Partyflock

Forumonderwerp · 615713

ik vroeg me af of er, net als ik, tienermoeders/ouders op partyflock zijn en hoe jullie t dan doen....(nog samen, alleen, met uitgaan ed..) of ken je mischien mensen in deze situatie?

15 juli krijg ik mn 1e kindje, en ik ga het hemaal alleen doen (wel hulp en steun van ouders en vrienden). er zal dan egt veel veranderen en ik vroeg me dus af of r meer mensen op pf zijn die ook in die situatie zitten, hoe oud t kindje nu is en hoe oud je nu bent en hoe alles gaat.

(K) ani
laatste aanpassing
nee dat niet,maar heel veel suc6 ermee meis,heb van verschillende gehoord dat het heel zwaar kan zijn hoor alleen.Gelukkig heb je veel steun.

(k)

succes en hopenlijk komt alles goed :flower:
(K)

Als jij volgend jaar naar masters wil pas ik wel op hoor:) maar dat wis je wel toch?
(K) je zussie An

succes er mee...

Ik zou niet weten wie.een vriendin van mij heeft wel op haar 18e een baby gekregen.Die baby is nu een jaar.Het gaat erg goed.Ze woont samen met haar vriend van 21 ofzoiets.Ze gaat af en toe nog wel uit.

succes !

succes...een vriend van mij zijn ex verw8 nu ook een kindje...ik vind het egt klote voor hem...hou wou het niet..maarjah moet je ook maar niet je lul achterna lopen en het niet veilig doen...

Volgens mij is op jonge leeftijd een kind krijgen ondanks alle problemen ook hardstikke leuk,

Suc6!

vroeger was het heel normaal dat je op je 18e 19e al 2 kinderen had dus ik vind t alleen maar mooi! ook al lijkt t me dan wel zwaarder enzo.. ik wil echt wel voor me 26e een kind hoor
sjeemig, ben 24 en ik moet er echt nog niet aan denken.. voel me ook nog 16, dus dat scheelt :P
maareh suc6 meis, dapper!
veel suc6 enzo ermee, maar ik ben van mening dat je, je jeugd weg gooit, niet meer elk weekend stappen, niet meer lam thuis komen enz
er zijn er wel een paar hier hoor :)

Heel veel succes en het gaat zeker goed komen.
Je hebt steun aan je ouders en vrienden.
Moet er niet aan denken nu al oma te worden, mijn dochter is even oud als jij.
suc6 ermee :flower: en wel foto's laten zien als hij/zj geboren is :-)
Succes en heeeeeeeeel veel plezier met je kindje!
Ik was 17 toen ik de eerste kreeg en 2 jaar later de 2de.Toen ik van de 2de zwanger was,was ik alleen dat was erg zwaar zwanger en nog een kleintje.Toen de 2de 3 dagen oud was ben ik gaan samen wonen met mijn huidige man en het gaat inmiddels 16 jaar prima.Nog steeds even gelukkig als in het begin.Inmiddels heb ik 4 kinderen en regelmatig gaan we stappen.Toen de kinderen klein waren niet zo vaak.Af en toe naar de plaatselijke kroeg dan hadden we oppas.
Veel geluk

veel suc6 enzo ermee, maar ik ben van mening dat je, je jeugd weg gooit, niet meer elk weekend stappen, niet meer lam thuis komen enz
-------------------------------------------
Bestaat jouw jeugd uit alleen stappen en lam zijn :P ;)

Ani, een ex van me had een kind gekregen op dr 19de (niet van mij hoor :P) en dat ging ook goed, tijdje met dr en de kleine geweest en was echt leuk !!
Stappen kan in het begin natuurlijk niet, maar dat wil je ook niet ;)

hopelijk krijg je hem 4 juli
wel iets te vroeg :-) maar dan is ie op de zelfde dag als mij geboren :-)
maar dan moet je hem wel Rick noemen O:)

:O xou er zelf niet aan moeten denken maar iig heeeeeeeel veel succes!

als et een meisje wordt 'myrte' noemen. mooie naam :D

Heel veel suc6 meissie, t zal heel zwaar worden denk voor je!

Hey meissie!

