Partyflock

Forumonderwerp · 610746

Howdy Folks,

Zojuist ben ik teruggekomen van DJ Tiësto in Concert. Aangezien ik een Techno liefhebber ben hoopte ik erop dat hij harde progressive ging draaien, maar helaas! Ik heb welgeteld 3 technoplaten gehoord en de rest was allemaal Trance, en dat vind ik kutmuziek :-(

Pluspunten van de avond:
- Goede WC's
- Inrichting zaal was zeer mooi met een hoop lasers, ook zelfs een multicolor laser in het miden!!!
- Geluid was loepzuiver en hard. (Vond het wel jammer dat het volume niet constant was, maar soms even erg hard ging en vervolgens zachter)
- Broodje Croquet was erg lekker!

Minpunten van de avond:
- Het was gigantisch druk! De wachttijden bij het drinken halen liepen gigantisch op en ook op de dansvloer had je niet echt de ruimte. Het was dus af en toe dringen geblazen
- De muziek vond ik niet goed echt te melodramatische Trance, maar dat is natuurlijk mijn mening he als Techno liefhebber ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
tiesto is trance maar wel super dj
was echt tof feest alleen de afloop wat minder maar goed
`Het was echt een top feest. Alleem maar knal platen gehoord :)
IK vond de muziek wel goed :) Maar ik hou ook van bijna alles. Drukte, had ik niet zo'n last van, meestal had ik wel snel te drinken, maar op de dansvloer was het soms idd wel te druk.

Delerium - Silence was denk ik wel het hoogtepunt voor mij van deze avond :)

het was het vetste feest wat ik heb meegemaakt en wat zich heeft afgespeeld...je kunt dit echt niet met andere feesten vergelijken :P en de minpunten waren voor mij dat wachttijd gedoe en broodjes gezond ontbraken ;) maar ja daar maalt niemand echt om! ik vondt dit het gruwelijkste feest van dit jaar!
het was echt een (y) topfeest! alleen het enige wat ik jammer vond dat de intro van 11-12 zo lang duurde dat ie de hele tijd niet te zien was.. althans.. ik zag hem niet :) hehehe
JAh, C-kers top FEESSIE :P
niets op aan te merken, behalve dan de drukte.
(Thank God voor de rustige tribune aan de rechterkant van het podium,
wat er zeer verzorgd uitzag (y) voor ID&T)
:respect: TIESTO :respect:
laatste aanpassing
-- Trance, en dat vind ik kutmuziek

Waarom ga je naar Tiesto als je Trance kutmuziek vindt? Beetje dom, hoor.

ja ga dan idd niet naar tiesto als je niet van trance houdt...snap zowiezo niet waarom iedereen die tiesto zo geweldig vindt alsof ie god is...

Tiesto was SUPERRR!

johy 11 mei 2003 11:34
ja ga dan idd niet naar tiesto als je niet van trance houdt...snap zowiezo niet waarom iedereen die tiesto zo geweldig vindt alsof ie god is...
----------------
Als je 25.000 mensen speciaal voor jou naar een voetbal stadion kunt trekken doe je blijkbaar toch iets goed. En geloof me, als jij op zijn plekje stond gisteren had je je zeker wel even God gevoeld. :)

Was echt fuckin spacend, en heb zekers een top avond gehad, ik weet zeker dat een hoop mensen die menig met mij delen.
Ach, hij is gewoon over-done.

En mensen met smaak zullen zich daar nooit vermaken. Het is gewoon net als Idols. Iedereen vind het leuk omdat iedereen het leuk vind. Meelopers
Wat een avond, wat een avond!
Ben gister op het allerlaatste moment toch nog gegaan...
En heb dr echt geen spijt van...
Vond t een van de beste feesten waar ik ooit ben geweest...
Gister was echt (Y)
Of je nou van Tiësto houd of niet, als je erbij was geweest had je niets anders kunnen zeggen als dat t een (Y) feest was....:D

Kvindt het wel weer minder dat er mensen zijn die weer zeer veel onnodige kritiek hebben :) als je hem not done vindt of als ie als idols is , laat t dan en zoek een andere dj ...ik vindt hem goed en het is knap wat ie allemaal heeft bereikt,mensen beginnen dan weer vaak over commerciele dit en dat..nou en :| elke dj moet geld verdienen op een bepaalde manier!
Smaken verschillen gewoon! EN gelukkig maar, toch? Iedereen zijn eigen ding... en elkaar lekker allemaal in ieders waarde laten!

Tiesto (trance) is ook niet mijn ding (misschien voor thuis of in de auto), maar ik vond het wel een vet feest in de zin van hoe iedereen speciaal voor hem kwam, en hoe iedereen toch wel uit zn ster ging!!
Echt zoo bizar gaaaaaaaaf :-D. geweldig geluid...geweldig publiek......super sfeer! beste feest van dit jaar! (tot nu toe)
kom net thuis vanaf arnhem het was een top feestje super die 13 lasers vgeel vuurwerk hopelijk kan de volgende in concert deze nog overtreffen.
Wat een avond! Net wakker en wil weer terug naar de Gelredome! Mooiste moment dat hij onder flight 643 eventjes de mensen ging bedanken :respect:
pfffff (Y) topavondje!
damn...... what a night!! ik heb iedere seconde genoten (y)

zo'n topavond!!! En damn, wat waren er weer tjille pf'ers.. dames en heren, bedankt (y)

en onze Tiesto natuurlijk!
Dj Dynel 11 mei 2003 13:19
Kvindt het wel weer minder dat er mensen zijn die weer zeer veel onnodige kritiek hebben als je hem not done vindt of als ie als idols is , laat t dan en zoek een andere dj ...ik vindt hem goed en het is knap wat ie allemaal heeft bereikt,mensen beginnen dan weer vaak over commerciele dit en dat..nou en elke dj moet geld verdienen op een bepaalde manier!

Als jij vind dat wij respect voor jou moeten hebben, vind ik ook dat jij respect voor ons (mensen die tiesto afzeiken) moet hebben.

Ik vermaak me der nou eenmaal mee. Vooral omdat iedereen zo goed hapt.

Tiesto stinkt gewoon. ;)

En ><Guido>< is ook zo'n trance ventje geworden :D:D:D:D:D ;) Naja, beter dat jullie je daar vermaken, hebben we geen last van jullie in de rest van NL :D:D
heb me heeeeeeel goed vermaakt, was echt super gezellig!!!!!
:D
laatste aanpassing
Ik heb het ook zwaar naar me zin gehad! Muziek was gewoon heeeel errug goed.
Ik heb een topavond gehad!
He Tazzy, hier verschillen we van mening. Tiesto = trance??? al heel lang niet meer... Armin van Buuren is trance, Andre Tanneberger is trance, DJ Tatana is trance en nog een hoop anderen, maar Tiesto is een mix van trance en techno.... Voor mij draaide Tiesto iets te veel techno, ik hoopte dat ie iets meer echte trance zou draaien.... gelukkig draaide hij ook een paar knallers zoals Saltwater - The Legacy, Solid Globe - North Pole en natuurlijk de megatracks van Plastic Boy en Delerium..... De show was over het algemeen zeer goed!
laatste aanpassing
Zoooowww wat was dat fatt zeg!!!!:D
Kippevel bij het binnenkomen van de 'zaal'!!:)
Vind dat ie de eerste uurtjes wat warm moest draaien, en ook wat expirementele dingetjes gehoord... wel lachen...
Maar ging helemaal los vanaf een uur of 3:bounce:
Alleen jammer dat sommige mensen je vaag aan staan te staren als je helemaal uit je bol gaat:S
Maar ehhh:D(Y)

Wat een bizarre topavond zeg! Kheb ook genoten van iedere minuut. Zelfs het even zitten was een groot feest, gewoon genieten van de muziek, van de mensen, van alles! Tiësto, thanks!!!!!!!!!

Beste feest ooit! Geweldig, 7uur lang alleen maar genieten.

Ik heb nog een stukje geluisterd in de auto toen ik van Mindcontroller kwam. Klonk op een gegeven moment wel aardig, maar ben benieuwd naar de hele set. Was het nog een beetje zoals Magik 6, toevallig..??? :9
Ik heb ook veel techno gehoord hoor volgens mij.. Wat hij vanaf drie uur draaide tot een uur of vier denk ik was volgens mij echt géén trance!!!
Het was helemaal geweldig, vooral toen Dienand van Kane dat nummer ging zingen en dan samen met tiesto :respect: en het vuurwerk, de mensen, het geluid, cheerleaders, trommelmannen :D echt toppie
Ja Dinand van Kane was verrassend goede combi met Tiesto..!!

hmmm......apart.... :-)

ben nu helemaal benieuwd naar de Liveset. Of zou er meteen een officiële CD van uitgegeven worden..??
Er is net een week een cd uit. Nyana Outdoor en Indoor. Maar oke...
Er komt wel een DVD van alles

:-D tears from the moon..:-)
Damned hier heb ik gewoon geen woorden voor, wat een geweldige onvergetelijke avond!!! Nog nooit vertoond en moeilijk te evenaren naar mijn mening (1e editie is vaak de beste).
Het hele feest was gewoon perfect doordacht, er zat een verhaallijn in de hele nacht. voor degene die niet geweest zijn: het was een soort van een wereldreis langs alle continenten en ieder uur/anderhalfuur kwamen we bij een nieuw continent. Compleet met hele intro's van MC MARXMAN :respect:, show, vuurwerk enz enz.
De muziek was in mijn ogen zeer goed, hij heeft gewoon alle lekkere zweef/space platen gedraaid die ik wel wilde horen alleen vond ik en meerdere mensen wel dat ie te lang bij het 'rustige' bleef. tegen een uur of 3/half 4 begon ie wat steviger te draaien wat het publiek zeer goed waardeerde. Techno was in mijn ogen zeer minimaal maar goed die gozer kan gewoon ALLES draaien en dat heeft hem gemaakt tot wat hij nu is en daarom is hij terecht de beste van de wereld.
de sfeer was gewoon abnormaal goed, 25.000 man die allemaal compleet uit hun dak gingen en in een stadion vindt ik het gejuich en geklap net iets meer hebben dan in een andere hal o.i.d. kheb ook alleen maar blije gezichten gezien en vond het qua verdovende middelen wel meevallen. T publiek was ook wat ouder dan op andere feesten wat ik zeker wel relaxter vindt.
De gastoptredens van de zangeressen en dinand vond ik ook heel goed, zeker Jan Johnston en Andain hebben me wel kippenvel bezorgd, damned wat een loepzuivere stemmen en dat Live :respect:
kheb verder niks te zeiken (gelukkig) en dat geeft toch aan dat het hele gebeuren gewoon perfect georganiseerd was.
rest mij nog te zeggen dat afgelopen nacht voor mij toch wel een onvergetelijk gebeuren is geweest en ben blij dat ik er bij ben geweest toen er geschiedenis in de Dancewereld geschreven werd!

