Partyflock

Forumonderwerp · 613530

Nou, ik ben hier net nieuw dus ik wil me ff voorstelle :) ik ben dus marloes en ik woon in oosterhout, wel een leuk plaatsje in Noord-Brabant! heel gezellig (Y) ik ga dus best vaak naar feesten! en als dr dan foto's worden gemaakt dan probeer ik wel op 1 foto te komen :P
meer foto's van mij staan onder eigen inbreng!
nou als je nog meer van me wil weten ofzo dan stuur maar een berichtje :) Kus :kusje: Marloes
Daar moeten we nog over praten :P
Dat word pas na het intake gesprek bekend... Whehehe
Wat zal dat gesprek zuigen :)
laatste aanpassing
Stampertje. Bij jou wil ze vriendin worden nadat je wat hebt gezegt in haar Topic ik heb al een verzoek om vriendjes te worden en ik lag buiten in de zon. :S:S:S
Zei ik het niet? Breezah :kots:
Nou niet van onderwerp veranderen :@
:P
whoehahaha miss stuitertje roeleert dat blijkt maar weer! Ik ga jou ook aanmelden als vriendje! Ga je dan wel weer buiten in de zon liggen? :p
ik wil wel betaald worden hoor! Ik kan goed praten dus dat is goud waard maar ik vraag geen goud gewoon af en toe een leuk bedragje
kan je goed praten of 'praten'?
Okej loop ik nu naar buiten en dan zijn we straks vriendjes. :D:D
Je slikt maar een miljoen levens door.
Is dat ook een mooi bedrag?
jiehoeoeoeoe ik ben verbaal gewoon behoorlijk aangelegd genetisch communicatief vaardig ik "praat"in gebaren trouwens
een milioen jeetje wat een topper ben jij ! Daar doe ik het voor hoor whoei :D
Jah en die gebaren taal doet ze met haar oren. Je wil niet weten wat ze zegt met haar oren in haar profielplaatje.
laatste aanpassing
inderdaad! niet voor kleine jongetjes bestemd :vaag:
Heb je bij je opleiding ook praktijk examen? :devil:
jazeker! "gespreks"vaardighed­en op video vastgelegd en nonverbale gespreksvaardigheden 9liplezen enzo)
Daar komen dus al die 'Scheise video's' vandaan! Ik dacht altijd uit duitsland :P
neejhoor uit het pitoreske en katholike venhuizen
praise the lord :respect:
Venhuizen is niet pitoresk, het is gewoon een boeren gehucht (das nog kleiner dan pitoresk)
echt niet Venhuizen is best groot (uitgestrekt)
alle 6 de huizen staan minstens 800 meter van elkaar af, dan word het wel een groot dorp ja :vaag:
ja inderdaad zoasl je het zelf al zegt :D
ik heb weer es gelijk :D
:respect: 4 stampertje
Als de huizen naast elkaar stonden was het geeneens een dorp, dan heette het een straat :devil:

HAHA ik had hier een topic om mij voor te stellen en dan krijg je dit soort verhale :vaag:
neej bovenkarspel whoei! Daar gaan alle boeren die het platteland zat zijn wonnen! JIHAAA!!! stadwannabi's echt een fucking kutdorp is dat zeg! kan je nog beter in waddinxveen wonen
zo gaat dat diesel :D
Heb je mij ooit positief horen zijn over bovenkarspel?

2 Breezah licious: dat heet topic verneuken :devil:
laatste aanpassing
neej en don't u dare
Hoewel, m'n achtertuintje is wel positief :)
De barbeque staat lekker warm te worden, straks lekker eten hmmmm :D
ik weet niet wat ik moete eten:( k wordt weer es verwaarloosd :(
Dan kom je bij mij eten, we hebben toch altijd wel wat over. Normaal gesproken gooien we alle restjes weg, maar jij mag het best hebben hoor!
yes! doe je het wel even in een doggy bag voor me dan?

nou bedankt dan Tommy :S:S
2 Stampertje: ik pb je alle restjes wel

2 BreezahLicious: graag gedaan!

waarom doe jij zow iets?
vind je het leuk om mense te kwetse?? :S
Een topic verneuken vind jij kwetsend? WHAHAH stakkertje...
kwetsen? het gaat niet om kwetsen? RELLEN!
Juist! Jij begrijpt me!

nee je zit mij de hele tijd af te krake!!
vind jij dat nie kwetsend dan? en wie is hier nou de stakker he!?! je bent gewoon een zak..!! :@:@:@:@
Aaaahhhh, ga je nu huilen?

*Tommy geeft zakdoekje aan Breezahlicious*
laatste aanpassing

JIJ DENKT DAT JE ALLES BENT MAAR JE STELT GEEN FUCK VOOR MAN.. KANKER OP ZIELIGERD
ik vind tomiie :lief: ik mag zijn restjes hebben :D

PEACE
Schelden doe je als je verbaal helemaal op bent... Wie is nou degene die niets voorstelt?

BTW: heb je me ooit horen zeggen/schrijven dat ik iets voorstel?
diesel...welcome to PF :devil: kom op zeg beetje sarcasme moet je kunnen hebben hoor :D
Idd, niet zo zitten janken, als het je nie bevalt ga je toch lekker weg?

Stampertje is :lief:

ik ben het nie gewend als je je ergens aanmeld en dan meteen ruzie krijgt :S