Partyflock

Forumonderwerp · 614100

Artiest Natazja
Line-up:

Area 1 Hardcore

21.00 tot 22.00 Toyax
22.00 tot 23.00 Catscan
23.00 tot 24.00 Neophyte
24.00 tot 01.00 Genius
01.00 tot 02.00 Angerfist (Live)
02.00 tot 03.30 Outblast
03.30 tot 04.30 Nosferatu

Area 2 Oldskool

24.00 tot 01.00 Bernd
01.00 tot 02.00 Norman
02.00 tot 03.00 Darkraver
03.00 tot 04.30 Lars

Area 3 (Hardstyle)

21.00 tot 22.30 Sez
22.30 tot 24.00 Mike B & Wesz
24.00 tot 01.30 Dj Cadore
01.30 tot 03.00 Punisher
03.00 tot 04.30 Invincible

Ook zullen er mooie danseressen zijn en candy girls om de gasten te verwennen.

We beginnen rustig maar zullen eindigen in snoeiharde Hardcore in Zaal 1.

Zaal 2 is voor de heren Norman en Darkraver ze zullen je gaan verwennen met de beste Oldskool die er uitgebracht is.

Zaal 3 daar ga je een aantal talenten vinden echt het neusje van de zalm!!
Zij zullen Hardstyle ten gehore brengen.

Ook gaan we genieten van de Mc kunsten van Mc Announce en niemand minder danDa Mouth of Madness!!!

Kortom een avond om niet te missen!!

De Kaartverkoop online is al van start gegaan op www.inside-events.nl
laatste aanpassing door een beheerder
oordoppen??? das verneukerij van de muziek!!
hoe harder hoe beter toch!! ;d
mja moet je zelf maar weten :P

Weet dat het snoei en snoei hard word,maar om af en toe je trommelvliezen rust te gunnen kan je ook naar de oldskoolzaal en naar de Hardstyle zaal natuurlijk;)
idd en ik wil toch nog wat zien van darkraver :)

dus mijn ooren komen wel een hun rust daaro... en op de trugweg wat chill muziek in de auto.. :D

en ik denk dat de muziek in de snackbar ook nie zo hard staat... ;)
rust in de hardtyle zaal??
dat is er op de tijd dat ik draai denk ik iig niet.. weet niet wat ik draai, maar kan je verzekeren.. erg hard
:bounce:
jah oke dat kan dan allemaal wel zo zijn... (k heb je nog nooit hooren draaien iig)
maar als je net uit de hardcore zaal komt en je gaat naar de hardstyl zaal dan kun je draaien wat je wilt maar dan lijkt et vast nie zo hard... dus kun je er wel beetje uitrusten denk ik dan.... en anders dan ga k wel in de snackbar zitte!! :P
dat is ook zo daar heb je gelijk in ja
maarja eens moet de eerste keer zijn dat je iemand hoort toch? :):P
maar zal vast wel goed komen denk ik
jah ik kom wel ff bij jou kijke uiteraard... maar k kan iig nie je hele set zien... want ik wil Outblast en nosferatu en darkraver ook zien :)
mja lukt vast wel :) zorg k wel ff voor.. ;d
lijkt me top
outbalst en darkraver draaien eerder dan mij...
nosferatu draait op de zelfde tijd

Euh... Vinnie leer eens typen man! OUTBLAST!!

Hoor net dat de sexy danseressen die komen op 5 juli Petra en Daisy heten :)

Nu weet ik wie dat zijn dus heren EAT YOUR HEART OUT!!!
haha sorry natas :D:S foutje
zal het volgende keer goed doen.

zegt me helemaal niks die namen
is het wat?? :P
gehehhe dat wil ik ook wel ff zien natuurlijk :)
maar idd darkraver is nie onder jou set... deste langer k daar bij jou kan rond stuiteren ;)

Daisy = Doosydo op het Partyflock forum :D
ik ben erg benieuwd!!

ok ga ik ff kijken natas
yeps ik heb r ook gezien tijdens de vorige Inside Events party...

Klopt toch Natasja ? :P

ja Chris dat is correct toen heeft Jaap zich nog staan vergapen aan haar ;)
Is ook een onwijze gave meid :)
Ja zeg dat wel, ik stond toen naast Jaap btw :P
hehe toeval of geen toeval hehe :P
laatste aanpassing

Zo voorspelbaar die mannen;)

Voorspelbaar hoe kom je daarbij??

Ik kan me die danseressen ook nog wel herinneren...

en wie was degene die me een schop gaf omdat ik foto's moest maken...
Juist jij Natas!! :P

Owjee daar gaat mijn jarenlange cover;)

ja, maar het zijn toch mooie meiden zelfs ik zie dat:P
laatste aanpassing

:$

Dikke (k) voor jou Maus
ja gelijk heeft maus zeker :)
Je bent zeker een lieverd Natasja :)

:hug:
:$:$:$

Thanx natas :D

:bounce: :bounce: :bounce:

:kusje:
anders voel ik mij hier even jong :p

As vrijdag in DOTF-Radio, 5x 2 kaarten voor dit nu al beruchte feest! Zeker even checken dus, :D :D

