Partyflock

Forumonderwerp · 609411

Ik ging net de honden uitlaten en kwam beneden aan met de lift..zie ik zo een turk met een gebroken glas in zijn hand een oud vrouwtje op der hoofd slaan..:s
Het vrouwtje bloedde as een rund en die turk rende snel weg..
Ben een poos bij het vrouwtje gebleven en heb een shirt om haat hoofd heen gedaan om het bloeden te stoppen..

Ondertussen hebben andere flat bewoners de politie en de ambulance gebeld..Ze is nu meegenomen naar het ziekenhuis..Het zag er ook echt niet best uit :vaag:

Echt..hier kan ik me zo kwaad om maken!! :@ Hoe haal je het in je hoofd om zomaar iemand ff neer te steken?? En dan ook nog eens een bejaarde vrouw...Zulke gasten moeten ze afschieten!! :bah:

@nneke ..DAT MAAKT WEL UIT DAT MOET JE DAAR EENS PROBEREN!!!!!

Big Gabba
Denk dat je het niet goed heb gelezen. Het maakt het er toch niet minder erg op dat een nederlander/turk/ira­kees het heeft gedaan.

Dat klopt het is zoizo erg,maar je hoord bijna nooit dat een nederlander zulke dingen in zijn hoofd haalt! DAT IS GEWOON EEN FEIT!!!!!!!!!!!
buitenschoppen die lui :@ doe maar lekker in je eigen land als t daar normaal is. En dan altijd maar roepen van discriminatie, gek he, t is gelukkig ook nooit t zelfde volk wat voor problemen zorgt :@

geef die gast de 100 duizend

Ik weet genoeg.....ik wordt gewoon misselijk van woede :@ :bah:
Voor deze jongen moet gewoon het strafrecht van zijn eigen land gelden, in dit geval: oog om oog,tand om tand. Of: glas in hoofd,hoofd in glas.

2 Stampertje: Dit komt je ook vast bekend voor > als je niet gediend bent van 'hun' "toenaderingen" dan ben je in ene een HOERRRRR. :vaag:
laatste aanpassing
Gadverdamme, wat een trieste actie :/

Ik vind 't alleen weer jammer dat je er meteen duidelijk bij moest zeggen dat 't een Turk was, als 't een blank persoon is wordt er nooit bijgezegd blanke, en zo lijkt 't of een bepaalde bevolkingsgroep vaker crimineel is dan eigenlijk gebeurt...
Dat klopt het is zoizo erg,maar je hoord bijna nooit dat een nederlander zulke dingen in zijn hoofd haalt! DAT IS GEWOON EEN FEIT!!!!!!!!!!!

Indd je HOORT het bijna niet nee, dat komt omdat het altijd extra wordt vermeld wanner het een Turk of een Marokkaan betreft en omdat er dan meer aandacht aan wordt besteed!
laatste aanpassing
Oh, zoiets had Matthijs ook al gezegd en daar ben ik het dus mee eens.

Uhmm kans is 99,99% dat het gewoon een Nederlander is.

Big Gabba -> wat een gelul zeg...
Er zijn genoeg gekke nederlanders in dit land die dit soort dingen ook doen misschien nog wel erger...
En dan kan je wel in capslock typen
DAT HET GEWOON EEN FEIT IS maar ik denk niet dat je daarmee echt overtuigd:-s
Ik was allang overtuigd, zijn BIJNA altijd buitenlanders. En hun maar roepen dat wij discrimineren, maar ze maken het ons ook wel heel makkelijk om dat te gaan doen.

kut turk IK HAAT ZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie haat je?
Ik sprak net mn oom die reed gister met ze vrouw naar huis zag ie dat een turk/marrokaan hij ziet t verschil niet een meisje in mekaar trappen mooi halfbloedje me oom wou uitstappe maar die gozer keek zo aggressief uit zn gen hebbe ze snel de politie gebeld maar ja wat voor omschrijving kan je geven? ze lijken allemaal op mekaar ik vind trouewns ook dat de "meeste" moslims totaal geen respect voor vrouwens hebben
Op koninginnenacht vielen twee Mja donkere jongens m'n beste vriendin lastig. Jammer voor hun stonden ik en me maten net om een hoekie te pinnen. Ze hebben moeten rennen voor hun leven. Damn waarom heb ik geen conditie. Lijers zijn het

slaat echt nergens op om zomaar een bejaard vrouwtje tegaan slaan :@
word echt niet goed van die verhalen,zijn echt teringleijers :@

en mijn standpunt word weer eens bevestigd dank u wel!!!

MOTHERFUCKERS!!!!
Natuurlijk heb je ook goede turken en ander moslim volk........MAAR omdat er eentje aardig is hoeven ze t niet allemaal te zijn.. JE MOET ZE NIET OVER EEN KAM SCHEREN HE M?
laatste aanpassing