Partyflock

Forumonderwerp · 611786
Echt je kunt je klokje er wel op gelijk zetten....en nu vragen jullie je af, waar heeft die guido het over %-)

Nou ga maar eens kijken bij: markt sectie op het forum, en wat valt weer op! 20 topics met 4Elements te koop! En hoe komt dat....vraag je je dan af, nou als UDC ziet dat het feest niet uitverkocht raakt, gaan ze overal prijsvragen, en gewoon kaartjes weggeven!

-Ik herinner me vorig jaar 4Elements...exact hetzelfde!
-Impulz Indoor idem dito!
-Impulz Outdoor ook weer!

En de reden dat onze lieve vrienden van UDC dit doen, en bijv Q-dance en ID&T niet (behalve mysteryland 02 ), is omdat UDC ook zelf de bar+voedsel in beheer heeft ;-) dus iedere ziel die binnen is, is winst, ook al is ie gratis binnen.

En waarom ben ik dan zo pissig, en ik denk vele met mij..........
JE KUNT HET ECHT NIET MAKEN TEGENOVER DE MENSEN DIE WEL 40 EURO BETALEN VOOR EEN KAARTJE!

Hoe lullig zou jij je voelen als je in de rij staat, als betalende dancefreak, en iedereen om je heen loopt te joelen dat ze gratis aan het feesten zijn! Gewoon fucked up!

UDC verneukt gewoon de dancescene op die mannier, en ik hoop oprecht dat ze zo hard op hun smoel gaan! En daar maken ze het nu wel zelf naar natuurlijk....... Dus mijn oproep aan alle impulz, 4elements gangers:

KOOP GEEN KAARTJE, JE KRIJGT HEM DE LAATSTE 2 WEKEN TOCH WEL GRATIS!

En dat zullen ze ongetwijfeld niet lang volhouden :-D
maar waar het om ging in dit topic, je oneerlijk behandeld voelen omdat anderen gratis kaarten hebben gekregen.
Mijn mening:

Tuurlijk, het is een vreemde zaak hoe UDC dit elke keer aanpakt, maar het is onderhand wel een bekende handelswijze.
En als die handelswijze ervoor zorgt dat ahoy afgeladen is, en dan ook alle beloofde acts er zijn en er een vette show volgt, zie ik het probleem niet zo.
Tuurlijk, jij hebt wel betaald, en anderen niet. Maar als je een leuke avond hebt gehad, is dat toch niet zo erg?
En in het vervolg gewoon ook meedoen aan die prijsvragen, win je niks kan je altijd nog een kaartje kopen.
Ik moet zeggen dat de faciliteiten over het algemeen goed voor elkaar zijn op de UDC feestem uitgezonderd een impulz indoor waar ik geweest ben.

2MIECH>> ghehe ik betaal al zoveel aan kaarten ;)

Artiest Cj Noah
Ik werk niet voor UDC nee..Ik draag ze een warm hart toe ;)

N.o.a.h....Nu jij weer...

Ja wat nu?Nu moet ik wèèr reageren?
Ik wilde nog even weg vanavond ;)

ik heb mijn argumenten gegeven, en ik snap niet dat je je druk maakt, ga dan niet!

2 Xypzo, als je zeikt, vind ik het goed, je onderbouwd iig wel, maar als je dan niet gaat..?!?!

De tering, zo kan ik ook gaan beginnen dat de Powerzone een kut club is en dat alles klote is daar, of ik er heen ga, of ik er ben geweest?Nee, maar ik ben Nederlander en zeiken is cool.

Heel de wereld is jaloers op de feesten hier, en jullie zijn echt veelste verwend.
N O A H: je dwaalt wederom af van mijn vragen ;-)

In je laatste reply word welgeteld.....geeneen vraag beantwoord of weerlegd, met andere woorden:

U BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL

maar misschien is er op het forum, wel iemand van udc die zijn reacties kan onderbouwen ;-)

ik w8 met smart!

Guido, jij bent echt een konijn!

