Partyflock

Forumonderwerp · 609364

Artiest Sick
ik weet niet of iemand het gehoord heeft gisteren op multigroove maar het ging helemaal nergens over de ene grote fout na de andere!!ik snap het echt niet dat zulke jongens moge draaien op feesten als multigroove!!ik zou um nog niet eens op mijn verjaardagsfeestje willen.
wie heeft dit ook gehoord?
Ja ik!
Zijn platenkeus was wel kicke hoor, beetje simpele nummers maar het was zeker wel beuKend.. Alleen die overgangen waren idd bout!!
Dus.....
Dus..... hebben jullie met z'n tweeën de hele avond lopen janken hoe slecht hij was? :D
Voor de rest wel vermaakt hoop ik? ;)
P.S. zo slecht vind ik hem meestal niet, hij kan wel wat leuks,
misschien had hij problemen met de hardware die avond,
of met het bier (te veel of te weinig) :P
Nee niet de hele avond... :-) Tussendoor heb ik wel gedanst alleen elke vijf mins sta je er anderhalf met ongeloof naar m te kijken...

Maar het WAS ook gewoon om te janken Vibo (waar was je trouwens???)
Hij bakte er echt geen bal van... Ik zeg niet dat ik beter ben maar na deze aktie begin ik toch wel te twijfelen...... Ik klaag niet snel over DJ's maar dit was echt te erg gewoon!!!!
(en we zijn om kwart over drie naar huis gegaan, je partyzin word dan wel echt verpest... En dat heb ik echt nog nooit gehad!!!!)

Pavo kon het toch wle goed?? Dus dat is nie waar.. En had voor zijn set nog met SMM gepraat en hij was mooi nuchter hoor....
laatste aanpassing
Dat zeg ik, te weinig bier dus ;)
Maar dat je je avond zo kunt laten verpesten door de muziek,
was er geen 2e zaal waar het beter was?
Ik laat mijn avond trouwens liever verpesten door mijn tentamens die ik aan het leren ben :@
SMM is 'n 1e klas amateurtje..net als Zenith. voor hun duizend andere betere!!!!
Mensen snap nou dat het hele draaien op zulke feesten niet meer om techniek gaat maar puur om wat voor platen je op je naam hebt staan, en de mensen komen voor hem dus zolang er nog mensen komen blijft ie geboekt worden heh, het gaat er uiteindelijk om dat ze die zaal volkrijgen wat beoi9t hun het nou of die technisch goed is...

Life ain't fair sometimes
Artiest Maus
Weet je...... Ik heb bijna de hele avond met hem in de zaal gelopen, en IEDEREEN vertelde hem dat ie lekker had gedraait!

Er is op dat moment NIEMAND die tegen hem zegt dat ie niet kan mixen ;)

En hier alleen maar klagen....... ;)

SMM is idd klote :D hahha
2 Maus:
Ik denk dat dat komt omdat al die stalkers van dj maus niet tegen Supermarco May durven te zeggen dat ie stinkt,
omdat ze anders ruzie met jou krijgen. ;)
Als hij langs mij was gekomen dan had ik tegen hem gezegt dat zijn platenkeus goed was maar zijn mixtechniek zeker nog te wensen over zou laten, ALS hij me erom vroeg...
Nogmaals ik heb gezegt dat zijn platenkeus goed was maar het mixen sloeg echt nergens op... Dan kan je net zo goed elke plaat af laten lopen en dan de volgende aankondigen.. Je bent DJ om plaatjes te MIXEN.... En deze meneer heeft er dus zeker geen kaas van gegeten nog.. Maar er is nog hoop... Denk ik
als ik op qt was gweest, en ik was m tegengekomen...dan had ik m een klap voor zn smoel gegeven wegens t slechte mixen
laatste aanpassing
Haha Fairy als je hem dat wil uitleggen moet je eerst maar eens Italiaans leren want hij kan niet echt goed engels :)

ik heb liever een dj die fouten maakt en laat zien dat hij het super naar zijn zin heeft dan een dj die foutloos mixt en er als een dooie bijstaat.. ja toch? die gast is cool!
DJ Jean zei vandaag op tv:

"Het is tegenwoordig een soort hype om mensen op feesten te laten draaien vanwege hun succesvolle producties, terwijl 7 van de 10 keer dat soort mensen helemaal niet kunnen draaien."

Tja, heeft die jongen wel gelijk in, want die Supermarco May en die andere dwarrel, JIMMY THE SOUND, zijn de meest kansloze DJ's nu actief in de hardstyle scene. Ze maken veel producties, ook niet altijd goed ofzo, maar tog btje lomp dat ze maar terug blijven komen op feesten... met die leprahanden van hun :vaag:
laatste aanpassing
tuurlijk laten ze zulke mensen draaien, dat zijn bekenden namen, bekende namen trekken mensen ... waarom denk je dat DJ Jean ineens zo goed ging na The Launch ...
nou wil ik Jean Technisch gezien niet vergelijken met SMM & JTS...
ik wou al zeggen ;)

Maar Jean ging ook al goed vóór the launch hoor ;)
Mee eens DJ Zero Sanity....

Alleen niet altijd slim van de mensen die die feesten organiseren want zo goed zijn ze dus niet in DJen....
laatste aanpassing
Fairy het gaat er de organisators gewoon om dat ze mensen trekken en zolang ze dat doen blijven ze geboekt worden...

dat is zo Maus maar na The Launch werd hij ook internationaal bekend...

Artiest Natazja
En leer zijn naam eens spellen Super Marco May :S

Ga nou niet zeiken als het een keer niet lekker gaat!%)
De meeste lopen toch als kudde schapen zonder kop rond als hij ergens moet draaien.
Ow joepie SMM komt *erheen ga*
en nu gaan zeiken en afkraken?:[

Doe maar eens na wat die jongen staat te doen!
Ik wil jullie stuk voor stuk wel een keer horen draaien voor zo een groot publiek.
Kijken of jij geen fouten maakt.:|

Ik vind Marco een topper zowel als persoon als dj en producer.

Kortzichtig hoor:bah:
laatste aanpassing
Ach ja, grapje moet kunnen toch???

Ik liep er niet rond als een schaap, ik wist niet eens dat hij kwam...Ga sowieso gewoon naar multi want t feest is meestal gewoon vet.
Ik vond m nooit echt geweldig.. Ja, een hele leukevent, lekker enthousiast maar daar hebben we het nu niet over.. Ook niet over zijn producertalent ofzo.. gewoon over zijn mixkwaliteiten van gisteren die heeeeel erg tegenvielen.....

Een foutje kan gebeuren. Dat neem ik niemand kwalijk, Pavo zat er ook wel een keertje naast maar dat kan ik m een of twee keer wel vergeven.., technoboy heeft z ook niet allemaal even goed, dat is helemaal niet erg. Mijn vriend draait ook op feesten en soms mist hij m ook wel eens.. Niks aan de hand, je bent een mens en geen computer Maar hij had op een gegeven moment geen een plaat meer lekker achter de andere.. Ik kon niet eens meer doordansen want er was niks meer om op te dansen... Misschien is hij de volgende keer wel weer helemaal toppie, maar gisteren vond ik m drie keer niks....

Soms kan een dj er helemaal uit zijn en dan niet meer in zijn set komen.
Het publiek gaat gelijk boe roepen en fluiten waardoor het nog moeilijker word voor de dj.

Okay hij zal niet 1 van zijn beste sets hebben gedraait , maar dat heeft elke dj wel eens.

Volgende keer draait ie weer de sterren van de hemel.
Die gast kan gewoon niet draaien en draait ook nog eens altijd dezelfde platen. Ik vind hem echt niet goed, maar de show er omheen is wel relaxt.
Artiest Raven
Mwaw. SMM kan opzich wel re-de-lijk mixen. Echt top niveau is het niet nee :D
Zijn suc6 komt simpelweg door zijn show erbij en zijn platenkeuze (als je hem 1x gehoord heb, weet je zijn volgende set al bij voorbaat.. dat is zeker.. :vaag:).
^Natasja^ Inside Events 30 april 2003 21:14
Soms kan een dj er helemaal uit zijn en dan niet meer in zijn set komen.
Het publiek gaat gelijk boe roepen en fluiten waardoor het nog moeilijker word voor de dj.

Okay hij zal niet 1 van zijn beste sets hebben gedraait , maar dat heeft elke dj wel eens.

Volgende keer draait ie weer de sterren van de hemel.

noem dan ns een feest waar hij de sterren van de hemel heeft gedraaid?? SMM draait altijd klote omdat hij gewoon niet kan draaien...simpel zat
Artiest Pato
ja dat is inderdaad zo :S
ik heb hem nog nooit echt goed horen draaien!
maar gister sloeg echt alles! :S

en wat zijn performance betreft: op zich goed een beetje het publiek opzwepen, maar hij blijft alleen maar hetzelfde doen en echt de hele set door!
kan die die tijd beter gebruiken om zijn platen gelijk te leggen
SMM zou beter danser moeten worden i.p.v DJ dan denkik ;)
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
SMM is meer een entertainer...heb nog niet echt op z'n draaikwaliteiten gelet eigenlijk.
Ik vind het wel meesterlijk om hem alleen al te zien draaien.
noem dan ns een feest waar hij de sterren van de hemel heeft gedraaid?? SMM draait altijd klote omdat hij gewoon niet kan draaien...simpel zat

