Partyflock

Forumonderwerp · 616632

Nederland is keihard op de vingers getikt door de Amerikaanse voorzitter van de senaatscommissie drugsbestrijding, senator Souder. Deze eist onomwonden van ons land een aggressievere XTC-bestrijding. Volgens hem is Nederland het Colombia voor synthetische drugs.

Zo'n 80% van de XTC in de VS zou afkomstig zijn uit Nederland. Het aantal uitgeleverde Nederlanders naar de VS is gestegen van één naar 37 per jaar.

Als Nederland niet meer werk maakt van de XTC-bestrijding dan dreigt senator Souder met economische sancties. Ook bepleit hij urenlange inspectie van toeristen, die vanuit Amsterdam naar de VS vliegen. Het zeer uitgebreid controleren van alle postzendingen is ook een mogelijkheid.
____

Laat ze eerst hun eigen crack probleem eens oplossen.
Wat een eng volk.

boycot de vs !!
Wat? We zijn het praktisch eens! :D
Bla> Ik snap niet hoe jouw antwoord in verband staat met mijn stuk :/ ( ben ook maar blond hoor ;)
Gewoon nog een paar keer doorlezen....
Je kan het ook simpel uitleggen :)
Alcohol = drugs
Alcohol = legaal
Alcohol = legaal + drugs

--------

tot zover volg je me nog he?

--------

Alcohol + mensen = meestal gezellig

--------

Hou je het nog bij? Nu wordt het ingewikkeld!!!!

--------

Als:

Alcohol + mensen = meestal gezellig

en Alcohol = drugs

Dan ook:

Drugs + mensen = meestal gezellig
Wat heeft gezelligheid met drugsvoorliching te maken:S

Jij zegt alcohol is drugs. Ok das waar. Maar kun je ook een onderscheid maken tussen alcohol en pillen/speed/coke en hero?????

Je vergelijkt een mug met een olifant.
Gepaard met alcohol gebeuren er een stuk minder erge dingen (ik heb het over od's, criminaliteit etc) dan met coke/hero etc.
laatste aanpassing

Gepaard met alcohol gebeuren er een stuk minder erge dingen (ik heb het over od's, criminaliteit etc) dan met coke/hero etc.laatste aanpassing: 20 juni 2003 17:01

U zal eens de feiten moeten opzoeken, weet je wat alcohol de maatschappij kost alleen aan medische voorzieningen. al die honderduizenden alcohol verslaafden gaan vroeg of laat lichamelijk naar de klote.
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
De VS is blijkbaar echt zijn eigen problemen aan het verdoezelen de laatste tijd, XTC is voor het eerst ontwikkeld door de amerikaanse overheid en Saddam Houssein is door de Amerkinanen in het zadel gezet en Osama bin Laden heeft zelfs voor de FBI gewerkt!!!!

VS = hypocriet!
Ja drank dat is onschuldig. Vrouwen die zich zwanger laten neuken door een of andere gast die ze in het daglicht nog niet eens aan willen kijken maar van de daad zich vrij weinig kunnen herinneren.

Klinkt als een rape drug in mijn oren eigenlijk.

"ALCOHOL IS EEN RAPE DRUG."