Spannend hoor die zwangerschap!
En je komt er wel... Je hebt mensen om je heen en je kan altijd hulp krijgen en zoeken, zolang je maar een gilletje geeft! Maar aan de andere kant :): waarom zou je hulp nodig hebben!

Je wordt gewoon een top-mama!

ff je cu2 gekeken: Jij komt er wel! Ziet er lief uit (K)
laatste aanpassing
Mijn mamma was 19 toen ze mij kreeg :D

Artiest Sentinel
succes ermee

En ook met Terrenz is het goed gekomen ;)

ik ben 23 en heb een kind van 2 en half :)ben nie echt een tiener maar jah:)
laatste aanpassing

mn vriendin heeft een zoontje van 4 en is zelf 21 (en zit op pf)
Zelf wilik ook vroeg kinderen. Het lijkt me gewoon leuk om zelf nog een jonge moeder te zijn en lekker met je kinderen gaan stappen enzow. Ik wil niet zo'n uitgezakte moeder worden die alleen maar op de bank zit en alles. Ben nu 17, maar NU kinderen dat zou niet goed gaan denk ik.

En jaar of 21 ofzow vind ik wel een mooie leeftijd. Maar jah als ik dan nog bij mijn vriendje ben waar ik nu al 2 jaar GELUKKIG mee ben whehe dan denk ik niet dat het door gaat op mijn 21ste een kindje krijgen. Hij wil namelijk pas als hij 30 is kinderen :(

Maar jah zoiets is niet te plannen, zoiets komt vanzelf dus je weet maar nooit hoe het loopt :P

Maar in ieder geval veel geluk en plezier met je kleine!!!

(K)
Succes ermee!

Maar ik hoop toch echt dat je nu niet meer rookt (cu2) :S

Dat is echt niet goed hoor!!
Heel veel succes en sterkte ermee meid!!!
Je wordt vast een goeie moeder! ;)

(K) Janneke

serkte ermee en suc6

suces

zoals de meesten al zeggen SUCCES , ik zal er even een negatief schepje bovenop doen :S
was het kindje wel gepland ( je gaat het nu alleen doen) Ik hoop dat je kind veel liefde krijgt en er geen problemen mee krijgt, tenslotte bestaat er ook zoiets als voorbehoedsmiddelen.
Succes !

Heb je al namen bedacht ?

Veel succes :)

dan ik nog maar ff: Succes hé!

tnx ieder1 voor de reacties,zowel hier als bij de prive berichten....:)

omdat k ook wel veel vragen krijg over de vader van t kindje zal k r ff een stukje neerzetten... het hele verhaal is te lang dus k zet r wel de mini versie van neer... ik heb er zelf voor gekozen om alle contacten met hem te verbreken, omdat het beter is(dat vind ik en ook tog wel ieder1 om me heen), hij is te vaak over te streep gegaan en dan houd t gewoon op. misch is t bot om hem "zijn kindje" niet te laten zien, hij mag t ook wel zien, maar niet als zijn kindje...ergens houd t gewoon op, hij is dus te vaak de fout in gegaan en dan gaat bij mij de deur dicht, en houd het vertrouwen op.

2 lady x treme: neej t kindje was niet gepland, maar t is ook niet ongewenst, de keuze was eerst wel egt heel moeilijk (houden/niet houden) maar t kindje is r en t kindje komt r....en t gaat dus ook wel helemaal goedkomen....

2 crazy c: jaaa! maar die zeg ik nog nie...:P

(K) ani
laatste aanpassing

Heel veel SUC6!!!
Een vriendin van me heeft ook op d'r 17e een kindje gehad, echt een lief mannetje is nu bijna 3, ze heeft geen contact met de vader, heeft een nieuwe vriend die met haar samen woont en zoontje ziet hem ook als vader! Hun hebben het geluk dat ze lieve opa en oma hebben zeg maar, die altijd in het weekend op willen passen zodat hun ongestoord hun jeugd kunnen afmaken.

heheh dat klinkt lief :)
ik ben niet echt tienermoeder... ik was 20 toen ik Noa kreeg... ben nu bijna 22...
ik hoef het ook gelukkig niet alleen te doen, ben ook gewoon met haar papa... ik vind het knap hoor iedereen die het alleen doet... ik wens je heel veel sterkte en geluk!!!!

