Partyflock

Forumonderwerp · 613660

Zoooo er komt toch een super :kwijl: feestje in de hemkade 18 juli
echt niet normaal meer!

LINE-UP:

Neophyte
The Headbanger
Promo
Catscan
Evil Activities
Tha Playah
Bass-D & King Matthew
Outblast
JDA
Base Alert
Vince
Masochist
Angerfist
Akira
Shadowlands Terrorists
G-Town Madness
The Prophet
Dano
Buzz Fuzz
Drokz
X-ess
Lady Dana
Rob & Mc Joe
Paul Elstak
Panic
The Viper
D-Passion
Endymion
Nosferatu
D-Spirit
Negative-A
E-Noid
Rotterdam Terror Corps

Ik ben cker van de partij!
ennuh kaartje kost maar 15 €
Hier gaan we dus ook egt zeker weten wel heen.
HAKKUH!!!!!!!
Voetbal :Z :Z :Z

Ik snap het nooit helemaal :vaag:

Ga je nu er heen om flink uit je plaat te gaan of om met voetbal ik je hoofd rond te lopen :S
De organisatie is door 3 Steps friends gedaan. denk dat ieder1 dat is die draaiuh.

tsjah, wat het kleine bedragj voor t kaartj betreft denk k dat j gewoon by ticketbox en F.R.S. meot wezen.

Hemk48e is een vettuh tent. ben r voor t laats geweest met HR 2001. na de verbouwing benk r nooit mir geweest. maar cker de moeite waard.
myn grote vraag is nu: hoe zit het nou met de gemeente zaanstad, wel of g1 HC feesjs mir????:S

met het voetbal gebeuruh valt t wel meej denk k, als ze een beetj :respect: kunnen tonen voor 3SA en de rest.
laatste zin van Razor Blade is (Y)
laatste aanpassing

myn grote vraag is nu: hoe zit het nou met de gemeente zaanstad, wel of g1 HC feesjs mir????
----------------------------------------
MindController was ook geen trancefeestje hoor :P

Artiest Elcol
wow...ff 18 gele sterretjes past nie in de agenda

:kwijl: dit feest missen...kan ik mezelf nie aandoen
OH MY GOD :| Hoe is dit mogelijk voor maar 15 euro?? kWeet dat t n benefietfeessie is maar dan nog.. alle grote HC-DJ's bij mekaar! Denk da'k hier wel heen ga komen (let vooral NIET op me nick :p)

dat gebler gaat ook niet echt over voetbal :/... tis gewoon rotterdam vs. a'dam, altijd al zo geweest denk ik :S... maarjah muziek is muziek, onderscheid houden aight :D

stevige line-up :respect:

ik ben er ook, ik vind dit egt een zeer zeer mooi initiatief!!

:respect: :respect:

Dit word echt een bruut feessie
ga zo snel mogelijk een kaarje halen :d
zijn er ergens al kaarten te koop?

Word Dit Feessie Voor Peter Paul Gehouden ??

Hier moet ik gewoon heen....

ze hadden dat kaartje zelfs ietsje duurder mogen maken: minder mensen die als gekken erop af komen en meer geld voor zn fund.

2 H^3: ik ken 3 steps ahead alleen van cd's en internetdownings. MAar ja, hijs gewoon vet.
SUPER!!!wat een feest!!geweldig ID om een feest voor t goeie doel te houden!! :respect: echt klasse!!alleen jammer dat 3 steps ahead zelf ni kan komen optreden op t feest! :( echt wrede shit heb die kerel gemaakt!!beste en vaagste life optredens die ik ooit heb meegemaakt!!

PETER PAUL ROELEERT!!! respect 2 him!! :respect: (Y)
kut ben dan op vakantie!:s

Leuke lineup, zeer leuk.. zal er ook wel bij zijn....

Vraag me af hoe het gaat lopen als Paul en RTC enzo er tussen zitten.

No offence, ben gewoon benieuwd, en VIPTWEAK ga jij es ff nog langer in de zon liggen zodat je nog meer onzin kan uitkramen.. tis niet goed voor je hoor gappie!
laatste aanpassing

Artiest Outblast
LINE-UP:

Neophyte
The Headbanger
Promo
Catscan
Evil Activities
Tha Playah
Bass-D & King Matthew
Outblast
JDA
Base Alert
Vince
Masochist
Angerfist
Akira
Shadowlands Terrorists
G-Town Madness
The Prophet
Dano
Buzz Fuzz
Drokz
X-ess
Lady Dana
Rob & Mc Joe
Paul Elstak
Panic
The Viper
D-Passion
Endymion
Nosferatu
D-Spirit
Negative-A
E-Noid
Rotterdam Terror Corps
Isaac

Isaac toegevoegt.
Weet iemand misschien waar je de kaarten al kunt halen?
BVD

Ric wrote:
En om te beginnen mag jij 'm krijgen. Hoop ook dat al die kakkerlakken wegblijven als Dano, Buzz Fuzz, The Prophet etc draaien...

Ik bedoel maar, waar gaat het nou over, pannekoek!

Sorry hier moet ik ff op reageren, waarom voel jij je zo fukking aangevallen, het is meer dan terecht dat hij zoiets zegt, in R'dam gaat er maar weinig fout, dus niet meteen zo kinderachtig de vinger in hun richting wijzen...