Ik heb alle antwoorden gegeven, maar jij zeurt door, ik wil wel 100x hetzelfde zeggen.

Nogmaals, ik hoop echt, dat jet niet komt op 4 Elements, met je kritiek en gezeur, een feest is om te feesten, kritiek geven doen de journalisten al.

Nogmaals, je bent echt een konijn!
konijn ,KONIJN!!

Gaan we nu maar op de scheld toer! mooi dan heb ik je exact waar ik je hebben wil :-D

Schelden is een teken van onmacht ;-) Je kunt het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb, dus is je enige uitweg, schelden :-O

wederom zet je jejelf flink voor lul :-D

mijn dank is groot ! :respect:
N.o.a.h., er wordt weer eens niet naar je geluisterd. Als je ooit nog op welk forum dan ook serieus genomen wilt worden praat dan niet van die onzin en ga al helemaal niet beginnen met mensen liggen uitschelde.

Guido een konijn? Yeps, zeer knuffelbaar, hoge aaibaarheidsfactor en behoorlijk pienter.

Leuk dat je steeds UDC een handjeboven het hoofd houdt, maar ik baal ook dat ik vet veel geld moet neertellen voor en feest waar 90% van de mensen gratis heenkan. Daarnaast, ik doe ook altijd aan prijsvragen mee maar heb voor UDC nog NOOIT wat gewonnen! Dus ik word gewoon verplicht nu 2 kaartjes te kopen bij een stelletje trieste bnoeren a 15 euro per stuk, zodat ik HEN kan sponsoren om nog extra te drinken bij UDC... %)
laatste aanpassing

Toch ben ik ook van mening dat het unfair tegen over je betalende klanten is om een grote groep gratis naar binnen te laten puur om je drankomzet omhoog te halen.
En zo is het maar net jacky (y)
Ik heb de discussie gewoon netjes gehouden, en onderbouwd, maar meneer is blijkbaar zo gehersenspoeld door udc met vrijkaartjes, vipbandjes, en drank muntjes, dat het eik een verloren zaak is om nog te discusseren met deze jongen ;-P

Een konijn, dat bedoelde ik niet als scheldwoord, een konijn is ook eigenwijs en wil/kan niet luisteren ;)

Maar Wacky, nu heb je nog dikke korting, 15 euro!
Anderen betalen 50 euro, dus dat is dan ook niet eerlijk..Toch?

En Guido, jij valt in herhaling!Dus wie kan hier niet discusseren?

Anmo, tuurlijk, ee beetje gelijk heb je wel, maar moet dan iedereen gratis naar binnen?Waar leg je de grens dan?

Is het hip om organisaties af te zeiken?

ID&T is niet meer underground..:S
UDC geeft teveel tickets weg
Q Dance is afgezaagd
Monumental gaat commercieel etc etc

Jullie zijn echt te verwend, kunnen jullie je uberhaubt wel vermaken op feesten?Of baal je als weer een dj (van caliber)tiesto (voorbeeldje) draait..Die je al 2x gezien hebt..

Ik zou uit princiepe geen honderden mensen gratis laten kopen tuurlijk kan je altijd een stuk of 50 kaartjes via prijsvragen weg geven maar als je op het laatst alles weggeeft om het vol te krijgen dan ben je fout bezig. Dan toon je geen respect voor je betalende klanten. Het is voor mij een princiepe kwestie. Maar goed ik ben geen organisator dus hebben jullie geluk. Bij mij zou iedereen moeten betalen.

maar 50 kaarten mag dus wel?
Dus als ik met 4 vrienden met vrijkaarten in de rij sta, naast jou, dan heb je geen rare gevoelens?Omdat wij gratis zijn en jij betaald?

