Partyflock

Forumonderwerp · 610168

Ik vroeg me af welke pil de meiden gebruiken als voorbehoedsmiddel??? Ikzelf heb al een jaar de prikpil. Deze wordt niet zo gauw voor geschreven maar omdat ik geen ander pil kan verdragen. Werd het dus deze.
2 Partychickie probeer eerst een lichte pil en ga dan desnoods over op een spriraaltje, ik vind het ideaal maar het inbrengen is alles behalve fijn

Slik op het moment Microgynon 30
Maar wil daar mee stoppen en een spiraaltje laten zetten.
Moet alleen nog wat moed verzamelen... :S

yasmin

microgynon 30 bevalt prima, al vanaf mijn 14e omdat ik niks meer kon doen venwege ENORME weeen :P

eerst diana 35 maar daar werd ik dik van:S
dus toen overgestapt op microgynon 30, om een of andere reden overgestapt op een 3 fasenpil (kweet de naam niet meer) toen kreeg ik last van tussentijdse bloedingen dus dat was ook niks,
toen yasmin
en toen weer microgynon 30...

en nu lekker nix, HORMOONVRIJ:d
Altijd Microgynon 30 gehad, maar daar kreeg ik problemen mee, bloedingen tussendoor enzo. Nu Trigynon, bevalt goed.

oh ja trigynon was het:)

Microgynon 30 en nooit problemen mee gehad :)
Ikke ook Microgynon 30 zoals zovelen :)
dames, dames, dames toch wat zijn jullie weer simpel!!!!!!!!!! ooit van de Mirena gehoord dat is een spiraal met een hormoon, VEEEEEEEEEEEEEEEL beter voor je dan de pil!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!

en nog een voordeeltje NOOIT MEER ONGESTELD yes dames die heb ik, heerlijk!!!!!!!!!!!
degene die dat heeft uitgevonden is de beste uitvinder aller tijden, ik heb mijn 2e mijn vriendinnen hebben hem ook en het is gewoon een wondermiddel
laatste aanpassing
Ik slik ook mycrogynon 30..
Al vanaf mijn veertiende.. Nooit ergens last van gehad..
Wel een tijdje dat mijn libido nul was, schijnt ook door de pil te komen en toen was ff effies gestopt.. Toen had ik een spiraaltje maar dat deed me zo'n pijn met ongesteld zijn en ik voelde die draadjes de hele tijd dus snel der weer uit!
Ik slik m nu weer, maar nog een jaartje ofzo dan stop ik er helemaal mee..

Ik had ook Mirena als spiraaltje maar ik werd wel ongesteld hoor..
En t nadeel vind ik dat je dus op den duur idd niet meer ongesteld word.. Als je dan per ongeluk toch zwanger raakt weet je dat helemaal niet.. Nu heb je met de pil toch een beetje controle erover elke maand..
laatste aanpassing
hmmm schat je naam zegt het al een beetje fairytale want het is onmogelijk om zwanger te raken met een mirena............he­t is dubbel op!!!!!!!!!
mijn neef is arts en weet precies hoe slecht de pil voor je is, hij heeft mij dit juist voorgesteld,

Aaah ik vind het echt eng dat spiraalDING!
Straks voel je het zitten ofzo of krijg je idd pijn...IEL
Hmz maar wel ff DE oplossing denk ik..

Nouja we zullen zien.
Kijk meis ik ga niet zeggen dat het een pretje is om hem te laten plaatsen, maar ik heb het bij elkaar al 6 jaar en ik voel er niets van,

In mijn lijf geen spiraal :|

Interesseert me overigens geen reet dat ik 1 keer in de maand ongesteld wordt, het hoort er nou eenmaal bij en ik heb echt geen last van.

je kan beter nuvaring es proberen die heb ik nu ook. MOet je maar es aan je arts vragen. je houdt m 3 weken in en dan haal je m daarna een week eruit en wordt je ongesteld.....je hoeft geen pil meer te slikken

ik heb ook Microgynon 30, want prikpil als ik dan zwanger wil raken duurt het zo lang... en kon niet om een speciale reden bij mij