(Y)(Y)(Y) heel goed gezegd!!
Maar wel lekker die alcohol, vooral met zo'n schuimkraagje :D
Je hoort mij niet zeggen dat alcohol onschuldig is. Maar iig een stuk onschuldiger als de hero en de coke..
En bij de weg. 'bla' je zit nu wel te miepen over alchol. Maar ik geloof dat ik het toch echt had over het drugsbeleid. Dus ook alcohol :)
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
och ja..
In de VS heeft de jeugd tenminste geen drugs nodig om zijn mede scholieren af te knallen, enkel een zieke maastschappij!
Er zijn in nederland een paar honderdduizend mensen met een alcohol probleem(van verslaafd tot probleem geval)daar tegen over staan een paar duizend man met een drug probleem(van verslaafd tot probleem geval)..
De zorg kosten voor de groep mensen met een alcohol probleem zijn vele malen groter als die van de groep met het drugs probleem.
De overlast van verslaafden bv hier in haarlem komt voor 80% van(dakloze)alcoholi­sten af...
Dus ik zie nie helemaal wat er onschuldig is aan alcohol voor mij hoort het gewoon in het rijtje hero,crack,coke thuis,zware harddrug dus.
Drugs verbieden of uit de maatschappij bannen is een utopie en het word tijd dat we dat is gaan inzien.
America zou dit toch moeten weten na hun mislukte drooglegging,nu word er hetzelfde gedaan met drugs en nu zou het wel lukken?
Nah nooit...waar mensen zijn word drugs gebruikt,fact of life
laatste aanpassing

Boycotten VS moet stoppen.. rook gauloises ipv marlboro of welke amerikaanse fabrikant ook..
Dus waarom niet betere voorlichting, hogere straffen op drugsverkoop/bezit

wat nou hogere straffen ? :S

wat wil je daar mee bereiken meid ?
Boycotten VS moet stoppen.. rook gauloises ipv marlboro of welke amerikaanse fabrikant ook..

kenne we nu nie terug gaan zeiken dan ? ja zoveel procent van de peuken komt uit amerika hierheen ennuh dat vinden we niet kenne want er gaan allemaal mensen dood aan enzo...

ofzoiets ;P
Ik :kots: op Bush en de rest van dat klootjesvolk daarro

De VS spendeert ieder jaar miljarden aan drugsbestrijding en volgens deskundigen word er nog niet eens 10 procent van alle drugs onderschept. Zouden ze al die miljarden niet beter aan voorlichting en hulpverlening kunnen besteden. Als er geen gebruikers meer zijn dan zijn er ook geen dealers meer nodig.

Het enige waar Amerika goed in is, is andere landen dingen verwijten, zodat het niet opvalt wat een stelletje randdebielen daar dat land regeren en hoe een grote teringzooi ze er van maken.

Zo dat lucht op........ :)
laatste aanpassing
die miljarden zouden ze beter aan arme Colombianen kunnen geven, hoeven ze tenminste niet meer in de drugsindustrie te werken

Amerika is zo dom dat ze geloven dat de xtc die in amerika gevonden is afkomstig is uit Nederland.
Een klein gedeelte misschien wel, maar ik denk niet dat de dealers telkens het risico nemen om het van Nederland naar de VS te exporteren. Die hebben daar hun xtc labjes wel hoor.

Begin me steeds meer te irriteren aan de VS

"The odds of dying from an MDMA overdose are 1 in 3.6 million. So to prevent such a dangerous substance from proliferating, it has been made illegal in all countries in the world under a UN agreement.
The odds of dying in a rollar coaster accident are 1 in 3.2 million. The odds of dying by parachuting are 3 in 1000 per year. 1 in every 500,000 skiers are killed. Every year, soccer players run the risk of 1 in 25,000 of getting killed. And the odds of burning to death in your sleep are 1 in 10,000.1
Yet no one considers banning carnivals or skydiving. No one feels that our society would be much safer if we did away with ski resorts or soccer. And no one advocates for the elimination of houses because of fire risks."

:D

ontopic: de VS moet zich idd maar es maar zichzelf bezig gaan houden ipv alles op anderen af te schuiven. Alsof ze zelf het meest geweldige volk op aarde zijn :bah:
:bah: Amerikanen zijn het :( BANGSTE volk wat er is op aarde! O:)ze willen alles weten wat er gezegt wordt en wat er gebeurd overal.
:O (Het zou tegen ze kunnen gebruikt kunnen worden de techniek in ander landen wordt uitgevonden.) :O

:gaap:

:S Ze luisteren echt als af tegen wordig
(de techniek maakt het ook tegenwordig mogelijk) :S

:bah: Door dat ze zo bang zijn,zijn ze met zulke bezigheden,veel te weten gekomen en GROOT geworden en machtig/rijk.
Veel landen willen dat ook zulke techniek en anderen dingen die ze ontwikellen.
Tegen wordig lukt het landen waar ter wereld ook ook aan zulke techniek te komen.
:bah:Amerikanen zien dat als een bedreiging.