Ook wel asociaal dat mensen die V.i.p zijn ook gratis entree hebben, en een vip lounge is normaal voor 200 man, dat kan dan ook niet!
laatste aanpassing

valt me van je tegen WJ...jij bent altijd zo van: respect naaralle feestgangers, maar hebt het wel over 'die boeren'. (overigens feest in rotterdam dit keer...).

ben het wel deels met guido eens overigens, maar bedenk dit: als die kaartjes er niet waren, had je ook gewoon 40E willen betalen....of niet:)
@ Guido: Dan heb je zoals ik zei gewoon pech..... De volgende keer ben jij weer aan de beurt ! That is life ! Voor de een wat makkelijker weg gelegd als een ander !
UDC gaat failliet zei ik vandaag nog.. dit is toch gewoon niet meer normaal?

maar dat UDC kut is, wist ik al na DV2001... nooit iets gehoord van UDC nadat ik onderkoeld geweest was en een keelontsteking had :/

NOAH het gaat om het princiepe iedereen weet dat er prijsvragen aan feestjes zijn gekoppeld maar ergens moet het ophouden toch? Als udc op het laats nog even 2000 kaarten weg geeft dan is dat gewoon buitensporig veel en daarmee toon je geen respect naar je betalende mensen. Jij daar denkt daar anders over maar ieder mens ieder zijn eigen gedachte.

Zo en nu ga ik pleite
2 noah:
Het gaat mij idd ook om het princiepe ;-)
Ik heb me op 4E in mei 2002, prima vermaakt........grat­is. Dancevalley 2001 was ook toppie (y)
Ik zeg ook niet dat de feesten van udc slecht zijn, allen de mannier waarop zij met hun trouwe klanten omgaan, vind ik gewoon echt niet kunnen!

Of maak het kaartje 50% goedkoper.
Of start de voorverkoop pas de laatste week.
Of meld van te voren even bij het aankoop punt, dat er de laatste week kaartjes worden weggeven om het vol te krijgen.

zo weet de betalende klant hoe het zit, en krijg je geen scheve gezichten, zoals nu ;-)

Wacky is denk ik gefrustreerd,begrijp­elijk wel hoor, zou ik ook wel een beetje zijn..

Pin TRg snapt het (Y)

Ze gaan niet failliet, waarom niet?Omdat ze gratis kaart verkoop met drank omzet compenseren, zo maken zij winst.Als ze geen winst maakten, waren ze al langer failliet.

Tom, wat jij als laatste zegt klopt helemaal, sdommige mensen die ik ken hebben ook nooit wat weer gehoord, na diverse mails brieven telefoontjes etc etc, dat is best wel asociaal ja!
dat is best wel asociaal ja!

ronduit SCHANDALIG... triest kutvolk...

de brandweer heeft me netjes opgehaald en verzorgd... zou UDC hen dan wel bedankt hebben?
K maak me er nie zo druk om,
heb ook 2 kaartjes voor 4 elements gekregen....

Luister: als ik een reis boek ben ik meer kwijt dan een LAST minute... het is kwestie van kiezen.

2000 kaarten is wel heel erg overdreven hoor!
ID&T gaf vorig jaar met Shockers 250 kaarten weg aan hun forum bezoekers, en dat werd wel getolereerd?

2 Guido,

trouwe klanten?Die zijn allang lid van de memberclub, en die ontvangen 2 gratis kaarten als ze hun abbonee bevestigen!Daar komt bij dat je op elk event van UDC vip bent!Zo ga je met vaste klanten om!

Om nieuwe klanten te binden ondernemen ze dit soort acties, netjes toch?
Ik ben het helemaal met Guido eens.

Maar wil ook nog ff wat toevoegen:P Meestal betalen liefhebbers voor hun kaartje en is het grootste deel van de mensen wat gratis binnenkomt niet echt mijn publiek. Beetje stilstaan en kijken en ook een keer een houseparty meemaken. Die hebben er niet naartoe geleefd, maar gewoon op het laatste moment besloten om te gaan.

Niks op tegen, maar voor iemand die altijd aanwezig is, is het dan wrang om te horen dat al die figuren juist wel gratis zijn en jij niet.
laatste aanpassing
oké, dit is mijn laatste reply voor vanaaf:

Als ik het dus goed begrijp is het de opzet van udc om hun evenement altijd vol te krijgen, op wat voor mannier ook.

