Partyflock

Forumonderwerp · 617624
als ik me klote voel, ga ik muziek maken..

en 1 nummer helpt me best vaak om over het klote gevoel heen te komen:

http://hhhooligan.webservicez.nl/Niels%20T%20-%20Overcome.mp3

Er zit een speech in van Rev. Martin Luther King jr. En die speech zit wel ZO vol positieve energie... et helpt me echt bijna altijd over een kut gevoel heen...

ik vraag nu niet om een mening over het nummer, je mag wel een mening geven, maar het hoeft niet.. ik wou dit alleen even delen... (ja ik voel me nu ook klote...) Thnx 2 Michiel, die de originele loop maakte!

thnx
/weg
laatste aanpassing
Ik zal es ffkes luisteren dan. Als ik boos ben of me klote voel, heb ik behoefte aan goede harde hardcore. Daar kan ik mijn agressiviteit een beetje in kwijt!
sjah, ik maak normaal hardcore, maar ik heb et zelf niet in de hand wat ik maak... ik begin gewoon, en de ene keer komt er hardcore uit, en in dit geval trance, maar soms ook breakcore, of D&B
als ik me klote voel..

hand uit je broek hale !

als ik down ben dan ga ik meestal snijden..maar een eind fietsen werkt ook heel goed..
laatst heb k 2,5 uur gewielrent..
daarna was ik er weer..

alle woede van me afgetrapt en rustig na kunnen denken over dingen en harder fietsen dan dat je eigenlijk kunt...
:)
defineer "snijden"?

snijden in jezelf zeg maar..
naja dan ben ik ook wel weer een figuur apart..
maar als ik dat doe dan voel ik me ook wel echt klote hoor..
aha... ok, dat vind ik dus eigenlijk best eng?!

jezelf verwonden?

nou ja, ik heb een keer uit agressie op een muur staan hengsten... resultaat: barsten in de voegen (echt waar!) en een knokkel naar binnen geslagen (doet geen pijn, niet gebroken, je ziet em alleen slecht)

beetje N1 comedown ... way down .. na een hele goeie up ... kijken of het helpt down hem nu alvast bedankt ... of niet :-)
hoop et voor je dude :)

tsja zo heeft iedereen wat..
t werkt echt..
vriend van mij heeft ook een keer uit woede op de deur staan hengsten..
toen ging ie ook dwars door de deur heen..
en ja, ik heb ook aardig wat dingen vernield in mn woede maar meestal dan toch wel mezelf..

fuck hee ... waarom nou trance!
alles behalve trance of hardstyle ... nou voel ik me nog kutter!
sjah, jouw fout... ik heb niet gezegd dat et hardcore was?! en ik heb een paar posts terug gezegd dat et trance was...