Partyflock

Forumonderwerp · 610746

Howdy Folks,

Zojuist ben ik teruggekomen van DJ Tiësto in Concert. Aangezien ik een Techno liefhebber ben hoopte ik erop dat hij harde progressive ging draaien, maar helaas! Ik heb welgeteld 3 technoplaten gehoord en de rest was allemaal Trance, en dat vind ik kutmuziek :-(

Pluspunten van de avond:
- Goede WC's
- Inrichting zaal was zeer mooi met een hoop lasers, ook zelfs een multicolor laser in het miden!!!
- Geluid was loepzuiver en hard. (Vond het wel jammer dat het volume niet constant was, maar soms even erg hard ging en vervolgens zachter)
- Broodje Croquet was erg lekker!

Minpunten van de avond:
- Het was gigantisch druk! De wachttijden bij het drinken halen liepen gigantisch op en ook op de dansvloer had je niet echt de ruimte. Het was dus af en toe dringen geblazen
- De muziek vond ik niet goed echt te melodramatische Trance, maar dat is natuurlijk mijn mening he als Techno liefhebber ;)
laatste aanpassing

2 Raven: Ben je nou zo'n stoere Trance-Boy of lijkt dat alleen maar zo :x :[

2 EvilFaith: Je weet toch dat ik het niet meen. Bovendien hoeven trancetrutjes helemaal niet iets negatiefs te zijn, dat heb ik wel gezien op TIC :-P
(k) voor jou om het goed te maken :-)
laatste aanpassing
:$ dankjewel

(K) terug voor jou
Toch vind ik de set van DD (02-02-02) beter dan de set van gisteravond
Artiest Raven
Stoere trance boy Tazzy?
Dit is bijna me eerste trance feest sinds tijden, Normaal gesproken zoveel mogelijk UK hardhouse :[
2Dynal----> Nummer wat jij bedoeld volgens mij heet THE ORANGE THEME!!!!! ECht nr1 is deze plaat heb hier veel herinneringen mee.....(Bijv. op Trance energy 2001 waar we met zn allen broertje van Duncan (id&T) hebben herdacht en dit was ook ZIJN plaat)

GEWELDIGGGG NUMMER!!!! krijg alllltijd nog de rillingen op mn lijf met dit nummer....

Ik vond kut feest had verwacht dat tiesto toch een paar hardcore nr's zou draaien ;P
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
haahah wat een stukje:

hij verdiende met z'n 8uur durende concert ruim 70.000 euro
hier nog 1 btw

www.rtl.nl/system/media/html/ffffff/actueel/rtlnieuws/2003/05_mei/11/media/streamcase_20030511_1823-stadionconcert_dj_ti.xml?media_bandwidth_preference=364&template=%2Factueel%2Frtlnieuws%2Fvideo_template.html
w0000w weer vet filmpje erbij.. Can't wait voor die DVD :bounce:
Weet iemand wanneer die uit komt? :D
Beetje laat, heb alleen op werk internet.
Maar wil echt nog even zeggen wat een baggerfeest (concert) ik het vond. Echt NIET leuk!
Om teveel redenen om op te noemen ook.

Ik vond Tiesto al nooit leuk en mijn mening is er nu niet bepaald op vooruit gegaan. En dan niet eens zozeer om zijn muziek maar welke idioot bedenkt er nou om 1 DJ een heel concert te laten geven?
Ik hoop dat het de laatste keer was dat ik zoiets heb hoeven meemaken.

Verder geen gezeik en fijn dat er ook mensen zich wél hebben vermaakt.