Vaste bezoekers met internet kunnen lid worden van de memberclub, en krijgen zo hun gratis kaartje.

Mensen die de week ervoor nog niet hun kaartje gekocht hebben, krijgen hem zowiezo gratis via prijsvragen enz enz.

Mensen die op tv een reclame, flyer, poster zien van 4E, en via die reclame te weten komen dat ze een kaartje bij de ticketbox kunnen halen, voor € 40,- .

dus mijn conlcussie is, dat jullie bewust of onbewust, mensen oplichten met jullie reclame.

Je kan ook member worden zonder internet ;)

Via tv reclame van Impulz is ook bekend geworden dat je tickets kon winnen via bacardi breezer!
Voor mij geen UDC meer... Dance Valley is overprijsd, Impulz Indoor ook altijd wel gratis te regelen dus dan ga ik wel.. en alleen Outdoor dit jaar lijkt me goed... Underworld..

maar they ow me...

1 keelontsteking
1 verneukte broek, shirt en gsm
1 tja, mijn schoenen waren ook naar de klote eigenlijk... dus 1 paar schoenen...
Ik vond Concept 2001 wel kicke

De Hey draaide bruut
Vath meesterlijk
Nasty te funky voor woorden :)

ben het met guido eens...

k denk zelf, kijk als je het niet uitverkocht krijgt, zal daar wel een reden voor zijn, id-t, Q, monumental events gaan wel gewoon uitverkocht... UDC niet... doen ze toch iets niet goed. ja toch? organiseer dan wat kleiners ofzo, of pak het anders aan.

En tegenwoordig wat al gezegd werd, ga je ervan uit dat je gratis naar een udc event kan....en tuurlijk doen veel mensen dat, altijd leuk een gratis feest, waar je anders niet heen zou gaan.

Pietje, Sven Vath is altijd meesterlijk!
laatste aanpassing

Yup, Guido..

Dat had ik dus vorig jaar met Impulz Outdoor
Ikke 2 kaarten gekocht en de rest gratis :@:@

Als ze dan ff gratis munten/bonnen geven aan de mensen die voor het kaartje betaald hebben :@
Miech, met "boeren" bedoelde ik in dit verbadn gasten die kaartjes winnen en ze zelf voor geld gaan verkope zodat ze zelf meer kunnen zuipen. Ik heb 2x kaartjesgewonnne voor een feest waar ik niet heen kon en heb ze netjes gratis weggegevn. Waarom winst gaan maken, als anderen een leuke avond kunnen hebben? Ik werk wel voor mn centen.

Dat bedoelde ik ermee, vind dat geen partyspirit!!!

En waarom ben ik dan zo pissig, en ik denk vele met mij..........
JE KUNT HET ECHT NIET MAKEN TEGENOVER DE MENSEN DIE WEL 40 EURO BETALEN VOOR EEN KAARTJE!

Agree...

Heey mensen weet je wat ik heb gewonnen???
lekker boeiend van die kaartje, maar UDC zuigd zowie zo, geef mij maar B2S-events :D :bounce:
laatste aanpassing

Ja dat zeg ik ook alleen omdat ik geen kaartje gewonnen heb. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer :P

in dat geval heb ik niets gezegd WJ:)

Pagan>> toegegeven, op dat punt heb je gelijk....

Ik zie het probleem niet zo hoor. Als je zelf gratis kaarten had gekregen, had je er ook niet over gezeurd. Ik snap wel dat het niet leuk is als je zelf al een kaart had gekocht, maar ja, that's life. Volgende keer gewoon anders aanpakken ;)

