Bij het einde beginnen en terug spoelen.. 
echt een
film... vooral het eind (begin dus
) 
In 1 woord 
op de import DVD van memento staat ook als extra de optie om de film in gronlogische volgorde te bekijken !!!
paul: volgens mij was het zo dat uiteindelijk bleek dat de moordenaar van z'n vrouw allang dood was... en dat hij de moordenaar was (ivm die insuline spuiten) ... zoiets was het geloof ik 
Memento is een geniale film
>>>SPOILERS
uiteindelijk blijkt:
zijn vrouw was vermoord,
die agent heeft hem geholpen de daders om zeep te helpen
alleen daarna gebruikt ie hem elke keer om klusjes op te knappen, maar laat ie hem denken dat het zijn vrouw is
keer na keer na keer
alleen loopt het nu anders af
snappie?
>>>SPOILERS
uiteindelijk blijkt:
zijn vrouw was vermoord,
die agent heeft hem geholpen de daders om zeep te helpen
alleen daarna gebruikt ie hem elke keer om klusjes op te knappen, maar laat ie hem denken dat het zijn vrouw is
keer na keer na keer
alleen loopt het nu anders af
snappie?
Memento is echt wel 
Beetje bij beetje kom je erachter wat er is gebeurt.
Beetje bij beetje kom je erachter wat er is gebeurt.
Lost Highway is volgens mij onoplosbaar... die is 10x vager dan Memento (maar misschien dan ook wel meer interessanter).
SPOILER MEMENTO
Zijn vrouw is vermoord.
Op een bepaald moment beseft hij dat hij de dader al te pakken heeft gehad. Hij besluit dan z'n eigen toekomst te veranderen.. door een soort spel met z'n korte-termijngeheugenverlies te spelen. Hij schrijft dus op de foto dat die politieagent niet te vertrouwen is.. en laat z'n nummerbord tatoeren.
Het geld wat ter sprake komt heeft ie in z'n eigen (gestolen) auto liggen.. vanaf het begin van de film dus al. Dat is misschien nog wel de grap van 't alles.
SPOILER MEMENTO
Zijn vrouw is vermoord.
Op een bepaald moment beseft hij dat hij de dader al te pakken heeft gehad. Hij besluit dan z'n eigen toekomst te veranderen.. door een soort spel met z'n korte-termijngeheugenverlies te spelen. Hij schrijft dus op de foto dat die politieagent niet te vertrouwen is.. en laat z'n nummerbord tatoeren.
Het geld wat ter sprake komt heeft ie in z'n eigen (gestolen) auto liggen.. vanaf het begin van de film dus al. Dat is misschien nog wel de grap van 't alles.
Ja zeker goede film! Heb hem nu twee keer gezien.. maar kijk hem niet stoned!! Dan is het best moeilijk te begrijpen..

Ja doe dat.. de tweede keer issie een stuk duidelijker 
hahah ik heb eem 2 keer bekeken.. en ik snap het nu nog maar half eerlijk gezegd.. 
hijs Vaagggg !!!
hijs Vaagggg !!!
jah ik wil wel hoor 
jah, ken dr niet zo heel erg veel!
U-turn
is vage film over een gast die vast komt te zitten met zijn auto in een vaag dorpje in de middle of nowhere! en dr gebeuren hele vage dingen allemaal! vanaf de helft van de film denk je steeds dat t t einde is, maar t gaat steeds door
eXistenZ
gaat over een soort van viritual reality ding wat uitgevonden is. Een soort spel waarbij je ingelogd zit aan een Pod die via een biopoort in je rug zit! en op t eind weten ze niet meer of ze nou nog in t spel zitten of dat ze in de realiteit zijn.
zo snel weetik er ff geen! whehe
jah, ken dr niet zo heel erg veel!
U-turn
is vage film over een gast die vast komt te zitten met zijn auto in een vaag dorpje in de middle of nowhere! en dr gebeuren hele vage dingen allemaal! vanaf de helft van de film denk je steeds dat t t einde is, maar t gaat steeds door
eXistenZ
gaat over een soort van viritual reality ding wat uitgevonden is. Een soort spel waarbij je ingelogd zit aan een Pod die via een biopoort in je rug zit! en op t eind weten ze niet meer of ze nou nog in t spel zitten of dat ze in de realiteit zijn.
zo snel weetik er ff geen! whehe