Noem 's 1 reden waarom het tegenviel ... muts :S
Wel erg veel camera's en er ook nog met je :vaag: hoofd ervoor gaan dansen :bloos:, ben benieuwd. Ach maar het was echt toppie, heerlijk oogjes dicht en gaan
Vond het echt SUPER vet :) Heerlijke trance gehoord, miste alleen wel paar classics die ik graag wou horen..De show was top & de sfeer... Whoeiii, Onder 643 echt het hele stadion uit zn dak. Super!
Nog ff over al dat gezeik...
Ten eerste hoort die niet thuis in deze topic geloof ik??!!!!:P
Ten tweede reageer ik daar al nooit op (dit is dan alweer een uitzondering:S)
Zulke trieste figuren die alleen maar kunnen zeiken!!!
Ik bedoel... respecteer dat anderen niet dezelfde smaak hebben als jij???:respect:

Ga lekker uit je dat op muziek die je goed vind, maar doe dan niet zo zielig de rest af te gaan kraken!!! Narrow minded????

Wij hebben een top feest gehad.... onze tiesto wist mij veel kippevel te bezorgen. verder vond ik de mensen super relaxed. De meeting heb ik niet kunnen vinden !!! verder heel erg naar mijn zin gehad :)thanx Thiesto,
feest om niet gauw te vergeten!!!

Dit was echt het mooiste feest dat ik ooit heb meegemaakt!! De sfeer was goed, hij draaide super lekker en die shows eromheen waren gewoon fantastisch :D We hebben het allemaal super gezellig gehad en ik denk zeker dat het inderdaad geen avond is die ik gauw zal vergeten :D
HEEEEELLLLLPPPPPPP!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!
Kan iemand mij vertellen hoe ik (liefst zo snel mogelijk) aan de liveset kan komen???!!!!
Ik zorg daar meestal zelf voor, maar juist met Tiesto is de hele boel gecrashed:@:'(
Teringvet!

Geen andere woorden voor;)
Tafkap, ik weet niet of je op mij doelt hoor maar ik zeik helemaal niet, ik geef alleen mijn mening over het concert, waar volgens mij dit topic voor bedoeld is?
Ik vond het niet leuk, ben blij dat anderen dat wel vonden.

En 1 reden waarom het tegenviel? (understatement, maar goed...)
Al die duizenden mensen die STIL stonden
de beloofde acts die er niet waren
de slechte aankleding
de drukte en warmte

enzovoorts enzovoorts...
2 Roxy
Ik doel niet speciaal op jou hoor.
en je mag best je mening geven...
Maar al dat gezeik over dat trance triest is of zo... pffff:S en dat Tiesto slecht is...:S:@
Duizenden mensen die stil stonden?????
Mja misschien de eerste paar uurtjes... toen moest ik ook nog ff warm draaien, maar vanaf een uur of drie toen ie wat lekkerder en harder ging draaien ging echt toch echt LOS hoor!!:P:D
Dr stonden wel mensen idd vaag te kijken van 'moet je hem nou zien'' hahaha
Maar ik zou zeggen ga een keer met me mee uit of zow:):P
Mij zul je echt nie stil zien staan hoor:D:P

Stil stonden? Als men niet "stampt" ( :D ) wil nog niet zeggen dat men stil staat. Maar misschien lijkt dat wel zo als je zelf op&neer aan het stuiteren bent ...

Maar jij kwam dus voor de extra live-acts die er niet waren?

get a life zeg, ik vraag me af waarom je er uberhaubt heen gegaan bent, je voegt nl. niet echt iets toe aan het feest :S

Ik ga hier zeker niet in discussie, zonde van de tijd, denk liever terug aan deze gigantische nacht. Verre weg het beste indoor spektakel in mijn leven!

Zoals je bij mijn favo dj kunt zien heb ik er drie: Tiesto, Remy en Adam Beyer. Ik zie mezelf dus ook zeker als Awakenings publiek (met enkele keren afwezig). En toch heb ik genoten, raar he?!

