Partyflock

Forumonderwerp · 615053

wat is je grootste blunder die je ooit heb gemaakt bij een jongen/meisje waar je verliefd op was?

ja ook zo lekker! je kunt wel erg van slag raken ;p maar ja ben nooit meer verliefd dus ik heb er geen last meer van.
Goedzo linnie .. ha ha heb ik ook lekker genieten enzo .. geen kriebels & verdriet enzu .. ha ha!

ik denk toch wel dat ie vertelde ..

uuhmmm ja sorry de vorige keer stond je zo sneu te kijken dat ik weg ging .. maar uuhhhh ik heb een vriendin ....

hmmzzzzz okeeeeee............­...

2 bea: ja heerlijk dit, lekker doen waar je zin in hebt en geen gezeik met stappen. vriendjes die zeuren dat je teveel danst. dat was TOEN zo met een ex van me. maar ja, een vriend is ook niet zo erg MAAR dan moet het goed lopen en kan dat nog tegenwoordig?????? met iemand zoals ik hehehe
Tuurlijk kan dat wel lin ... haha gekkerd!!

ok verzonne enige blunder is dat ik absoluut nie met mensen om ken gaan!! en dak niej trouw ken zijn aan 1 pers drom ben ik ook vrijgezel he !!!

oef!

nee met blunder bedoel ik iets anders... oh oh oh en bestaan zo van die mooie blunders mij is het nog niet overkomen. jeetje. nouja op je smoel gaan op de dansvloer ofzo altijd mooi, op het moment. navertellen is anders ;)

van t weekend naar huis willen gaan met de trein.. sta je al lekker afscheid te nemen
en 3 minuten voor je vertrek er achter komen dat je mobiel nog bij je vriend thuis ligt...
dus terug naar huis, dan maar weer paar treinen later :S

16 zijn, op een brommer rijden, zeeeeeeeeeer dronken zijn, witte broek aanhebben, 2 km per uur rijden en omvallen in een modderplas.....

En daarna de gozer onder ogen komen die je erg leuk vind... :S
laatste aanpassing
de persoon voor je uitlachen omdat die van de trap pleurt en er zelf net zo hard achteraan gaan :S