Partyflock

Forumonderwerp · 615955
Hoorde dat vele hun aansluiting hadden gemist?
Dan ben je toch ook gewoon dom. Als je zo laat weg gaat dat er geen treinen meer rijden. Dat weet je toch van te voren.
Het was geen kwestie van te laat weg gaan....het was zo alle jezus druk dat je de trein niet in kwam en omdat ze de treinen ook nog eens half vol lieten vertrekken konden we nog langer wachten.

Ook ik stond vast op amsterdam centraal..gelukkig paar jongens leren kennen die nog naar de afterparty gingen in de fun en die een auto hadden geregeld. Al met al was ik om 02.00 uur thuis vanaf 23.00uur :S
ja als je met de trein bent weet je van tevoren dat je ruim voor vertrektijd van de trein weg moet gaan.

maar ja de taxi's die daar reden waren ook niet wat. we werden overal heen gestuurd terwijl we slechts een paar kilometer verop onze bestemming hadden op de camping. geen van de taxi's uit amsterdam heeft waarschijnlijk belang bij klanten :s
was om 23.00 uur weg gegeaan geen last maar was met auto.
Het gekke was vooral dat ze gewoon iedere keer een trein vol laadden met mensen, terwijl die trein wel een bepaalde richting had, maar dat leek ze niks uit te maken!

Ik had vooraf precies gepland welke trein ik moest hebben om m'n laatste aansluiting te kunnen halen, nou.. de 1 na laatste haalde ik niet, m'n allerlaatste wel, maar toen miste ik mn aansluiting al in Weesp, mooie boel... met veel overstappen wel naar Leiden gekomen, daar met de auto opgehaald, naar Delft, en daar met andere auto naar Pijnacker, pfff.. was 1:15 thuis zo'n beetje, toch 2,5 uur over gedaan.. maarja mocht de pret niet echt drukken, maar moet toch anders geregeld worden de volgende keer.