Hoe laat gaan we beginnen en hoelaat gaan we stoppen ;)Mar

Heb er mega veel zin in Vrijdag even een vet showtje maken ;)

Nu is het helemaal frustrerend dat ik niet kan!!!
:cry: De next one ben ik er weer bij Natas!!!
De vorige x vond ik het ook top, vooral met Buzzfuzz!! Jezus wat draaide die (Y)

Leddie ik ga jou ook zeker missen :(

De volgende keer word zeker vet en net zo knallen als buzzie toen deed :D

Op Dance Valley kom ik zeker naar je kijken meissie :)

(k) voor jou !!
Ik heb begrepen dat er veel plaatselijk volk zal komen.. ? Normaal gesproken is het een gewone discotheek dus de vaste mensen zullen er ook vast zijn..?
Artiest Spoon
Ik heb begrepen dat er veel plaatselijk volk zal komen.. ? Normaal gesproken is het een gewone discotheek dus de vaste mensen zullen er ook vast zijn..?

De lokatie Sans Souci staat de laatste 2 jaar bekend als een discotheek waar je alleen maar nationale en internationale topdj's kunt verwachten. Er is ruimte voor +/- 1500 man. Kwaliteit van het geluid en licht hebben al menig bezoeker doen verbazen. Met andere woorden... de perfecte lokatie!

www.sanssouciberlikum.nl
laatste aanpassing

dus lokale bevolking...

zo zal ik het niet noemen.. noem het eerder de leifhebbers van goeie en stevige muziek..

normaliter wordt er Hardstyle, etc. gedraaid maar nu es een avond snoeiharde hardcore!!

Ik moet al vroeg hoor op dance valley van 11:00-12:00!!! Maar wel leuk als je ff komt kijken idd!!
:lief:
laatste aanpassing
oke locatie klinkt dus wel goed:) Misschien denk je wat zeikt die Zwolsdale allemaal maar door omstandigheden financieel etc (rijbewijs,auto) was ik al 2,5 week meer naar een echte party geweest( met een fijne line up) en ik heb echt weer kriebels naar het einde van het weekend en morgen is het alweer donderdag..

Ik heb er iig zin in ..:D

Hoor net dat de sexy danseressen die komen op 5 juli Petra en Daisy heten

Ik heb liever een uurtje extra of een extra DJ ofzo dan een paar danseressen... k heb toch geen tijd om te kijken als er lekkere hardcore gedraait wordt:)

Mooi zo zwolsdale.. ben blij dat jij er nu iig zo over denkt...

ik zou zeggen come and enjoy the place whe have here!! :D:D
the zone is een hele mooie lokatie!!!!
en ook mooie meissies..?:p moeten wel foto's gemaakt worden namelijk hehe.. alla zie me altavir alleen dat moet ik even wat helderder kijken..:$

Er komen hele mooie vrouwen uit friesland :)
Afhankelijk wat k terugkrijg van me ma op me mail, kan t zijn dat k alsnog daarheen ga :)

Gezellig zal t zeker zijn, ook zonder mij denk k :S :P

Ik heb liever een uurtje extra of een extra DJ ofzo dan een paar danseressen... k heb toch geen tijd om te kijken als er lekkere hardcore gedraait wordt

Die danseressen komen gewoon tussendoor en het is toch echt niet dat als zij bezig zijn dat alles stil wordt gelegd, zij zijn gewoon een extraatje!!!
Dus de opmerking is een beetje onzinnig! ;-)
Ik kom zeker niet binnen met een geel shirtje aan...

P.S. tot hoelaat duurt een beetje house feest eigenlijk,

beetje vroeg op straat, 4.30 is het echt gebeurt

may B een andere lokatie zoeken voor het volgende feest, ga dan maar naar het zuiden natas
ik bedoel gewoon te zeggen dat die danseressen van mij wel weg mogen blijven. Meestal kosten dat soort firguren nogal wat geld. Voor dat geld had ik liever iets anders gezien.. extra DJ.. goedkoper drinken ..gratis wc( kweet niet of dat hier geld kost .. ) iets minder entree what ever.:)
laatste aanpassing
erm ten eerste van de entree nog best wel mee eigenlijk voor zo een special-party :)

15 € is niet zo heel veel als je weet wat je er allemaal voor terug krijgt... (is inclusief garderobe)

Ten tweede: Drank is niet zo heel duur, de numtjes zijn 1,60 € per stuk... Bier en fris kost 1 muntje :)

En dan ten derde de WC is gratis ja :) Aleen hier in de randstad heb je betaalde WC's ja :(

En extra DJ ? is niet nodig denk ik genoeg DJ's voor die ruimtes daarzo...:)

2 Zwolsdale!!:
dat soort figuren

Een beetje :respect: graag vriend!!!Weet niet wat voor beeld jij over danseressen heb!!
En wat danseressen betaald krijgen, dat komt nou niet echt in de buurt wat een dj krijgt!! ff ter informatie hoor...
Dus nogmaals onzinnige opmerking!!
En wat heb je er eigenlijk optegen als er een paar mooie meiden staan te dansen daar zaterdag Jij hoeft er toch niet naar te kijken???!!! Draai je toch gewoon dat koppie van je om...kijk je maar naar de dj!
Linda.... je kwijlt ;P