Nee, helemaal niet raar, house is a feeling :)
ik ben het wel met die minpuntjes eens

voor mij wegen die alleen niet op tegen de pluspuntjes
moet zeggen dat ik zijn innercitysetjes van 99 en 2000 nog steeds het meest magisch vind, maar het is nog steeds kwaliteit
de openingsstem, flight en Thijs zijn minispeech bezorgde mij zeker kippe(n)vel
aankleding kon beter en het publiek stond idd het grootste deel van de avond stil daarom blijft DutchDimension toch mijn nummer 1
verder was het zeker een topper
Roxy: ik vind dat geouwehoer echt vervelend worden nou.. wat wil je nou ? bij het Wij-Haten-Tiesto clubje horen ?

Ik snap niet waarom je naar tiesto gaat als je tiesto nooit leuk vind, dat is:

a) Dom
b) Dom
c) Zonde van je geld, en dom

Volgens mij ging je er alleen maar heen om achteraf erover te kunnen zeiken, en dat je dan in ieder geval kon zeggen 'nou ik ben toch geweest dus kan ik wat zeggen'

Ik vind je echt ronduit zielig, en mensen stonden helemaal niet de hele tijd stil.. er was gewoon veel te zien wat veel verbazing opwekte .. het was gewoon een geweldig spektakel!! En sommige mensen kunnen ook genieten van muziek als ze niet als een mongool rond lopen te springen... ieder viert feest op zijn/haar eigen manier.. de meeste doen dat door te dansen.. maar dat is niet verplicht.

Als ik jou was zou ik geen geld meer uitgeven aan trance feesten want daar hoor je duidelijk niet thuis. Doeidoei!

Ik vond Tiesto al nooit leuk en mijn mening is er nu niet bepaald op vooruit gegaan. En dan niet eens zozeer om zijn muziek maar welke idioot bedenkt er nou om 1 DJ een heel concert te laten geven?

Whoehahahahahahahahahahahaha

Jij dacht natuurlijk dat er meerder DJ's zouden komen, dat stond namelijk ook overal zo duidelijk aangegeven, was in de reclame spots te zien en te horen en je begreep niet dat een feest dat Tiësto in concert heet wellicht om deze DJ draait die je al nooit leuk vondt.

Of jij heb echt geld teveel of je bent heel ...

:D:D:D:D:D:D
Nou fijn, het wordt weer eens compleet verkeerd opgevat.

Ik heb niet betaald voor Tiesto, dus zonde van mijn geld valt goddank nog mee.
Dat er maar 1 DJ kwam snap ik ook wel, en wat ik van zijn muziek vind maakt niet uit, het gaat om het feest eromheen. Dat vond ik niks, wat maakt iedereen daar nou zo'n probleem van?

Ik ben er geweest, geef nu mijn mening (wat ik zelf geen zeiken vind maar blijkbaar ligt dat nogal gevoelig hier) en weet voor de volgende keer zeker dat ik er niet meer heen hoef.
Zijn we klaar toch...

Daaaaaag

:vaag: Hoe kan het zijn dat jij het feest eromheen kut vond en 24.999 anderen het helemaal geweldig vonden?
Inderdaad, er zijn weinig feesten waar ik tot nu toe ben geweest waar ZO VEEL aan organisatie is gedaan.. volgens mij heb je je ogen echt in je reet zitten ofzo Roxy.. :S
2 Roxy: Van mij mag je dit een kut-feest vinden, maar ik denk dat je er met een verkeerde instelling heen bent gegaan. Je zegt zelf: 'Het gaat mij om het feest eromheen'. Daar ging het dus dit keer niet zo erg om. Alles was op Tiesto gericht. De verlichting etc. was echt rond Tiesto opgesteld, net als bij een 'gewoon' concert.

En IKZELF (iedereen beleeft een feest anders) heb het enorm naar mijn zin gehad en vond juist dat veel mensen helemaal los gingen! Ik heb dan ook steeds bijna vooraan gestaan.

