Partyflock

Forumonderwerp · 615701
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
shiiiiiit
wie wacht er ook nog steeds op zijn teruggave ?
Ik dacht dat het 2 weken geleden al binnen zou zijn. Me ouders kregen het toen al terug
En ik heb het nu nog steeds niet :(
Kan nu bijna geen zak uitgeven !
gvd !

kut kut kut belasting dienst :kots:

0800-0543 Belastingtelefoon voor particulieren
Is 0800-0543 niet het nummer?

okej dank u wel..;-)
Ik was weer te laat... Sowwy :$ :$

Het nummer kan er beter 1000x staan, dan helemaal niet toch? ;-)
laatste aanpassing

of ik kan niet lezen :$
duurt beetje lang :S
elke keer een ogenblik geduld aub

Heb hem ook voor 1 april gedaan, net na mijn vader, die kreeg vandaag bericht en geld terug.. zal dus niet lang duren totdat de rest ook eraan komt...

hoe eerder je het opstuurt hoe eerder je het terug hebt

Ik moet nog inkomsten belasting terug krijgen van mijn voormalige bedrijf uit 2000. Alle papieren zijn nu rond, en verschillende partijen zijn het eens, krijg ik tenminste nog een goed bak geld terug :devil:

Dat van: Hoe eerder je het opstuurt, hoe eerder je het geld terughebt, klopt helaas niet helemaal :-( Sommige mensen hebben ruim voor 1 april aangifte gedaan en hebben nog geen bericht gehad en anderen hebben de aangifte later en bv. na 1 april gedaan en hebben allang bericht gehad :/ Zal er vast ook wel mee te maken hebben of je elektronisch of op papier aangifte doet en of je al een keer eerder aangifte hebt gedaan.
laatste aanpassing

al binnen :bounce: en al uitgegeven....

Heb net het regiokantoor weten te bereiken :-) Kreeg meteen te horen dat de 26e mn geld wordt gestort :bounce: :bounce: :bounce: 693 euro-tjes: Altijd mooi :p Sow he, is mn geduld eindelijk beloond :D Had niet verwacht dat ze konden vertellen wanneer ik dan ook echt iets zou horen, maar toch!!! :D :D :D
godverdegodver, nog steeds niets, ik maar bellen en bellen kom er gewoon iet doorheen! hoeren zijn het.
heb em al een paar weekjes binnen :) :P
Ben nog steeds bezig met m'n aangifte. Moet alles goed uitzoeken, want ik doe veel freelancewerk en dan gelden er een hoop andere regels. De ene keer is er wel belasting ingehouden, de andere keer nog niet, moet m'n beroepskosten aftrekken enz. Maar ik hoop het dit weekend af te hebben!
Wacht er ook nog steeds op...die lui zijn zeker met vakantie ofzo :D
morgen is t 1 juli dus t moet dan toch echt vandaag komen
ZOuden we nu een aanmaing kunnen sturen ?

en dan over 3 weken een deurwaarder ?

Tegen mij zeiden ze dat het voor 1 juli op mijn rekening zou staan!
Het is vandaag 1 juli, en heb nog niks gekregen!