op 2 fast 4 trance draaide hij geweldig :D:D:D
ben k blij dat hij er op Loudness #2 nie was, daar was t echt (y)
Ja.. op Thunderdome was hij er ook al niet, en dat was ook een cool feest :vaag:
vibo, hij was er toen wel op Loudness #1, maar gelukkig hadden ze van de keer andere dj's...
Op Thunderdome a Decade hadden ze ook al een paar andere Dj's als op Thunderdome '92 hoor :P
maar daar had men geen super marco may
Op Trance Energy ook niet :)
maar zoals k zei, super marco may is dus wel op de eerste editie van Loudness geweest en niet op de tweede. daar ben k bij mee

als je t nie snap wat k bedoel, dan moe je t gewoon zeggen :x
ff kijken of ik het snap:
Dus Super Marco May, die is naar de eerste Loudness wel geweest,
maar hij draaide zo slecht dat hij niet meer mocht komen en naar Multigroove moest? :S

En de andere DJ's op Loudness, die waren dus wel goed,
die mogen dan blijven, of mogen die dan naar Thunderdome promoveren? :P
een deel klopt, van de rest weet k nie of dat klopt

Dus Super Marco May, die is naar de eerste Loudness wel geweest,

dat klopt

maar hij draaide zo slecht dat hij niet meer mocht komen en naar Multigroove moest?

dat weet k nie of dat klopt, maar persoonlijk hoefde hij van mij er ook nie zijn. de rest vond k beter draaien
Ik weet niet wat er makkelijker is,
hem weghalen op alle feesten waar jij naartoe wilt gaan,
of jou niet dwingen om naar feestjes te gaan waar hij draait :P
tjah, dat zien we dan wel over n half jaar wel weer :p

tis gewoon een kuttekop
Natasja -->

Was het maar zo'n feest dak voor zo'n publiek mocht draaien ;P Maar goed, het ligt voor iedereen anders, ik heb persoonlijk niks met die 2 Sigma mensen... Altijd sta ik dus te dansen en dan krijg je zo'n vage overgang waardoor je weer gelijk uit je beukritme bent of juist ineens stil moet staan. (luister maar eens als ze Autokriminal - Express erin gooien, altijd op dezelfde manier :S)

Maar goed... als al die organisaties zo blijven denken moeten we er zo maar genoegen mee nemen he...

En dat van DJ Jean, vond ik gwoon ff een goeie Quote van hem ;)

En een 'aardige' DJ, ja is wel erg fijn enzo als je dat hebt, maar goed, je huurt geen DJ om aardig te zijn voor iedereen :vaag: btje kwaliteiten mogen ook wel aanwezig zijn ;)
laatste aanpassing

Jimmy The Sound kan dus ECHT wel goed draaien..Op QT 15/16 draaide hij echt meesterlijk en zo foutloos...
SMM is gewoon een Zenith-geval.
Nou, ik hoorde Jimmy The Sound op Shockers en dat is gwoon precies hetzelfde faalwerk als Supermarco May... en Zenith kan ze nog redelijk aan elkaar mixen, kiest alleen btje kutplaatjes uit, met al die jumpstyle achtige nummer van hem :P

Maar toen ik de eerste keer Supermarco May hoorde draaien op X-Qlusive, was het ook super en daarna nooit meer :S misschien was dat ook wel met Jimmy The Sound, ik was er niet bij op QT...
laatste aanpassing
Super Marco May was voordat ie moest draaien naar de PF meeting gekomen :D

En daardoor was hij waarschijnlijk een beetje van zijn padje gebracht ;P

Ik vond dat ie lekker heeft gedraaid, maar ik heb dan ook geen verstand van muziek, en was te :vaag: om fouten te horen! :)

ik vind gewoon dat als iemand voor een setje 1000 euro ofzo krijgt ook goed moet kunnen draaien en niet een beetje leuk met zijn armen zwaaien als ie die tijd van het gek doen is stak in het gelijk zetten van zijn platen gaat het een stuk beter!!ik vind het echt een clown
Ik vind SMM een toppertje! Ik heb m in Sans Souci gehoord.. geweldig en op Qilmax nog beter! Jammer dat ie op Multi zn dag niet had, kan gebeuren toch, hij is ook maar een mens en ik kan je vertellen en heel lief mens!
Als je altijd dezelfde platen draait vind ik je geen toppertje hoor.

2Eriq
Hoe weet jij nou dat ie altijd dezelfde nr's draait???
Heb hem vaak genoeg gehoord en is absoluut toppertje en heeft echt wel genoeg variatie...
En anders ga je toch niet.