft puur met de aard van het het evenement te maken volgens mij
Thialf zal het ook niet worden want die hebben 2 nachtverguninngen die in handen zijn van ID en T. Die geven er 1 aan Q Dance voor Qlimax en de andere houden ze zelf voor Trance Energy.
Groningen zou wel kunnen en Kardinge met dat zwembad erbij is wel speciaal natuurlijk al moet de beveiliging wel goed zijn want met het laatste Hardcorefeest Trip 2 Dreamland liep het ook aardig uit de hand. Ben ik zelf niet geweest, maar heb ik genoeg verhalen van gehoord. Maar ook de Martinihallen of Oosterpoort zou mij wel leuk lijken, want ik ben eigenlijk nog nooit bij een feest in Groningen geweest
Maar het blijft speculeren en dat heeft weinig zin
Zelf denk ik toch dat het Zuidlaren wordt....
Het FEC zal niet meer gebeuren omdat je daar ook zit met geluidsoverlast met huizen dicht in de buurt. Maar dat heeft puur met de aard van het het evenement te maken volgens mij
Thialf zal het ook niet worden want die hebben 2 nachtverguninngen die in handen zijn van ID en T. Die geven er 1 aan Q Dance voor Qlimax en de andere houden ze zelf voor Trance Energy.
Groningen zou wel kunnen en Kardinge met dat zwembad erbij is wel speciaal natuurlijk al moet de beveiliging wel goed zijn want met het laatste Hardcorefeest Trip 2 Dreamland liep het ook aardig uit de hand. Ben ik zelf niet geweest, maar heb ik genoeg verhalen van gehoord. Maar ook de Martinihallen of Oosterpoort zou mij wel leuk lijken, want ik ben eigenlijk nog nooit bij een feest in Groningen geweest
Maar het blijft speculeren en dat heeft weinig zin
Martinihall of prinsbernard hoeve hallen in Zuid laren.
stadsschouwburg de harmonie is een vette lokatie maar er kennen geen feesten meer gehouden worden omdat ze bang zijn dat de constructie van het gebouw de trillingen van de muziek niet aan kan,oosterpoort is ook super maar dat mag niet meer,en de veilinghal bestaat die nog zo ja waar zijn de cyberzone's gebleven,dat vond ik vage feesten en zo tegen de morgen dat het licht de hal in komten er zijn nog zoveel goeie lokatie's alleen er wordt te weinig gebruik van gemaakt.omdat veel gemeentes er problemen mee hebben als er effe 10.000 partyfreak's s'morgen's op zoek gaan naar de coffeeshop of ergens anders gaan chillen
2 doorgedraaidehousefreak: thnx for your info, maar wel jammer van de oosterpoort, er worden immers nog wel concerten enzo gehouden...
2 hardcore survivors: ieder zijn mening; ben jij uberhaupt wel es op een feest in een van de drie lokaties die je noemt geweest???
En vraag doorgedraaidehousefreak maar es hoe bijvoorbeeld culture shock was...
2 hardcore survivors: ieder zijn mening; ben jij uberhaupt wel es op een feest in een van de drie lokaties die je noemt geweest???
En vraag doorgedraaidehousefreak maar es hoe bijvoorbeeld culture shock was...
2 Doorgedraaidehousefreak
Volgens mij ben je idd een beetje doorgedraaid

Dat van Harmonie klopt niet helemaal hoor. Laatst nog een feestje geweest op 14-06-2003 : Emotionz.
Trouwens over Cultureshock gesproken dat was toen ook in de Harmonie. De reden dat dat niet meer mag in de Harmonie is omdat een aantal bezoekers het (weer) verknald heeft voor de rest wat betreft drugsoverlast, vernielingen en agressief gedrag.
Bovengenoemde is over het algemeen het probleem op het moment om een locatie te krijgen voor een hardcore feest. Met de toevoeging dat voor niet kenners er geen verschil is tussen hardcore en hardstyle
Volgens mij ben je idd een beetje doorgedraaid
Dat van Harmonie klopt niet helemaal hoor. Laatst nog een feestje geweest op 14-06-2003 : Emotionz.
Trouwens over Cultureshock gesproken dat was toen ook in de Harmonie. De reden dat dat niet meer mag in de Harmonie is omdat een aantal bezoekers het (weer) verknald heeft voor de rest wat betreft drugsoverlast, vernielingen en agressief gedrag.
Bovengenoemde is over het algemeen het probleem op het moment om een locatie te krijgen voor een hardcore feest. Met de toevoeging dat voor niet kenners er geen verschil is tussen hardcore en hardstyle
hey dj gabbo volgens mij zit je er naast volgens mij is de eerst thunderdome van het noorden in de martinihal gehouden en daarna in thialf maar dat weet ik niet zeker meer is alweer zo lang geleden
Je kAn hEt oOk oP De wAdDeNzEe dOuH NaTuUrL¥K. eInDhOvUh dAz gEwOoN De mOoIzTe zTaD VaN De wErElD Uh dAt hEt fEeZt vErNeUkT WoRdT DoOr aLlErLeI WaNnAbE\'z hEeFt nIkZ MeT EiNdHoVuH Te mAkUh dAt gEbEuRt bOvUh dE RiViErUh oOk wAaRoM DeNk jE DaT T NiEt mEaH In hEmKaDe kAn oMdAt hEt eUh kUtLoKaTiE WaZ ZeKaH BuH Je dOm oFzO
culture shock was een super vet en vaag feesie lekker feesten rond vagen trap op trap af hal in hal uit
2 marlin:ik ben idd een beetje doorgedraaid,maar zijn we dat niet allemaal een beetje.en dat van culture shock was hetgene wat ik toen der tijd heb gehoord.worden er nu nog steeds feesten gehouden???
2 marlin:ik ben idd een beetje doorgedraaid,maar zijn we dat niet allemaal een beetje.en dat van culture shock was hetgene wat ik toen der tijd heb gehoord.worden er nu nog steeds feesten gehouden???
martinieplaza zou een goede lokatie zijn daar kunner er zo 20.000 in
oosterpoort is te klein denk ik dat worden er niet meer als 5000
en dan zijn de pbh hallen er nog die zijn ook er groot ook wel 20.000 denk ik
maar mijn voor keur gaat naar martinieplaza das voor mij om de hoek lekker op het fietsie heen
oosterpoort is te klein denk ik dat worden er niet meer als 5000
en dan zijn de pbh hallen er nog die zijn ook er groot ook wel 20.000 denk ik
maar mijn voor keur gaat naar martinieplaza das voor mij om de hoek lekker op het fietsie heen

![°o.O |[K]|[A]|[R]|[L]|[I]|[J]|[N]| O.o°](/images/user/13190_2356611.jpg)