:respect: Drugs :xtc: is een wereld produk :respect: veel arme landen zien dat als een bron om geld binnen te halen voor de schuld te kunnen betalen aan het land waar ze het hebben geleend dat zijn meestal landen uit Auropa, :bah: en de V.s.
alles chemie´s vonden ze van vroeger vreemd ze konden niet begrijpen wat er gebeurden als de eene stof bij de ander stof weer een andere stof werd.
Dat vonden ze eng.

Van vroeger was :respect: NEDERLAND :respect: het verst met chemie nu nog.
Ander landen kunnen nu ook aan die techniek komen.zommige gebruiken het om wapens te maken om zich te verweren tegen anderen landen en weer anderen om voedsel en medicijn ontwikkelen.
Veel Drugs :xtc: sorten komen uit de chemie industrie.
Mensen kwamen er achter dat sommigen stoffen gestelijk werkte. :xtc:
ze gebrijkte het als medicijn maar ze konden niet verklaaren wat er nu gebeurden bij een mens.
alle DRUGS :xtc: (geest veruimende) middelen heb :bah: Amerika verboden en dat beschreven in de Grondwet.

:bah: Amerika heeft de macht,en die gebruiken ze ook Zo lang de MENSEN het goed vinden en niet tegen ze keren, zullen ze door gaan.

Wij vinden te veel dingen goed wij gaan niet zomaar staken voor de benzine prijs b.v.b en niet tegen :bah: Amerieka.
8)Waarom boycoten we :bah: Amerikaanse produkten niet. 8)

Ik 8) vertel hier in het kort wat ik op school van een leraar heb geleerd waarom :bah: Amerika overal zich mee bemoeid. :D

nou, het geldt écht niet voor alle Amerikanen hoor... zo'n beetje de helft van de bevolking snapt daar totaal niet meer waarmee hun regering bezig is, niet alleen de oorlog tegen Irak, maar ook die voorgestelde boycots tegen Frankrijk, België, Nederland... :S

...en bovendien zal t Amerikaanse ministerie van Defensie een boycot tegen Nederland nooit goedkeuren whahahaha... we maken hier namelijk de spiegels voor hun spionage-satellieten (dat kunnen ze daar niet) :P

Zetten de VS nederland onder drugs??? jezus, klote hoor.. :xtc: :bounce: ;p

Werkzaam bij Underground Alert
Het aantal uitgeleverde Nederlanders naar de VS is gestegen van één naar 37 per jaar

Vind het ronduit idioot dat Nederland zijn eigen burgers uitleverd! Ze worden gewoon opgeofferd vanwege de diplomatieke betrekkingen met Amerika.

ja en ondertussen weigert de regering bush alle internationale verdragen te tekenen, waaronder de uitlevering van oologsmisdadigers...­.......

maargoed ik ben nog steeds er van overtuigd dat alle drugs gelegaliseerd moeten worden, hiermee schakel je in 1 klap het grootste gedeelte van de criminaliteit uit, je kan dan de kwaliteit van drugs controleren en de gebruikers. verder hoeven die lowlife mafiafiguren elkaar niet af te schieten midden op straat.

iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, dus iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij/zij drugs wil gebruiken.

helaas hebben de nederlandse bestuurders nogal ontzag voor de amerikanen en schijten ze in hun broek voor eventuele sancties en is hier van het gevolg dat er amerikaanse dea agenten in nederland aktief zijn en ook nog eens mensen proberen uit te lokken. dit alles met medeweten van de nederlandse autoriteiten.

maar goed aan alles komt een eind, ook aan amerika

Je kan autodiefstal ook legaliseren, ook weer een stuk criminaliteit minder.