het is trouwens niet alleen maar zwaar hoor, je krijgt er heeeel veel voor terug!

hmm ik ben geen tiener-ma mag un tiener-pa dan wel?
Succes meis en je gaat t vast redden!!
Ik ben nu bijna 22 en wil ook graag kiddies maar me vriendje wil t nog niet...

het zal wel zwaar voor je worden maar het komt vast wel goed!!
Wel ff showen he als de baby er is!

ik ben 23 en verwacht 7 dec mijn eerste kindje.
sta er ook alleen voor maar weet zeker dat ik het red.

ik wens jou heel veel succes.
het kan idd zwaar worden maar het lukt je wel je krijgt vast wel genoeg steun van vrienden of fam:D

heb ik ook:d
laatste aanpassing
Ik ben nu 27... heb 3 kindjes... in de leeftijd van 10, 5 en bijna 4... ben dit jaar 10 jaar getrouwd met de vader van mijn bloedjes.. en het allerbelangrijkst... ben super gelukkig, nog steeds !! dit jaar gaat de jongste naar school en dan wil ik gaan werken 2 halve dagen ofzo... ff eruit, ik had de keus dat ik niet hoefde te werken zodat ik voor mijn kindjes kon zorgen... nu al heel wat jaartjes verder hebben we weer wat lucht... we gaan samen naar het buitenland op vakantie en vaak gaan we nog uit... we halen het in.. althans zo voelt het... en mijn moeder en schoonmoeder staan altijd graag klaar om op ze te passen... de eerste jaren, kwamen we eigenlijk nergens aan toe.. af en toe uit en soms uit eten... de zorg voor een kindje is zwaar, je moet echt je schouders eronder zetten maar de liefde die je er voor terug krijgt is geweldig... ik vind het heerlijk om een jonge moeder te zijn ... ik kan me eigen altijd heerlijk inleven in de fantasie van mijn kinderen.... ik neem uit jou topic aan dat je het alleen gaat doen, dus zonder vader van het kindje?? Als dat zo is wens ik je intens veel sterkte... ik weet zeker dat het je lukt... als de kleine op je buik ligt, voel je je zo trots !!! Zorg dat je straks als de kleine wat groter is, dat je ook aan jezelf blijft denken... ga af en toe eens lekker uit, want dat heb je echt nodig... of lekker een dagje winkelen en lekker uiteten.. daar put je weer wat energie uit.. zodat je weer lekker in je vel zit... want het is zwaar om jong moeder te zijn, zeker als je er alleen voor staat... maar het is de moeite waard... ik wens je heel veel geluk straks met de kleine !!!
2 Romy...dus je was 17 jaar oud ?
Gelukkig hebben jullie het fijn allemaal saampies :d

2 Ani: Jammer...ben nieuwsgierig :p
CRAZY-C ---->idd.. ik was 17 toen ik beviel van mijn zoontje... en we zijn ziels gelukkig met elkaar...

*i like to love*
Hmmm ik ben er zelf nog een te groot kind voor....
Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel mooi... Succes ermee!!!!

Als ik het geld had, zou ik er nu ook al 1 willen...
het kost idd veel geld vooral nu merk ik dat ...ze worden groter, de oudste die straks naar het middelbaar onderwijs gaat... de kleding en om maar niet te spreken wat er allemaal door die mondjes gaat.... de boodschappen zijn soms niet aan te slepen... tis zo weer op...

hoihoi allemaal.....

bij deze wil ik ff laten weten dat ik een zoontje heb gekregen; hij heet daniel en woog iets van 7 pond ongeveer... hij is geboren op de 23e...

ook nog ieder1 bedankt die een berichie had gedaan (had ik geloof ik al gedaan maar nog maar een x :))

op mn profiel foto is hij net een dag oud..lief he?:)

(K) ani
Wat een [V]LIEVERD[/v]

Meid geniet van hem
Hoi Daniel :kusje2: engeltje!!!
Wat zijn ze lief,zacht en onschuldig

*zucht*

echt een lieverd
Top meid,,...echt top