Partyflock

Forumonderwerp · 616221

Gebruiken wel meer mensen dat om in slaap te komen?

Als ik een paar nachten achter elkaar nie kan slapen tik ik er nog weleens een naar binnen :)

(k)
voor mij geen valium of andere slaapmiddelen meer
heb 't eem tijdje gehad op recept omdat ik slecht
sliep na 't overlijden van me oma
resultaat : toen 't op was kwam ik nog slechter
in slaap als ervoor
pak nu wel een blow ofzow als ik echt moet pitten
en 't lukt niet
laatste aanpassing
lees veel topics en sommige dingen moet ik ff kwijt amders zit ik de hele tyd chris te iriteren daar ze ook niet vrolijker van

Idd ja!!!!

Ik heb geen valium.. Wou dak t had..
Want die melatonine helpt ook niet en de vrienden van mijn vriend hebben me weed op gerookt.. met als gevolg dat het fucking 02.14 is en ik nog wakker ben :-S
Dat had ik eerder ook altijd ik kon niet slapen zonder weed:S:S maar misschien moet je je dan eens gaan afvragen waar je allemaal mee bezig bent :)

Toen ik gestopt was met blowen heb ik een week half wakker gelegen (dit is volgens mij ook wel een probleem bij het stoppen) maar nu ken ik weer normaal in slaap komen :) voelt toch een stuk beter....
ik blow normaal nooit.. dus daar ligt het niet aan.. deze week gewoon echt een kutweek dus slaap niet en vandaar die weed...
weet dondersgoed waarmee ik bezig ben whehe.. dus daar ligt t niet aan hoor..
Ik heb niks gezegd :X hehe :$

maar het was niet specifiek aan jou gericht;)
-- Valium krijg je op doktersvoorschrift, dus is nie dom. Kijk als ik nou elke n8 zou nemen owkee

Nou, er sluipt wel een gevaar in als het op doktorsrecept is. Het probleem is dan namelijk dat je je niet of amper schuldig voelt als je er nog eentje achterover slaat. Ik heb veel drugs in mijn leven geslikt, legale en illegale (van weed to heroine, van speed to crystal, van valium tot special K en van lach gas tot vicodin), maar niks is in mijn ervaring zo verslavend als valium. Levensgevaarlijk wat dat betreft. Ik ben er vorig jaar zelf aan verslaafd geraakt, en niet alleen valium, maar ook slappillen, en alle mogelijk downers die ik maar kon krijgen, en het was echt een ramp om van de valium af te komen. Ik heb een maand niet kunnen slapen toen ik met die troep stopte. Het gevoel van afkicken deed me denken aan dat gevoel van de bed scene in Trainspotting: naar het plafond staren, zweten en vooral eindeloos wachten en nadenken.

Anyway, nu slaap ik weer. Weliswaar met behulp van melatonine, maar da's toch een stuk minder erg dan valium, en van melatonine hoef je ook niet steeds meer te nemen voor hetzelfde effect (wat bij valium wel zo is). Die 0.1 mg melatonine die je in de winkels kunt kopen is wat mij betreft trouwens niet sterk genoeg. Echter, als je goed zoekt kun je makkelijk pillen van 3mg vinden. Da's weer te veel, maar die kun je gewoon in stukken breken.

Serieus: WEES VOORZICHTIG MET VALIUM!
laatste aanpassing
Ik gebruikte het weleens voor de gein als ik niks te doen had. Wel lekker spul hoor als je een beetje gestressed bent. Of als teveel Snffffff............­.......... hebt en niet kan slapen.
Balen is dat als je niet kan slapen. Ik heb er zelf al bijna 2 jaar last van! Mijn hersenen lijken op z'n actiefst te zijn als er maar een bed in de buurt komt. Over allerlei dingen ga ik dan nadenken. Van echte kut dingen tot de leukste fantasieen, maar het stop zetten ho maar.
Ik heb ook al 2 jr slaappillen op doktersrecept maar het is fucking verslavend! Een slaappil in combinatie een jointje werkt voor mij het beste maar ik wordt dan wel elke ochtend wakker met een zwaar hoofd! Maar ja, alles beter dan nooit slapen!
Voor de mensen die wel kunnen slapen, Slaap lekker en voor degene die het niet kunnen, veel plezier hier op PF!!!!!!
Wie is hier nou de kneus:

LvdP *ZWORK* -> TechNO zuigt???
Naam: Roxane
Beroep: Ik leid dus de planeet *ZWORK* en ik schop graag mensen????

:kneus: :kneus: :kneus: :kneus: :kneus: :kneus:

Neem wat extra valium ajb??
laatste aanpassing