Partyflock

Forumonderwerp · 614984

Om jullie alvast een beetje lekker te maken heb ik vanmiddag een paar fotootjes gemaakt van het festivalterrein. Er staan nu 3 tenten. De rode tent rechts moet "Blue" zijn (Hardstyle, da's jullie tent ;p), de kleine groene "Green" (Techno), de witte tent kan ik nog niet helemaal plaatsen. Vanmiddag werd er nog hard gewerkt, er moeten nog 3 tenten bij komen volgens mij.

Het is echt een fantastisch mooie plek voor een festival. Heel veel parkeerplaatsen vlakbij en het NS-station "Almere Strand" is nog geen 10 minuutjes lopen. Met een beetje weer wordt dit een topfeest. :bounce: Dus twijfelaars: rennen voor een kaartje want straks ben je te laat. :O

En sorry voor het maken van het 31-ste DefQon topic. :p

laatste aanpassing
ziet er leuk uit!
En het mooie van alles, ze tappen :BIER:HEINEKEN BIER:BIER:!!!!!
:D
laatste aanpassing
whehe das een heel goed bericht bakker wally !!!;D

:bier:

:9

Rood is blauw? Zwart is wit? Groen is paars? :vaag: Straks weet ik de weg niet meer na :xtc: Ik ga wel op het gestamp af dan :)

:bounce:

Kale_Maarten, ik ben pas 43 hoor! ;p
Tering ik loop op krukken :S.... mag ik dat hele tering eind van de Harstyle (blue) naar de Hardcore (black) lopen :(:(:S... Vrijwilligers om mij te dragen ??? :p

wel veel zand daar....zand dat overal in gaat zitten :D

Sorry Nippy, ik draag al iemand met krukken....
Bedankt voor alle foto's!
Wow dit ziet er echt vet uit, dit belooft wat voor zaterdag.. Gaaaaaaaaan!! :)
Ziet er echt stoer uit jah, kan daar denk ik best wel eens LOS gaan!

GEKKUHHUIS :bounce:
trek me kisten aan denk ik heb ik geen last van zand in me schoenen!!!
Hope voor ze dat ze genoeg wc's hebben anders gaat iedereen in dat water pissen :)
laatste aanpassing