Partyflock

Forumonderwerp · 614364
Ik las net op de site van Q-Dance dat ze heel streng gaan controleren op digi cams en als ze je betrappen op het trein dat ze hem zelfs afpakken.

Zijn ze altijd al zo streng geweest bij Q-Dance? Op X-Qlusive Holland had ik hem ook gewoon bijme. Ze deden wel een beetje moeilijk maar mocht hem toch meenemen naar binnen.
een directe en simpele vraag... mag mijn nokia 3650 wel mee naar binnen?? die flitst niet
Duidelijk Ibo :)

Laat ik om 11.02 een vliegtuig overvliegen..die aan een kleine parachute me digicam laat vallen ;)

:z ow sorry droomde ff :)

Koop gewoon een wegwerpcamera kan je die fotos lekker voor jezelf houden enzo:P

vraagje: hoe kan het dat iemand van partyflock wel foto's mag maken? met andere woorden; hoe komt die digitale fotocamera wel binnen?
Suus : een van PF krijgt toestemming van Q-Dance om foto's te maken.

ooh dat wist ik niet, nou ik trek mijn mooiste pakje aan hoor, weer of geen weer vastgelegd word ik! :P

Mocht je opgaan nemen komt het dan ergens op internet te staan? Ene ze moeten niet zeuren! De vooruitgang valt niet tegen te houden! Succes ermee!
dark-hunter hou PF in de gaten na defqon.
dan posten de sites vaak hier waar ze hun foto's hebben staan
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
wij hebben toestemming dus nix aan de hand :D
dat is lekker ferry (y)
TW Magazine is deze dag ook aanwezig om verslag te doen van dit grote evenement in foto's en verslag.
had ze gemaild, ze zeggen dat gemaakte foto's in hun nadeel gebruikt worden op allerlei sites. Zwamverhaal eromheen Heb het mailtje helaas nie meer.
vraagje: hoe kan het dat iemand van partyflock wel foto's mag maken? met andere woorden; hoe komt die digitale fotocamera wel binnen?

Persaanvraag = toestemming = een persbandje ofzo :)

Ik ga pics maken voor www.partyhall.com en mag dus ook mijn cam meenemen B)

Ik neem em ook mee ;)