Ik vindt idd dat ieder het voor zichzelf moet uitmaken, maar met legalisatie ben ik het toch niet eens.

Ik vindt het idd wel kut dat NL uitlevert aan de VS

dat is appels met peren vergelijken, auto diefstal is een misdaad en drugs gebruik niet
laatste aanpassing
amerika moet eerst zijn eigen zaakjes maar gaan oplossen :kots: :kots:
vanavond op nederland 3 om 21 uur een reportage over amerikaanse infiltranten omtrent drugscriminaliteit.

drugs dealen is ook een misdaad.

laat ze zelf eerst maar die wapenwet aanpassen
Laten we inderdaad in Nederland een strenger drugsbeleid gaan voeren.Niet omdat de US het ons verplicht, maar als ik zie dat in anderhalf jaar de gemiddelde partyflocker geen enkele zin kan typen zonder taal- of gramaticafouten moet dat toch wel van de dope komen..;D

hehehehe..

Vooral die reply van MatervirusX spreekt boekdelen.
Neem nog een :xtc: zou ik zo zeggen.
vertel hier in het kort wat ik op school van een leraar heb geleerd

Zo, nu Nederlands nog...;D

HAR HAR!!

Wat nu op NL3 te zien is, is redelijk ongelooflijk zou je denken..

War on Drugs is meer War on Money for Police :/

oftewel gewoon legaliseren, ben je van de meeste ellende af.
En ook al zouden ze er meer tegen doen hier in NL de mensen zullen het toch blijven maken en gebruiken denk ik

juist en dus gewoon legaliseren
Als drugs legaal wordt stort de economie in!

Heb laatst een progamma gezien en daar werd uitgelegd hoe dat in zijn werk zou gaan!

Maar vraag me niet meer hoe het zat want ik was niet zo goed in Economie op school :p

Zo'n soort programma was dus net op tv...

Dat als ze je drugs koopt en je wordt gepakt, dat ze alles van je afpakken wat je dan bij je hebt, geld, auto, juwelen, goude tand..ow en je pakje drugs...

Of dat ze een auto aanhouden en al het cashgeld afpakken zonder bewijs..jij moet bewijzen dat het geld niet voor drugs is gebruikt

Nou ja, iedereen die heeft gekeken zal nu wel snappen waarom de VS zo hard strijd voor Drugs..Ze verdienen er bakken geld mee !!
laatste aanpassing
corrupte klootzakken zijn het.....

heatwave>> grammaticafouten is het -_-
Miech: grammaticafouten ZIJN het...-_-

hahahaha miech en heatwave > PRAGTICHE SPELLING!

:D :hm:

nee, want in de contekst is het 'ís'

Gezien ik je op 1 verbetering wijs

(denk ik)
Maar de wind komt uit het Noord-oosten.

Ik heb wel een knobbel, maar die is niet bedoeld om taalconstructies mee te doen.

I'm lost too...

:bier:

ik heb van de week dat programma gezien op tv dan val je bek gewoon open wat een zielige mensen zijn die amerikanen dat is echt t trieste volk wat er is en zo hypocriet!!!!!zelf over heel de wereld mensen steunen waarvan ze weten dat t grote drugs bazen zijn en dan zielige nederlanders hier ophalen voor wat pillen en t ergste is nog dat de jaknikkers in deze regering t allemaal maar goed vinden en er mee in stemmen dat die mensen geen eerlijk proces krijgen!!!!!:BAH:
-HeatWave- Jij gebruikt zeker veel dope!!! :xtc:
Dat je niet eens er op komt dat zommige mensen Dyslexie hebben. Jij ben zeker vol maakt!!! :bah: