Partyflock

Forumonderwerp · 610168

Ik vroeg me af welke pil de meiden gebruiken als voorbehoedsmiddel??? Ikzelf heb al een jaar de prikpil. Deze wordt niet zo gauw voor geschreven maar omdat ik geen ander pil kan verdragen. Werd het dus deze.
Gebruik ook al 6 jaar de Microgynon 30, wel aangekomen daardoor, maar verder nooit ergens last van gehad!
Wil aan de ene kant ook wel Implanon, maar hoorde dat een bepaald aantal % bijna niet meer ongesteld wordt, en als je pech hebt dat je bij het aantal % zit, wat om de 2 tot 3 weken ongesteld wordt...:vaag:
Verder is er nu ook een ring uit die hormonen afstoot en die je in kan brengen, die moet ook wel heel goed zijn...

k heb laatst 1 dag me pil vergete en heb m toen wel volgende dag weer geslikt enzo.. maar hoe veilig is ie dan nu??
dat ligt eraan in welke week je zit en of je de andere pil binnen 12 uur hebt genomen..

jup hebk gedaan

Euhm effe een vraagje aan de dames...wat is er mis met jasmine? Want mn ex die slikte dat owk. Ben gewoon effe benieuwd. Want iedereen slikt hier die Microgynon 30!

En kan je dan owk in een keer overstappen op een andere? bv die Microgynon 30?
ik heb dr egt de ballen verstand van, sorry!:S

To mark in the dark er is niks mis met jasmine. Warschijnlijk wordt microginon wat vaker voorgeschreven dan jasmine. En zo overstappen op en andere pil waarom zou dat moeten als deze goed is???? Het kan wel maar daarvoor zal je toch eerst naar de dokter moeten en die bekijkt dan of dat dan wel nodig is ja of nee. Trouwens wel leuk dat jij als jongen graag dat wil weten :D
Op dit moment nog de diana 35, maar na de vakantie ga ik helemaal stoppen met de pil.

ik gebruik Microgynon 180 (anti-uterus)

geloof me, als die een maandje neemt zit je gelijk in de overgang :P
Ik slik nu ruim 4 jaar Microgynon 30. Beviel me altijd goed. Kwam er niet van aan. M'n borsten werden alleen groter, maar dat was welkom! De laatste tijd (± 1 jaar) heb ik verschrikkelijk last van buik- en rugpijn als ik ongesteld ben (vooral de eerste 2 dagen). En sinds een half jaar ofzo heb ik het libido van een ijsklontje. Iemand enig idee hoe dit komt?
Ben er al voor naar de huisarts geweest maar die wil me geen andere pil voorschrijven (de eikel, heb m'n hele leven al een hekel aan hem).

Meer dames met deze klachten?

had van microgynon ook minder zin..... bvne gekapt slik helemaal geen pil meer en voel me opperbest!!! weg met die onnatuurlijke zooi voor mij
2 tab --> dat had ik dus ook ruim 2 jaar ging alles goed en daarna was dus nie meer te houden qua pijn en alles, enigste oplissing was idd een andere pil dus die hebk nou..de diane 35. nu half jaar en nerges last meer van :D
Microgynon 30...
ik heb ook Microgynon 30, word bijna bij iedereen voorgeschreven..
werd dr wel ietsje dikker van maar niet vet veel.. en idd mn borsten zijn dr ook ckerss groter van geworden :S maar goed wat doe je er aan.. :(

Microgynon 30 werkt prima aangezien ik nog geeen kinderen heb rondlopuh :P
**laura**, ben je van die andere pil nog aangekomen??

ben zo bang dat als ik op een andere pil overstap, ik kilo's aankom.

heb nu de prik pil lekker makkelijk echt waar
laatste aanpassing
2 tab, neej helemaal niet meer
gelukkig :D
kwas dr echt bang voor mja die pijn was ook nix, tog gedaan en nix aangekom,en
ja 1 kilo ofzow, maar die is dr ook met een week weer af :d