Partyflock

Forumonderwerp · 610746

Howdy Folks,

Zojuist ben ik teruggekomen van DJ Tiësto in Concert. Aangezien ik een Techno liefhebber ben hoopte ik erop dat hij harde progressive ging draaien, maar helaas! Ik heb welgeteld 3 technoplaten gehoord en de rest was allemaal Trance, en dat vind ik kutmuziek :-(

Pluspunten van de avond:
- Goede WC's
- Inrichting zaal was zeer mooi met een hoop lasers, ook zelfs een multicolor laser in het miden!!!
- Geluid was loepzuiver en hard. (Vond het wel jammer dat het volume niet constant was, maar soms even erg hard ging en vervolgens zachter)
- Broodje Croquet was erg lekker!

Minpunten van de avond:
- Het was gigantisch druk! De wachttijden bij het drinken halen liepen gigantisch op en ook op de dansvloer had je niet echt de ruimte. Het was dus af en toe dringen geblazen
- De muziek vond ik niet goed echt te melodramatische Trance, maar dat is natuurlijk mijn mening he als Techno liefhebber ;)
laatste aanpassing
O sorry.. Dan was het geen techno.. Maar het leek er wel op want zo hebben ze op I love Techno ook gedraaid... Dus ja.. Dan leg ik die link wel snel.. maar sorry dan voor de (voor jou dan) belediging, ik bedoelde het niet zo..

Jammer dat je t niet naar je zin hebt gehad, denk dat je een van de weinige was...

En Rowan.. Ik vind het helemaal niet leuk omdat iedereen het leuk vind.. Ik hou eigenlijk helemaal niet van Trance maar omdat ik gek werd thuis, MC geen optie was EN ik goedkoop een kaartje kon krijgen ben ik toch gegaan.... Niks meeloperigs aan en ik heb t boven de verwachtingen erg naar mijn zin gehad. Je kan er niet echt een oordeel over geven als je er niet bij bent geweest...
Tazzy, ik snap jou echt niet. Je zit te zeuren op Trance enz. Waarom luister je er dan naar? Of beter gezegd waarom ga je er dan heen? DIt kan je van te voren verwachten, je reactie slaat dus gewoon helemaal nergens op.
Artiest Raven
Echt geen een topic over tiesto kan ongeschonden blijven over de mensjes die zich er teveel on-nodig druk over maken... :Z
Voor dit feest zijn maar een paar woorden nodig:

- leuke mensen
-goede sfeer
-goede muziek
-kippenvel, meerdere keren!
- goede show
-vernieuwend
- EN GEWOON ZEKER WEL EEN GOEDE DJ!!

Een van de betere feestjes van alle tot nu toe!

:respect:
2 fairytale: er werd wel ook wel techno gedraaid hoor, had je toch wel goed gehoord ;) en dat nummer wat je van ILT bedoelde ja das echt toch wel n chill technonummertje alleen was dit in een ander jasje gestoken. kheb m op dat nieuwe album van tiesto staan en ben blij dat ik die gekocht heb zeg!!! kan ik lekker nagenieten vandaag!!!!

2 Robert-Jan van de Partyscéne.nl:
Ja duhhhh, lees even goed, ik heb het over PROGRESSIVE niet over TRANCE...

2 Fairytale: Ermm... Ik zie het niet als een beledinging hoor! En natuurlijk heeft hij Techno platen gedraait (3 totaal!), maar daarmee draait hij nog geen Techno als hij meteen erna een Trance plaatje opstart ;-) Leuke profielpic trouwens :bloos:

Tiësto profileert zich de laatste tijd ook als Techno/Progressive DJ, dus ik ging er vanuit dat hij dit ook zou gaan draaien. Als hij dan vervolgens alleen maar gare cheesy Stang-En-Trens plaatjes gaat draaien, wordt ik daar gaar van.

Laten we wel wezen: Ik heb me evengoed wel vermaakt, maar dit kwam niet door de muziek en ook niet door de drugs :[ (Want ik was de hele avond nuchter!)

Ik respecteer ieders mening, maar ga niet zeggen dat Tiësto geen progressive kan draaien, want dan ontbreekt het aan je eigen inzicht, punt!
laatste aanpassing

2 damien:
Ik heb alleen respect voor andere mensen hun muziekkeuze :) niet voor t feit dat ze alleen maar dingen kunnen afkraken over andere stijlen ;)

Prima naar mijn zin gehad, al die 25.000 mensen daar, geweldig om te zien.Respect voor de man die 8 uur lang staat te draaien in zijn eentje...