Jammer dat je niet het feest kreeg waar je op gehoopt hebt, volgende keer een ander feest uitzoeken dan maar ;) :D

edit: Owja en nog iets 2 Roxy: 'welke idioot bedenkt er nou om 1 DJ een heel concert te laten geven?'
Dit is werkelijkwaar de DOMSTE opmerking die ik ooit heb gehoord. Heeft denk ik geen verdere uitleg nodig...
laatste aanpassing

ik heb me er super vermaakt
de sfeer vond ik ook top!!!
Roxy je hoefde dit ook niet mee te maken hoor, daar heb je zelf voor gekozen, en blijf dan volgende keer thuis kan er tenminste 1 tiestoliefhebber meer in ...

> edit: Owja en nog iets 2 Roxy: 'welke idioot bedenkt er nou om 1 DJ een heel concert te laten geven?'
Dit is werkelijkwaar de DOMSTE opmerking die ik ooit heb gehoord. Heeft denk ik geen verdere uitleg nodig...

INDERDAAD.....
degene die dat bedacht hebben zijn tenminste op een vernieuwende manier bezig met Dance. kijken tenminste verder, zoeken naar nieuwe concepten ipv alles bij t oude vertrouwde te laten.
en dat het concept een mega succes was kun je wel stellen, t enige waar ik nu bang voor ben is dat ze dit concept gaan verneuken. want wie moet de volgende DJ zijn die dit kan presteren????
Ze moeten wel met een WERELD DJ aankomen zetten maar ben bang dat t eerder een Dana zal zijn.
Ik hoop dat ik het fout heb want zou t een schande vinden.
laatste aanpassing

Vond t iig een SU-PER feest!! Nix meer aan toe te voegen verder:-D
Nou mensen zal jullie vertellen was al 2 jaar niet naar een trance feest geweest,tegenwoordig altijd hardcore/oldschool/h­ardstyle...was ervoor wel grote Tiesto FAN..ging naar alle solo's enz
Het was nogal onverw8..werd om zaterdag om 21.00 gebeld of ik mee wilde>>Moet zeggen dat ik het een SUPER VET feest vond..en had t ehct niet verw8 eigenlijk..maar heb t super naar mn zin gehad!!8) Volgende keer zeker weer...denk dat ik wel weer vaker naar Tiesto ga 8)

Ik vond het echt een geweldig feest!! Ik snap niet dat Roxy er zo negatief over doet, net alsof ze bij een compleet ander feest is geweest..

Ik vond de aankleding juist erg gaaf!! Achterin de zaal kwam het wat minder uit, maar voorin was het echt SUPER!! En duizenden stilstaande mensen?? Ik stond tijdens flight 643 op de tribune en zag 20.000 man compleet los gaan!! (de andere 5000 man lagen buiten mijn gezichtsveld :p)
Als je niet van Tiësto's muziek houd, waarom ga je dan naar een feest waar hij alleen draait??
Maar ja, ieder z'n eigen mening. Ik heb een geweldige avond gehad en dat neemt niemand me af!! :D
2 COÑO: ik vind Dana zoiezo afgezaagd en niks aan maargoed.. ik hoop idd hetzelfde, laat ID&T dit concept aub niet verneuken .. het is geweldig, handle with care :P
Wow...... wat een feest....! Ik kreeg kippevel, van de opening en van het einde.. Ik stond op de tribune te springen op de klapstoeltjes, maar wat een mooi gezicht toen iedereen klapte..... Nee, dit kan je nergens mee vergelijken.... Dit was mijn mooiste feest ooit.. TOP!!
ik wil tiesto niet echt af kraken ben een fan van hem,maar had me wel meer voor gesteld ervan
ik vond de overgangen zwaar kut
en ik vond die plaatselijke drumband ook goed waardeloos
draaide die net lekker en dan kwam er weer een of andere malloot
dan sla je toch helemaal dood
bovendien vond ik de parkeer plaatsen ook waardeloos geregeld
moet je met een busje mee die er gewoon niet staat pff
nee weet niet of ik dit nog wel eens mee wil maken geloof toch dat ik liever meerdere dj's hoor draaien
of gewoon een dj aan een stuk door zonder al die toestanden er om heen
voor de rest heb ik het prima naar me zin gehad sfeer was goed in ieder geval
Vond t eind trouwens ook GEWELDIG..iedereen was aan t klappen en juichen SUPER...had graag ff met thijssie willen ruilen op dat moment..wat een gevoel moet dat voor hem geweest zijn!!! :D
Ennuh ik denk dat t feit dat er op t eind door IEDEREEN (of zogoed als) Tiesto bedankt werd gezongen 8)voor zich spreekt !!
laatste aanpassing