Bovendien, als er nou niet genoeg kaarten zijn verkocht en er vervolgens niet veel mensen op het feest zijn, is het ook weer niet goed.
laatste aanpassing

we zijn Nederlanders, het enige logische argument
Artiest Ree
Nou niet alleen UDC doet dat hoor! ID&T heeft't ook gedaan. Met trance energy vorig jaar in Thialf won ook half Nederland daar kaartjes voor!
Maar zowiezo vind ik dat ze gelijk hebben met al die kaartjes weggeven.. ze hebben toch veel dj's geboekt en als er niemand komt is dat pas echt weggegooid geld! ik ben allang blij dat ik dan'n xtje kaartjes win!! (K) Kris

met als gevolg dat iedereen gaat wachten op kaarten en niemand meer kaarten koopt wat weer slecht is voor de dance industrie, kriujgen we dan allemaal gratis kut djees!!!
Dikke bullshit allemaal, je gaat om te feesten!!!

Als een UDC event gewoon een dikke vette line up heeft dan KOOP je gewoon een kaartje!! Beetje jammer dat mensen wachten op de gratis kaarten. Het is misschien niet eerlijk, maarja, wordt het feest daar voor jou minder om? Ga toch weg!
Het klopt natuurlijk wel dat er dan meer klootjesvolk binnenkomt met die gratis kaarten, van dat nep-party publiek, lokale boeren die komen voor het bier. Klopt, die dansen niet, dat is kut. Maar je moet er gewoon zelf een feestje vvan maken. Voor kwaliteit betaal je toch?

En ik noem John Digweed, Sister Bliss en Michel de Hey zeker wel kwaliteit! So stop whining, anders ga je toch niet! Die dj's zijn mijn 40 euro meer dan waard.

Nederlanders moeten altijd wat te zeuren hebben. Hou je mening een keer voor je en tel tot 10.

snuggle laat zich graag naaien hahahaha
Tuurlijk zijn dat dj's met een goede naam, maar wanneer ik 40 euro moet betalen en ik zie hoe met de overige kaarten worden weggegeven wacht ik de volgende keer wel tot ik die gratis kaarten krijg.
Ik besteed mijn geld wel aan een ander feest en hoop 1 keer per jaar een kaart van udc te winnen.

Gewoon meedoen aan de prijsvragen en stel dat je dan nix zou winnen dan kan je altijd op het laatste moment een kaartje kopen want feesten als 4-Elements en Impulz raken toch nooit (snel) uitverkocht.
Dit jaar al kaarten gewonnen voor:

- Trance Energy
- Qlimax
- House Qlassics
- 4 Elements

Gaat goed toch :)

Vorig jaar nog een wintersport vakantie gewonnen met id-t radio :)
UDC is gewoon KUT... ik ben naar plensvalley geweest... dat is me slechte feest waar ik ooit ben heen geweest... de muziek was zwaar ruk, en dan wordt er gezegd dat je meer moet betalen voor zoveel dj's en goeie dj's... maar ja als ze ruk draaien heb je voor niets betaald... en dan ook al de trein/bus reizen!! heen en terug... ik snap gewoon niet dat het zo kan... echt zwaar triest en zekers de terug reis... huppa lekker onderkoeld geraakt bedankt UDC tering lijers zijn het!! echt je moet wel behoorlijk slecht zijn als je het zo wil regelen zo als op plensvalley...

en dan nu ook iedereen vrij kaartje gaan geven om dat dan anders niemand op jullie feest kom... zwaar triest hoor... ik betaal voor een feest voor jullie en dan hoor ik dat bijna iedereen daar loopt met vrijkaartje's... vindt je het gek dat niemand nu meer kaartje's koopt, iedereen denkt nu toch van oooow ze geven toch kaartjes weg dus kopen we lekker niks meer... ik ga het zo ook doen... jullie kennen flink door de scheit heen zakken... ik zal nooit meer kartje kopen voor jullie feest wacht lekker tot dat ik vrijkaartje's krijg!!
laatste aanpassing
wat een geklaag zeg van je extreme cheese.
dit is ook een klaag topic... heb je de rest van de topic niet gelezen ofzo...?
Jawel maar het ging er om dat als je gratis kaarten kreeg dat je ze niet moest doorverkopen en nie zo moet klagen op UDC en Dance Valley