Top avond!
Toch snap ik een ding niet: wat de meesten van jullie zo te gek aan hardstyle/techno vinden. Voor mij is het niet meer dan boem boem takketakke boem boem, muziek zonder ziel... weliswaar goed om op te beuken (de meesten onder het genot van een pilletje neem ik aan), maar trance met een goeie melodie en een lekkere alle-aanstekers-omhoog-break geeft toch heel wat meer sfeer dan een boem boem-nog hardere boem-takketak tak? Of zit ik hier nu helemaal tussen de verkeerde gasten? Anyway: ik ben dus 100% TRANCE liefhebber en schaam me er niet voor.....

Maar om in het topic te blijven: Tiesto was voor mij qua muziekkeuze dus 50% goed (in de gedeeltes met Jan Johnston, Andain en enkele trance klassiekers) en 50% slecht (het progressive spul....). Qua mixstijl is ie gewoon top.... Aankleding van het geheel was ook zeer mooi... minpuntje was de rotzooi overal en het feit dat alles redelijk duur is (geldwolf ID & T), dus al met al een 7 halfje voor de avond....
laatste aanpassing

Weet iemand trouwens de titel van dat ene spacey nummer dat tiesto helemaal in t begin draaide om op gang te komen?dat je hem net zo achter dat scherm zag?

2 hackwizzard:
Waar kan je ze halen?of had je ze zelf geript?

Ik kan me hier wel een beetje in vinden Matt. maar ik respecteer ieders muziek keuze.smaken verschillen nu eenmaal. OOk ik vindt dat boem boem muziek een beetje eentonig en geeft weinig sfeer idd.

Tiesto for president...
het was super cono omschrijft het perfect, het enigste wat ik gemist heb is umek-gaetex, het had van mijn nog wel uren langer mogen doorgaan...jammer ook dat ie echt om 07.00 uur stopte en geen toegift meer gaf....ook jammer dat geldwolf Duncan even de patser moest uithangen met zn dankwoord op het eind...maar voor de rest super onvergetelijk en on te evenaren feest.

ja was leuk om een keer meegemaakt te hebben, toch even heel wat anders dan normaal vond ik. de wc waren super (y) schoon en gratis wat wil je nog meer en geen lange wachtrijen.

2Matt--> tja iedereen ze smaak ik vond het leuk om het een keer mee te maken, maar het is mijn muziek niet vind dit juist te eentonig en niet echt dansbaar, maar ja dat is smaak he:P
Tiësto was echt super!! De sfeer was vet!! Echt onwijs!! Het was te druk op het veld, maar dat is maar een klein minpunt. Echt een hele mooie show. Veel kippevel momenten, oftewel: SUPERFEEST!!!!!

HAd dit niet willen missen!!

ps. Voor al die mensen die lopen te zeiken over Tiësto: Wat doen jullie in een topic over mensen die vertellen hoe het feest was??? Is dat zo belangrijk om voor de 400ste keer te vertellen dat jullie Trens niets vinden?
Tijs z'n muziek is niet (helemaal) de mijne, maar wat een feest vannacht zeg.
alles eromheen was gewoon super!!
sfeer, aankleding, geluid, lasers (echt vetttt) en die dj booth... zooo... geweldig.
en ook het enthousiasme waarmee hij heeft staan draaien.
straalde ervan af.
ik hou niet echt van Kane ofzo

maar dat optreden met Dinand vond ik echt in 1 woord GEWELDIG!! wat een show zeg!! prachtig!!

ik wilde dat dit feest oneindig was, als ik die foto's terug zie, heb ik zoiets van ik heb al super genoten, maar had misschien nog meer moeten gaan genieten....Dit feest staat hoog op nummer 1 bij mij..
herbeleving van de opening:

http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/nos/nieuws/2003/mei/video/110503/tiesto.rm
Top Evilfaith!

Om 18:00 werd het nl. niet uitgezonden... :(
waaah evilfaith!!!! :D
Kippeveellll!!!!

ziet er idd. erg vet uit

Op RTL 4 lieten ze wel een stuk zien...
Valt mee dat ze er een keer aandacht aan schenken en ook nog positief ook, meestal is het van gisteravond is het feest geweest voor 25.000 mensen en er waren er 60 opgepakt voor drugsbezit, maar nu alleen positief, het wordt nog wat met de Nederlandse media, ze gaan dance begrijpen.
2 Tazzy: Ik sta volledig achterje.

