Partyflock

Forumonderwerp · 613120

dat je altijd of op de verkeerde mannen/vrouwen valt?
Of dat ze bezet zijn???
Wordt er helemaal gek van !!!!! :cry:

ja maar t boeid me niet hehe
vroegah wel ja.. nu heb ik de juiste gevonden.. ( hoop ik ;) )

t is wel leuk vrijgezel zijn, maar als je t bent en je hebt interesse in iemand dan zijn ze bezet of ze hebben geen interesse. en heb je een relatie, dan liggen ze voor t oprapen.
En nu ben k al een tijd gek van n gozer, heeft ie een vriendin. *zucht* was k maar eerder op m afgestapt!
Hhaha ja dat ken ik wel ... ik val ook altijd op de verkeerde jongens maar ja boeiuhh en zijn er genoeg, maar ik begrijp je wel want als je iemand echt zwaar leuk vind is dat wel kut...

Ik ken het misschien wel té goed:S:S:S
Echt erg. Maar ben nou wel een leuke tegen gekomen die (nog) niet zo fout lijkt:D
nahja vallen voor de verkeerde klinkt zo zwaar..
maar onbereikbaarheid schijnt een eis van me te zijn ;) maar dan echt te erg..
vorige die ik leuk vond:
al 6 jaar een relatie en 8 uur rijden weg :P
dat soort grappen :P beetje Freudiaans misschien? dat ik bindingsangst heb ofzo :P
en nou ben ik al nie echt een versierder dus dat helpt ook een lekker handje mee :P
ken het wel.. :D heb er ook ervaring mee :S :S

ben alweer vrijgezel hoor lieverd :)

En wie mag die gozer dan wel niet zijn linnie ????

Nu ben ik nieuwsgierig :D

(K)

Met de verkeerde bedoel k, dat je binnen no time aan de kant gezet wordt, omdat ze wel weer s wat nieuws willen, of als ze vreemd gaan. dat zijn de verkeerde!

2 cebas: ik spreek jou snel!
2 nannetje, dat kom k u persoonlijk wel effe vertellen hehehe dat plaats ik niet!Bel je van de week wel!

(K)
laatste aanpassing

Is goed meissie, ik wacht vol spanning op je telefoontje ;p

ik ben de juiste tegen gekomen :$ (L)

normaal gesproken heb k dat altijd! maar dit keer niet :lief:.... je komt vanzelf een leuk iemand tegen die niet bezet of fout is, daar geloof ik wel in :P!

ik ken het maar al te goed viel altijd op de "slechte" de laatste die zo was had knap last van zijn handjes, en zijn praatjes waren ook niet altijd ff zacht.
maar nu heb ik een moord gozer waar ik nu al weer jaren zwaar verliefd op ben dus kom op de jouwe komt vanzelf aanwaaien.(K)

Volgens mij valt iedereen op de "slechte". Vreemd is alleen dat ze, wanneer je met ze gaat, zo slecht niet zijn.... dat komt altijd achteraf....
ach, ik ben altijd de slechte waar dames op vallen.. ik weet niet wat erger is...

ja,maar dat heb de meeste denk ook last van:S

nou ik heb nu wel door dat k er niet meer achter aan moet gaan.ik ga er geen moeite meer voor doen. merk toch wel dat t geen zin heeft, en ik mezelf weer verdriet doe.
Hahaha ja dat heb ik altijd maar volgens mij is dat gewoon zelfbescherming ofzo, een trucje zodat ik niet serieus aan de man hoef ;p

Neej, je moet lekker serieus gaan doen tegen een man! :-p
Het zijn de grootste pubers die er op deze aardkloot rondlopen :bounce:
En maar spelen met hun autotjes :kwijl:
Pubers? Kleuters bedoel je!
Yep, ik heb het ook...

Kleuters?? Heey, we zijn al wel wat groter dan die ukkies he ;-)
We zijn gewoon grote pubers :flower:

ze gaan maar moeite doen voor mij, dan zie k gelijk of ie er echt voor wilt gaan als ie moeite doet. want ik doe t niet meer.
vind t helemaal kut,als mensen je verkeerde ideeen of gevoelens geven, en puntje bij paaltje zit k weer met de gebakken peren :cry:

nooit last van gehad eigenlijk:)

Heey, Dirty, ik doe moeite, alleen jij reageert niet meer terug :devil:
Grote pubers met het verstand van een kleuter dan!

Nah, verstand hebben we af en toe nog wel hoor, als we de stekker er in stoppen :-p

voel me vet kut :cry:

Nou weet ik nog steeds niet om wie dit nou gaat buuffie :s
En dan weer de stoppen doorslaan, dus vaak duurt dat geluksmoment dan uiteindelijk nog maar een minuutje (6)

Hmmmm, Dirty? :flower: :kusje2:

Hahahaha, Naz, dan ben jij steeds verkeerde pubers tegen gekomen! :kwijl:

Als je je ei kwijt wil zit ik in de tuin of een muur verder ;)

:hug:

Hihihi, real neighbour love! (y)
Ja ik had er liever 1 met 't verstand van een baby, die kunnen nog niet zeuren nml :D

Whahahaha, neej, die janken wel :devil:
Niet als ze bij mij zijn hoor (6)

heel lief van je nan. kom straks wel effe langs, maar heb op dit moment er niet zo'n zin om over te praten. of ik ben al maanden met iemand bezig en is nu opeens er niet aan toe, zoals nu, of k ga met iemand en die moet weer vreemdgaan!
grrrr :(
laatste aanpassing
Yep erg vervelend en frustrerend...
Hierdoor verminderd mijn vetrouwen...
Ach komt allemaal goed! ;)

Dirty, gaan gewoon vet wild stappen komende tijd :-p Komen veel feestjes aan, en lekker uit je dakkie gaan :bounce:

Naz, dat betwijfel ik, wat doe je met ze dan? :devil:
Knuffelen ;p

Haha ik ga me douchen en me dan weer ff laten verbranden..succes met de boys DD (F)

thanks naz-t

bekend probleem :(

Hahahaha, wat ik eigenlijk juist vaak mee maak is dat het net uit is en dat ze dus even niks aan hun kop willen hebben. Schijn altijd op het verkeerde moment in iemands leven te stappen :-p

ja vet kut 9 maanden geleden was ik met een jongen wat gaan drinken(ik kon hem al langer)wat ik eigenlijk helemaal niet wou maar was toch gegaan toen was ik verliefd
bleek hij later al 5 jaar een vriendin te hebben maar toen kon ik hem echt niet meer vergeten we zijn nu al 9 maanden verder en begin het nu al zat te worden
Dus voor dat je met iemand uit gaat zoek dan eerst uit of hij/zij geen vriend/vriendin heeft
(K)(K)

Dat is zeker wel kut Sayang, zou op zoek gaan naar een andere gozur als ik jou was.

ja weet ik maar ik ben altijd te kies keurig maar ja zolang ik niemand heb ik moet ook aan me trekken komen
ik ben niet zo iemand die het met jan en alleman doet

Hahahaha, tja, kieskeurig, aan je trekken komen.............Zo­u toch wat meer gaan feesten, lopen genoeg mensen op deze aardbol rond.....en die kunnen je ook helpen aan je trekken te komen :devil:

ja ik weet het dat er zat mensen op de wereld lopen maar ik wil hem vraag me niet waarom want dat weet ik niet en ja er zijn ook zat mensen die me aan me trekken kunnen helpen maar zo ben ik niet die met ja en alleman gaat
(K):frusty: