Ik was nooit stipt met het slikken en heb daarom ook jaren niets geslikt. Is ook niet nodig wanneer je geen vaste relatie hebt.
Sinds ik wel een relatie heb en mij uitvoerig heb laten testen op alle enge ziektes en daarvan vrij ben, ben ik voorzien van Implanon. Zo'n staafje die de arts onder de huid zet.
Ik ben nu onregelmatig ongesteld maar wanneer ik ongesteld ben dan is het echt niets.
In het begin moest mijn lichaam er ff aan wennen, maar dat staat ook in de bijsluiter. Nu, na een half jaar, ben ik dus zo goed als niet meer ongesteld en hoef ik ook nog eens nergens aan te denken. Ideaal voor mij.
En fairytale, wat een doos ben je ook af en toe. Als je niet ongesteld wordt en je wil weten hoe het zit, dan kan je toch een zwangerschaps test doen?
Sinds ik wel een relatie heb en mij uitvoerig heb laten testen op alle enge ziektes en daarvan vrij ben, ben ik voorzien van Implanon. Zo'n staafje die de arts onder de huid zet.
Ik ben nu onregelmatig ongesteld maar wanneer ik ongesteld ben dan is het echt niets.
In het begin moest mijn lichaam er ff aan wennen, maar dat staat ook in de bijsluiter. Nu, na een half jaar, ben ik dus zo goed als niet meer ongesteld en hoef ik ook nog eens nergens aan te denken. Ideaal voor mij.
En fairytale, wat een doos ben je ook af en toe. Als je niet ongesteld wordt en je wil weten hoe het zit, dan kan je toch een zwangerschaps test doen?
die spiraal mirena weet ik wel van, maar niet meer ongesteld worden vind ik niets. Is niet goed volgens mij en het is ook een tken van vrouw zijn voor mij hoe raar misschien ook. Vrouwen in ontwikkelingslanden zijn haast nooit ongesteld omdat ze altijd zwanger zijn maar hebben vaker baarmoederkanker. Er schijnt een relatie te zijn. Bij die vrouwen daar komt het veel vaker voor.
Ik begon met de Diana 35, maar volgens mijn dokter mocht ik die niet te lang gebruiken omdat die veel te zwaar is ofzo. Toen kreeg ik Microgynon 30.
Die moet ik dan hebben!!! (Als het waar is)
Me and my Microgynon...wist je trouwens dat er ook een pil bestaat waar je niet van aankomt of zelfs van afvalt (of dat zo is betwijfel ik)..Yasmine heet ie!
laatste aanpassing
Inderdaad, ik ga er wel ff achter aan 
Maar wat voor problemen hebben sommige met een bepaalde pil dan? Ik snap het niet echt.
Maar wat voor problemen hebben sommige met een bepaalde pil dan? Ik snap het niet echt.
Ik gebruik nu al een tijd de prikpil, en ik vindt het ideaal... 
eerst kwam ik nog welleens aan, maar nu eigenlijk nooit meer..
en geen last van bloedingen enz..
eerst kwam ik nog welleens aan, maar nu eigenlijk nooit meer..
en geen last van bloedingen enz..
To xpoesjex : ik heb er inderdaad ook helemaal geen probleem meer mee. Heb zoveel problemen gehad met alleerlei pillen en dat is nu eindelijk over. En dik ben ik er niet van geworden. en bloedingen heb ik ook geen last van.Maar dat was nog niet eens me probleem. Me buikpijn en rugpijn is eindelijk weg en daar ben ik echt blij om want door dat lag ik af en toe gewoon op me nest ziek te zijn omdat ik gewoon niks meer kon doen.
Ik ben lekker ook aan de prik
Kreeg hem zonder moeite gewoon om dat het me makkelijker leek en het schijnt beter zijn.
Inderdaad geen lastige bloedingen meer
Kreeg hem zonder moeite gewoon om dat het me makkelijker leek en het schijnt beter zijn.
Inderdaad geen lastige bloedingen meer
calvin klein
Ik dacht dat Minerva-ding zo'n implantaatje is wat ze in je bovenarm doen?
Maarre ik slik sinds mn 16e de Marvelon. Nooit problemen mee gehad. Ik word op de dag en tijd af altijd ongesteld. Waarom een spiraaltje? Ik vind het wel prettig dat ik elke maand ongesteld word. Tis gewoon een 'check'dat je niet zwanger bent. Dan kun wel zeggen DAT kan al helemaal niet. Dat is gewoon bullshit! Er zijn altijd (wel) minimale kansen dat je zwanger kunt worden op wat voor manier ook en je zal maar net bij die minimale kans zitten. Dus!
Maarre ik slik sinds mn 16e de Marvelon. Nooit problemen mee gehad. Ik word op de dag en tijd af altijd ongesteld. Waarom een spiraaltje? Ik vind het wel prettig dat ik elke maand ongesteld word. Tis gewoon een 'check'dat je niet zwanger bent. Dan kun wel zeggen DAT kan al helemaal niet. Dat is gewoon bullshit! Er zijn altijd (wel) minimale kansen dat je zwanger kunt worden op wat voor manier ook en je zal maar net bij die minimale kans zitten. Dus!
ik slik al ruim drie jaar de diane35 pil, in eerste instantie was ik eraan begonnen omdat ik echt altijd verschrikkelijk erg ongesteld was. ik kon niet meer lopen zo pijn dat het dan deed. en was het altijd precies een week. veel te veel pijn en te lang vond ik dat. en sindsdien heb ik nooit meer last van mijn ongesteldheid..
wat ik trouwens wel heb gehoord is dat de diane35 pil eigenlijk voor de ongesteldheid is en acne, en dergelijke..
maar hij beschermt toch ook wel tegen zwangerschap? dat staat wel in de bijsluiter namelijk, maar ik hoorde van iemand dat ie daar niet optimaal tegen beschermd. nou bij mij wel hoor
wat ik trouwens wel heb gehoord is dat de diane35 pil eigenlijk voor de ongesteldheid is en acne, en dergelijke..
maar hij beschermt toch ook wel tegen zwangerschap? dat staat wel in de bijsluiter namelijk, maar ik hoorde van iemand dat ie daar niet optimaal tegen beschermd. nou bij mij wel hoor
Me and my Microgynon...wist je trouwens dat er ook een pil bestaat waar je niet van aankomt of zelfs van afvalt (of dat zo is betwijfel ik)..Yasmine heet ie!
Dat is dus niet waar.. iig het stukje van afvallen.. het is wel zo dat je er niets van aankomt..
Ik heb altijd Microgynon gebruikt maar ben er mee gestopt en ben na een jaar ong. weer begonnen met de pil.. Yasmine dus
laatste aanpassing
Ik heb sins kort de prik pil!
Echt een aanrader voor jullie damens!
Niet meer aan de rooie!
Nooit meer ergens zijn en denken kut de pil vergeten!
Alleen als je aan kinderen wilt beginnen duurt het wel even voor dat het uit je lichaam is.
Maar daar wil ik nog lang niet aan denken
dus voor mij komt het goed uit.
Echt een aanrader voor jullie damens!
Niet meer aan de rooie!
Nooit meer ergens zijn en denken kut de pil vergeten!
Alleen als je aan kinderen wilt beginnen duurt het wel even voor dat het uit je lichaam is.
Maar daar wil ik nog lang niet aan denken
dus voor mij komt het goed uit.
laatste aanpassing