Ikzelf had ook verwacht, cker aan het einde van de avond dat hij wat meer door zou draaien met Progressieve/Techno achtige sounds, maar die uitvaart trance bleef maar door gaan. Ik vond het dan ook zwaar vermoeiend. En dat vind ik nu juist het gekke, ik merkte om me heen dat de meeste mensen maar een beetje heen en weer stonden te waggelen en elke keer als er dan weer naar zo'n melodieuze Qlimax werd toegedraaid, leefde het publiek weer even op tot de volgende plaat. Terwijl hij tijdens de drie techno platen het publiek te minste in beweging hield.

Maar toch lees je dan een en al lof over dit feest. Mijn Conclusie: Ik vond de meeste mensen om me heen maar een stelletje toeristen.Ik zou zeggen kom een keer naar Q-feest en dan weet je wat Feesten is met de hoofdletter F.

Voor mij dus eens en nooit weer.

Al vond ik de show er om heen wel perfekt: ID&T Proficiat, maar daar betaal ik voortaan geen 45 Euro meer voor.

En dat wil de ik nu even kwijt!
De mensen stonden aan het einde van de avond stil omdat ze MOE waren...!!!!!!
Niet iedereen kan het zomaar een hele nacht volhouden hoor!!! En door zo'n Qlimax krijg je weer hernieuwde energie en kan je dus weer eventjes vet stampen...
Snap JIJ het eigenlijk wel want uit je reply lijkt het net of je nog nooit op een feest bent geweest..

En ik kom vaak zat op Q-feesten maar die zijn niet te vergelijken met dit.. Dat is een hele andere sfeer, andere muziek en vooral andere mensen...!!!
Heel simpel...... 't was gewoon een topfeestje!!!

(y) voor ID&T
ja was echt een super feest!! vond het stukje met dinand echt een van de hoogtepunten van de avond, maar thats me.. sfeer was ook heel relax, aardige en lachende mensen allemaal! heb gewoon genoten
Helemaal mee eens Fairytale!

Beetje loos verhaal... :S
De hele avond lang stond de menigte van 25.000 te dansen en te genieten. Op een gegeven moment raakt de pijp dan leeg, alleen wist Tiësto gewoon de juiste platen te kiezen om iedereen weer een impuls te geven!

Wat een feestje zeg (L)

nu ff niet over t geluid maar over t beeld! wat vonden jullie daarvan? dat was wel micha klein die dat verzorgde!erg mooi gedaan!

Die beelden waren enorm goed in elkaar geflanst. Schitterend! Micha klein idd, die kan er wat van (y)
2Barto: Vooral het laatste nummertje!!!!! Whaaa wat ben ik nog ff uit mijn dak gegaan! :D

2Dynal: Was dat niet die klapper van William Orbit? De titel is me ff ontgaan.......

Ik zou zeggen kom een keer naar Q-feest en dan weet je wat Feesten is met de hoofdletter F.

ik merkte om me heen dat de meeste mensen maar een beetje heen en weer stonden te waggelen en elke keer als er dan weer naar zo'n melodieuze Qlimax werd toegedraaid, leefde het publiek weer even op tot de volgende plaat.

Heb je op zo'n hoofdletter Q feest wel eens opgelet hoe mensen dansen? Daar leeft men alleen op bij het begin van een plaat als de bass erin komt ... maar na 15 seconden houdt men het dan weer voor gezien en gaat weer stilstaan/zitten. Nou, dan geef mij dat geile gewiebel maar :9

Ik krijg trouwens kippevelletjes van de vele toffe replies over TiC, ik begin zowaar weer een beetje te geloven in PF :)
yesssssssssssssss was echt een topnacht!!!!

hij draaide supergoed! echt perfect, ook leuk die verschillende continenten enzo... en jan johston (lekkerrrr) was ook goed en vooral DINAND !!!!

Ik heb het echt gezelli gehad...hehehe stout geweest, vond het wel erg druk! gatsie maar is allemaal ruim goedgemaakt!
moest wel mijn hugo boss geurtje weggooien mag geen glas enzo mee...hmmzz naja was gewoon TOP!!!!! jammer dat skin er niet was...:(
tears from the mooonnnnnnnn
tears from the mooooonnnnnnnn

jaaaaahaaaaa ik zit er nog helemaal innnnn!!!!! lekkah

Het was echt zeker een VET feestje :D
Zag er super uit, vette muziek, alleen wat te druk..maar ja wat wil je..:P
Sommige mensen snappen hier dus echt niet het verschil tussen, Trance, Progressive & Techno.

