Partyflock

Forumonderwerp · 613629
jammer dat er zo weinig feeste hier in 't oosten van ons landje worden gegeven...om een xtje naar amsterdam ofzow te reizen okeej, maar om dat nou elke maand te doen :S gelukkig was gisteren hemelrave en 7 juni toxic. daar ben ik ckers van de partij. zijn er nog meer mensen die naar toxic gaan? zou 't graag willen horen :D
grtz ~xxx~ HARDSTYLE BITCH

Hmm.. heb je wel de vroege tijden mee gemaakt.. ik niet hoor daar niet van maar heb veel verhalen gehoord over Circus, waar vroeger Max zat, ZAK, etc..
laatste aanpassing

Toxic lock on!!! :) ..hahaha.. wordt was wel toppie..

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Ik vind het een beetje raar dat mensen je meteen aankijken als boer alleen omdat je uitspraak van het nederlands iets anders is...

Wij drinken de zelfde cola als de rest van nederland alleen wij noemen het dan coooolaaaa :D

Ga al zo'n 10 jaar naar feessies heen en heb nog steeds geen klagen. Goed het is niet meer zo als het was (circus,dancefactory­,de zon,zak ed) maar nog steeds genoeg te doen hierooo...

Mensen moeten zich gewoon eens iets minder druk maken over elkaar en gewoon gaan feeste! Dan maakt het toch geen fok uit waar het gehouden word, maar is het 1 gezellige grote bende!!

Vind ik ook...
Maar ja, als mensen zo dom zijn en zo bekrompen denken over ons, dan ben ik aan de ene kant alleen al blij dat je hun porem hier nooit zult zien...

2 da phool
ik begrijp wel wat je bedoeld, wanneer je van progressive, club techhouse en dat soort shit houd kon je in het oosten nergens
is ook niet zo gek want je hebt een klein publiek en je moet wel geld maken, jij bent dus genaaid.

Voor de hardcore en hardstyle liefhebbers is er op zich wel genoeg maar meer is niet weg!!!!

je hebt trouwens ook boeren uit het westen, vorig jaar op vakantie zo'n kerel uit edam en dat was echt een gigantische boer ook al praate hij alsof hij uit de jordaan kwam.....
2 The Cleaner : ik maak me er al lang niet meer druk over hoor.In (doorn)Roosje heb je bv ook af en toe wel leuke dingen en in Dld is het ook nog wel aardig toeven.Het is vaak ook nog wel een probleem dat als je eens ergens naar toe wil in het land(ook dingen die nieuw zijn,kleinere dingen vooral)dan krijg je maar moeilijk mensen mee.Omdat veel mensen het excuus dan gaan voeren dat er geen bekenden gaan.Daar word ik dan behoorlijk pissig om,want als ik bekenden wil zien dan ga ik wel naar het café in het dorp.Maar gelukkig zijn er nog altijd wel mensen die wel in zijn voor wat nieuws en kleins.
laatste aanpassing
JUIST Beukmanz, gewoon lekker feest vieren,:D:D:D
Maakt toch niet uit waar je vandaan komt!!!!!