Ik heb inderdaad voordat ik aan de prikpil begon eerst wat dingen "afgewogen". Ik weet dat als je de prikpil gebruikt het inderdaad heel moeilijk is om zwanger te worden. Maar als dat gebeurt zal ik toch eerst een vriend moeten hebben. Kan dan altijd overwegen om te stoppen. Spiraal heb ik de reden ook al van verteld. En na tal soorten pillen te hebben gebruikt. Wordt je op een gegeven moment echt gek. ben ontzettend happy met de prikpil en zal nu ook niet gauw wat anders gaan proberen. Heb al genoeg geprobeert
Ik heb mercilon ... nooit ergens problemen mee..prima pil

diana 35 is eigenlijk speciaal voor mensen met acne daarom stop ik er ook binnekort mee omdat je deze pil ook niet zo lang mag slikken vanwege de hormone wat er in zitten
Me and my Microgynon...wist je trouwens dat er ook een pil bestaat waar je niet van aankomt of zelfs van afvalt (of dat zo is betwijfel ik)..Yasmine heet ie!

:xtc: ook nooit problemen mee :p

mycrogynon 30..ik weet effe niet meer hoe ik het moet schrijven :S

Diane-35. Ik slik hem gewoon door dus ik ben ook maar 3x in t jaar ongesteld. Kan ook geen kwaad volgens de dokter!
microgynon 30

ik kon nergens tegen en nu heb ik eindelijk een pil
waar ik geen klachten bij heb femodeen

Microgynon 30..
Yepz ik ook Microgynon 30
Microgynon 30 en dat al zo een 4 jaar

2 Mellamoeniemauwe:
Waarom kan je de ingespoten wel verdragen? Het is toch het zelfde spul wat in je lichaam komt of je het nu slikt of spuit.
Let me know

Ik gebruik zelf meliane.

Microgynon 30, net als velen hier (Y)
Ik had eerst Microgynon 30, KUTPIL is dat. Werd echt vet dikker door dat ding en ging veel eten. Nu heb ik Lovette en die is chill

Sinds m'n 14de microgynon 30, nooit last van gehad, goede pillen anders had ik iets anders moeten nemen. Sinds kort mee gestopt voor onze toekomstplannen, dus eigenlijk met alle pillen.

Slik sinds m'n 14e Yasmin, nooit gezeik mee gehad...

Verder niemand hier die die slikt??

Ik heb al sinds me 13de de Marvelon, en nog nooit problemen mee gehad.

Microgynon jarenlang geslikt, werdt echt pilmoe op een gegeven moment, toen 1/2 jaartje Yasmin.
Ruim 1 jaar geleden de boel dicht laten branden en moet zeggen ben blij dat ik dat gedaan heb.

Ik eerst microgynon 30 maar op een gegevn moment von dik eht niet meer fijn merkte dat al sik stopweek had me veel beter voelde psychisch zeg maar, dus nog overgestapt naar twee andere pillen weet niet eens meer hoe ze heten, nahhhh die trok ik dus echt helemaal niet, Slik nu niets en gebruik andere voorbehoedsmiddelen zeg maar en voel me veel beter!!! De pil is voor mij niet weggelegd. PRikpil vind ik niets, mij te veel hormonenen in 1x

ik heb ook microgynon 30 en nog steeds nerges last van

Je bent 14 jaar!
Dus waar moet je last van hebben?

mitsubishi

microgynon 30 ik krijg de pil alleen niet door me strot heen raar want het is echt vet klein , dus elke keer als ik het in neem duurt het vet lang voor dat ik klaar ben , terwijl als ik bijvoorbeeld aspirine slik gaat het in een keer :vaag: :vaag:

1st tryginon ( 3 fase pil) werd na 6 jaar te licht dus heb nu zoals alle anderen microgynon 30. Maar duurde best lang voordat ie werkte en kwam ook meteen 3 kilo aan (f)

Microgynon 30

Ik slik al vanaf het begin stederil 30 en eigenlijk nooit last mee gehad. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel meer last heb van rugpijn en buikpijn tijdens mijn menstruatie, dus misschien eens een andere nemen.
Maar voorlopig kijk ik deze nog even een tijd aan :)

Ik heb 5 jaar lang Diane 35 geslikt, maar was er doorheen gebroken.
Heb nu sinds een half jaartje Microginon 30, maar weet nog niet of ik tevreden ben . . .

Harmonet, ik ben nu gelukkig weer een beetje aan t afvallen, ben er namelijk 7 kilo van aan gekomen, in 1,5 jr tijd.
Word je van de prikpil eigenlijk ook dik, of juist helemaal niet??