Tiësto heeft absoluut GEEN, ik herhaal GEEN "echte" Techno gedraait. Rond een uur of 3 gooide hij een bekende plaat van Speedy J erin, ik dacht YES, hij gaat nu eindelijk overstappen op Progressive/Techno, maar nee hoor, kwam er weer meteen een zielig zeurderig Trancetrut-plaatje voorbij, gadverdamme! Erg jammer. Als Tiësto nou gewoon doorging met opbouwen en eindigde in Techno (van mijn part harde progressive), dan had ik dit feestje tenminste nog enigzinds kunnen waarderen!

Het is dus geheel terecht dat Tiësto nooit en te nimmer op Awakenings zal draaien, het Awakenings publiek zou letterlijk spontaan een bad trip van hem krijgen

2 Matt: Ja, ik dacht inderdaad ook dat Tiësto progressive ging draaien, maar nee dus! Jammer maar helaas, voor mij nooit meer Tiësto, jekkes!laatste aanpassing: 11 mei 2003 16:38

grrrrrrrr!!! ik krijg een bad trip van JOU!
wat doe je daar nou als je eigenlijk van techno/progressive houd????Je weet toch dat Tiesto dat niet draait!? zeikertje

Gekke BabyGirl: Als je goed leest kun je duidelijk lezen dat Tiësto wel degelijk progressive draait. Ook Tiësto heeft wel eens zin om iets anders te draaien, begrijp dat dan!!!

Trancetrutje ;-)

2 Robert-Jan Partyscene.nl :

Uhmm nee helemaaaal daarvoor toen je hem niet zag en alleen zn figuur zag bewegen t was een heel rustig nummer en er zat zo`n breakbeat bij langzaam werd t opgebouwd! mooi nummer
Mjaw. Als je weet dat de tiesto VOORNAMELIJK trance draaid.. En je verwacht telkens progressive/techno. Ben je gewoon te dom voor woorden om op TIC rond te lopen en dan te afterwards te janken. Eigen schuld dikke bult nenenene... :X ... :P

Erg mooi moment was toen Tiësto 'Pogo Action' ging draaien uit respect voor de positieve reacties die hij altijd krijgt uit de hardcore scene.

:P
Ik vond het super super super!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!

(lees mn verslag maar) :bounce:

I LOVE TIESTOOOOOOOOOO :D
Whaa wat een feest!! Tiësto in concert is echt een van mijn de beste feesten. Alles was gewoon perfect.
- goed geluid
- vette shows
- ik had genoeg ruimte (niet te druk)
- super goede sfeer
- en natuurlijk lekkere muziek
Als je bovenaan de tribune stond kon je zien dat heel de zaal van vooraan tot achteraan aan het dansen was, zoiets heb ik echt nog niet vaak meegemaakt:)
babygirl niks van aantrekken! hij noemt mij ook een trancetrut :)
Tiësto heeft waar gemaakt dat hij de #1 van de wereld is, hier kan dana nog een puntje aan zuigen. Ben beniewd hoe lang het duurt voordat ze ook een concert gaat geven

Dit was een van de meest geweldige avonden uit men leven. Tiësto bedankt :)
Het was een SUPERFEEST!!!!!!!!! Zoiets maak je gewoon nooit meer mee...
Wat een zeikerds btw hier. Als je naar tiesto gaan kan je verwachten dat er trance gedraaid gaat worden! Heel misschien een beetje progressive en techno. Maar er al vanuit gaan dat hij dit wel ff gaat draaien is een stomme en kinderachtige instelling!!! Ik ben blij dat hij et niet gedaan heeft want dit was een perfect feestje, en helemaal niet erg om jullie niet weer te zien want daar gaat de sfeer alleen maar van omhoog.

Edit: Als ik dat filmpje zie en flight 643 weer hoor zoooo hey, dat was denk ik wel het mooiste moment van de avond, Nog nooit zoveel mensen allemaal te gelijk gek zien worden. Respect
laatste aanpassing
Mensen die hier ddachten dat Tiesto Techno zou draaien zijn gewoon dom, Tiesto draaait altyd een mix van rustige trance met stevige trance progressive en een klein beetje pakkende techno...

Tiesto heeft het nog maar eens bewezen! Voor mij was dit echt een superavond met goede muziek, leuke mensen en een supersfeer ! Vette Lasershow en het geluid was goed zuiver, alleen had het wat harder gemogen, maar ik denk dat dat niet van de gemeente mocht want mensen die in Arnhem zuid woonden konden het geluid nu namelijk al horen !

Khoop meer van zulke feesten in de toekomst te mogen meemaken ! Tiesto = Artiest = Liefde voor muziek!