Neem Mindcontroller and Thunderdome, echt zo stakkerig hoe mensen het leuk vinden om een feest te vergallen :S

En jij gaat ze nog is verdedigen ook, spoor je toch ook niet...?
laatste aanpassing

Oh nee hoor, ik voel me niet aangevallen. Je moet het gewoon van twee kanten bekijken. In r'dam gebeurt er net zoveel, maar misschien zie je dat niet. Het lijkt alsof alles wat er bij ons gebeurt meteen dik en breed wordt uitgemeten.

Op Mindcontroller zelf gebeurde er overigens vrij weinig, dat was daarbuiten.

En wie begint er nou kinderachtig met z'n vinger te wijzen? Kom op hé, als je als dj zo stoer bent om anti-A'dam nummers te maken, dan moet je niet gaan janken als er iets gebeurt.

Overigens verdedig ik geen enkele zinloze/nutteloze actie en, zoals ik al eerder zei, kom ik naar een feest om te feesten.

Ik ga alles op alles zetten om er te komen :)

HELEMAAL VANUIT TUKKERLAND :)
DE TERING WAT EEN LINE UP ZEG!!!!!!!!!!! jammer dat ik op vakantie ben!!! maar ja KOS is ook LEUK :D :P :bier:

k heb nog nooit zoveel sterretjes in me agenda zien staan :) is DEFQON nix bij :P

hier kan ik nu echt giftig over worden... altidj dat gedoe over voetbal dit en dat, hier gerel, daar gerel...

tis een Tribute aan 3SA ! heeft niets dan enige waarde in het leven behalve dat kansloze gedoe op feesten ??

oh ja.. niet tegen 1 iemand gericht, moest het ff kwijt

zow das pas een vette line-up:D:Dcker ben ik vanne partij:P alles voor een goed doel he;)
2 viptweak: I know.maar kweet nog goed dat de gemeente Hardcore feesjs verbood.
ahhhh zolang het woordj hardcore neit op de flyer verschynt is r nix aan de hand denk k.

2 viptweak: I know.maar kweet nog goed dat de gemeente Hardcore feesjs verbood.
ahhhh zolang het woordj hardcore neit op de flyer verschynt is r nix aan de hand denk k.
------------------------------------------
Zolang er geen problemen komen, zal het allemaal wel mogen zeker? :P

Anders sta je last minute in de Powerzone ipv Hemkade, kan ook. Feest gaat gelukkig door :P
Hmmmz kdenk niet dat ik dit feest overleef :vaag:
en dat voor maar 15 euro..
Reken er maar op dat ik van de partij ben :bounce: :bounce: :bounce:

Naar de kanker voor het goede doel hehehehe
tering da wordt egt een bruut feesie :D
WWWOOOOOOWWWWW!!!!
Net zo beter!!!
gekk daar ga ik me mooi wel heen!!!!

Dan hoop ik alleen wel met de auto, want met het openbaar vervoer is nietr zo fijn naar de Hemkade... Dan moet je een teringeind lopen :S

gewoon rustig masturberen op de line up, wie had dat gedacht?

waarom nou weer op vrijdag??:'(
hoe geweldig :D
somebody pinch me, i'm dreaming
omg :O dit is echt super :D
Dit wordt zeker een heel erg bruut feesie.
lekker stampuh
Ja dat gaat zeker chill worden :D :bounce: :bounce:
en goede line up en voor maar 15 €!!
laatste aanpassing
ja maar dan moeten er wel kaartjes zijn en die zijn er voorlopig nog nie....
Inderdaad Ric als je anti-amsterdams nummers maakt moet je ook de gevolgen er van ondervinden.
laatste aanpassing

oeehh ckerr flexx feessie op me verjaardag :D:D:D gaak ckerr wtenn heen!!

goh.. wat was het ook alweer wat deheer Elstakker zei?

' Ik kom nooit meer in die kankerstad? '?

Prrrrrrrt! Maargoed, laten we geen ouwe koeien uit de sloot halen.
laatste aanpassing
wat bedoel j AMDTERDAM of ZAANDAM.

HEMK48E is in ZAANDAM

Ow god...iemand uit friesland.
Ik ga er niet eens op in :|
laatste aanpassing
Respect voor PPP! :respect:
dit is echt gewoon niet normaal meer en het is nog voor een goed doel ook maar waarom kan het met zo'n feest met zo ontiegelijk veel dj's wel goedkoop en moet je voor ander feestje waar misschien 3 bekende komen b.v. 22,50 euro betalen
snap dat niet hoor maar vind het echt een super goed idee doet de hardcore scene straks nog iets goeds in de media inplaats van al dat afkraken

denk ook dat veel dj's niet een vol tarief vragen... anders wordt het duurder ja... :)

nu zullen er veel meer mensen komen, en dus meer geld zal er opgehaald worden
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
TopFeest! Vette Line-up! 'k heb 3SA een paar keer live gezien, wel lache wat die gast altijd uitspookte! Die kon pas een sfeertje in de zaal krijgen.
Maarja, de 18e juli ben ik op vakantie :S Jammer dus :S

zou wel leuk zijn als hij zijn gezicht ook effe zou laten zien... of is hij daar te ziek voor?