:respect: TIESTO
:respect: ID&T
:respect: Alle partypeepz die aanwezig waren.

10-05-2003 will be 'IN MY MEMORY'

Grtz COÑO :D
Je had ook gewoon een verslag kunnen insturen
tsja zo uitgebreid en gedetailleerd is t nu ook weer niet toch?
laatste aanpassing
Nou ja voor het forum ...

Sommige mensen snappen hier dus echt niet het verschil tussen, Trance, Progressive & Techno.

Tiësto heeft absoluut GEEN, ik herhaal GEEN "echte" Techno gedraait. Rond een uur of 3 gooide hij een bekende plaat van Speedy J erin, ik dacht YES, hij gaat nu eindelijk overstappen op Progressive/Techno, maar nee hoor, kwam er weer meteen een zielig zeurderig Trancetrut-plaatje voorbij, gadverdamme! Erg jammer. Als Tiësto nou gewoon doorging met opbouwen en eindigde in Techno (van mijn part harde progressive), dan had ik dit feestje tenminste nog enigzinds kunnen waarderen!

Het is dus geheel terecht dat Tiësto nooit en te nimmer op Awakenings zal draaien, het Awakenings publiek zou letterlijk spontaan een bad trip van hem krijgen :[

2 Matt: Ja, ik dacht inderdaad ook dat Tiësto progressive ging draaien, maar nee dus! Jammer maar helaas, voor mij nooit meer Tiësto, jekkes!
laatste aanpassing
Artiest Raven
Damien - KontWol b.v. 11 mei 2003 13:00
Ach, hij is gewoon over-done.

En mensen met smaak zullen zich daar nooit vermaken. Het is gewoon net als Idols. Iedereen vind het leuk omdat iedereen het leuk vind. Meelopers

Tuurlijk rowan... ;P

Anyway. Ik heb het perfect gehad. Ik vond het heerlijk iig, avondje trance! :D
Aidan Rockte, Dinand Rockte, Jan Johnston rockte... Hele avond was gewoon te gek :)

En te weinig ruimte? Iets rechts van het midden hadik heel de avond perfect de ruimte hoor? Tis gewoon je plekkie zoeken en niet meer weg gaan :D
Idd, ik heb veel op de tribune gestaan voor een ingang (119) :) Kon je alles mooi zien en het geluid was er ook prima!

2 Kwaad Geloof AKA Evil Faith: :gaap: terug, trancetrutje! :[

Ik ben het volledig met Damien eens en hoop dat de trenssss-t(r)utjes gewoon lekker naar dit soort 1000-in-een-dozijn TrenS feesten blijven gaan, mij zul je er NOOIT meer zien!
laatste aanpassing

WAT een SPEKTAKEL ZEG! TERING. Ik sluit me bijna bij iedereen aan: Dit was echt 1 van de bruutste feesten die ik ooit meegemaakt heb! Nog nooit vertoond in de wereld. Een danceconcert! Ik ging naar binnen met het gevoel: dit wordt gewoon een dikke vette Tiesto Solo voor 25000 man maar ging naar buiten met toch wel een klein beetje concertgevoel! Heb echt gruwelijk genoten. Complimenten voor ID&T!!!!!!!!!!!!!!!!­!! Morgen uitgebreid verslag op Partyscene en volgende maand in BG MAGAZINE.

Tot slot voor Tazzy die de muziek te melodramatisch vond. Dit was toch echt wel helemaal tiesto z'n ding, zeker af en toe een technoplaat en dan ging die toch echt wel een paar keer los. Als je naar een tiesto concert gaat en je verwacht techno heb je zeker weinig inzicht in het reilen en zeilen in de housescene!
laatste aanpassing

Ik was echt geweldig!!! Mijn leukste feest ooit. Alles was gewoon perfect. Maar vooral dat publiek wat helemaal uit zijn dak ging. Al die handjes in de lucht:D En verder was alles gewoon helemaal top. Wat zal die gast zich geweldig hebben gevoeld:)
die gaap was niet zo negatief bedoeld hoor, vind t alleen een btje een rare reactie van jou. techno is techno ja en tiesto is zeker geent echno.. je weet dat tiesto de man van de trance is.. dus had ook niks anders verwacht van dit feest :)