Hopen dat ze de volgende keer Carl Cox in Concert doen!!! Lijkt me echt moddervet. Maar die neemt waarschijnlijk geen genoegen met de 70.000 Euro die Tiesto gekregen heeft :-D
die krijgt geen 25000 man bij elkaar in welke land dan ook

En duizenden stilstaande mensen?? Ik stond tijdens flight 643 op de tribune en zag 20.000 man compleet los gaan!! (de andere 5000 man lagen buiten mijn gezichtsveld )

uhh vind je dit een vergelijking?
was 1 nummer man
ik ben al erg vaak bij Tiesto geweest en daar was het publiek keer op keer uitbundiger
daar wil het ik wel bij laten :)
laatste aanpassing
nou.. ik zou er dan wel bij zijn hoor :)
hehe me2
wie lukt t dan NU wel om 25.000 man bij elkaar te krijgen behalve tiesto dus???
NU nog niemand maar ik verwacht dat de toenemende commercie bij HS over n jaartje zn toppunt bereikt heeft waardoor n Lady D. t wel gaat lukken maar DAT MAG TOCH NIET GEBEUREN????
Ze hebben met dit concept een Wereld DJ laten draaien en dan ga je dat toch niet verneuken met een DJ die wereldwijd gezien NIKS bereikt heeft :vaag: mocht het gebeuren uiteraard.
eerlijk hoop ik gewoon dat ze dit concept niet voortzetten totdat er een DJ is die qua prestaties te vergelijken is met tiesto!!! en dan dus een WERELD DJ. maar goed ze zullen natuurlijk wel een nederlandse DJ willen dus zie op dit moment echt niemand die in de buurt kan komen van datgene wat zaterdag gepresenteerd is.

Er lopen genoeg DJ's in Nederland rond die ook 8 uur kunnen & willen vullen, maar zolang de massa in .nl zich nog steeds blind staart op dat Qneuzige hardstyle zullen zij nooit een fatsoenlijke kans krijgen om zoiets te doen. Ik hoop echt dat Tiesto de oogjes heeft geopend bij sommige mensen ... niet dat we nu weer een trance-hype moeten krijgen ofzo, maar ik hoop echt dat men gaat inzien dat hardstyle toch ook wel zuigt! :S
Nee mensen moeten gewoon niet zo in hokjes denken en zich alleen daarin bezig willen houden.
Je bent muziek liefhebber of niet en als je dat bent dan moet je eigenlijk alles wel kunnen waarderen. t een meer als t ander natuurlijk. ik ben blij dat ik dat dus heb. kan echt naar alles luisteren alleen je moet je er voor open stellen en niet met n negatieve houding er naar gaan luisteren.
maar goed that will never happen i think!

Cono, toen dat vroeger happende ontstond de house-scene ...
25.000 kaarten verkocht en toen was het op = op... ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen daadwerkelijk naar Tiesto zouden zijn gegaan als er geen beperking was... 30.000? 50.000?.... De enige DJ in Nederland die ik dit ook ooit nog eens zie doen is Armin van Buuren, die dit jaar met stip naar nummer 2 stijgt (of misschien wel naar 1) in de Wereld DJ Lijst.... Trance rules nog altijd gelukkig!!!!