2 Partychickie probeer eerst een lichte pil en ga dan desnoods over op een spriraaltje, ik vind het ideaal maar het inbrengen is alles behalve fijn
dames, dames, dames toch wat zijn jullie weer simpel!!!!!!!!!! ooit van de Mirena gehoord dat is een spiraal met een hormoon, VEEEEEEEEEEEEEEEL beter voor je dan de pil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en nog een voordeeltje NOOIT MEER ONGESTELD yes dames die heb ik, heerlijk!!!!!!!!!!!
degene die dat heeft uitgevonden is de beste uitvinder aller tijden, ik heb mijn 2e mijn vriendinnen hebben hem ook en het is gewoon een wondermiddel
en nog een voordeeltje NOOIT MEER ONGESTELD yes dames die heb ik, heerlijk!!!!!!!!!!!
degene die dat heeft uitgevonden is de beste uitvinder aller tijden, ik heb mijn 2e mijn vriendinnen hebben hem ook en het is gewoon een wondermiddel
laatste aanpassing
Ik slik ook mycrogynon 30..
Al vanaf mijn veertiende.. Nooit ergens last van gehad..
Wel een tijdje dat mijn libido nul was, schijnt ook door de pil te komen en toen was ff effies gestopt.. Toen had ik een spiraaltje maar dat deed me zo'n pijn met ongesteld zijn en ik voelde die draadjes de hele tijd dus snel der weer uit!
Ik slik m nu weer, maar nog een jaartje ofzo dan stop ik er helemaal mee..
Ik had ook Mirena als spiraaltje maar ik werd wel ongesteld hoor..
En t nadeel vind ik dat je dus op den duur idd niet meer ongesteld word.. Als je dan per ongeluk toch zwanger raakt weet je dat helemaal niet.. Nu heb je met de pil toch een beetje controle erover elke maand..
Al vanaf mijn veertiende.. Nooit ergens last van gehad..
Wel een tijdje dat mijn libido nul was, schijnt ook door de pil te komen en toen was ff effies gestopt.. Toen had ik een spiraaltje maar dat deed me zo'n pijn met ongesteld zijn en ik voelde die draadjes de hele tijd dus snel der weer uit!
Ik slik m nu weer, maar nog een jaartje ofzo dan stop ik er helemaal mee..
Ik had ook Mirena als spiraaltje maar ik werd wel ongesteld hoor..
En t nadeel vind ik dat je dus op den duur idd niet meer ongesteld word.. Als je dan per ongeluk toch zwanger raakt weet je dat helemaal niet.. Nu heb je met de pil toch een beetje controle erover elke maand..
laatste aanpassing
Ik heb inderdaad voordat ik aan de prikpil begon eerst wat dingen "afgewogen". Ik weet dat als je de prikpil gebruikt het inderdaad heel moeilijk is om zwanger te worden. Maar als dat gebeurt zal ik toch eerst een vriend moeten hebben. Kan dan altijd overwegen om te stoppen. Spiraal heb ik de reden ook al van verteld. En na tal soorten pillen te hebben gebruikt. Wordt je op een gegeven moment echt gek. ben ontzettend happy met de prikpil en zal nu ook niet gauw wat anders gaan proberen. Heb al genoeg geprobeert
Ik heb mercilon ... nooit ergens problemen mee..prima pil
Ik eerst microgynon 30 maar op een gegevn moment von dik eht niet meer fijn merkte dat al sik stopweek had me veel beter voelde psychisch zeg maar, dus nog overgestapt naar twee andere pillen weet niet eens meer hoe ze heten, nahhhh die trok ik dus echt helemaal niet, Slik nu niets en gebruik andere voorbehoedsmiddelen zeg maar en voel me veel beter!!! De pil is voor mij niet weggelegd. PRikpil vind ik niets, mij te veel hormonenen in 1x