Partyflock

Forumonderwerp · 607177

Ik kreeg vandaag een mailtje van m'n vriendin met daarin een liefdes-test die je kon doen...

Vragen waren onder andere: ben je wel eens vreemd gegaan, hoe groot is geslacht, wat wind je op,etc..

Dus ik ging dat invullen, maar m'n vrienden zater erbij, dus ik had nogal overdreven om stoer te doen enzo.heel stom, ik weet het :(

Was ik klaar met die test, komt er in beeld dat die hele vragenlijst terug is gestuurd naar m'n vriendin met mijn antwoorden !! :s

Kutzooi !!

Ik had dus ingevuld dat ik wel eens vreemd was gegaan en dat m'n lul groter was dan dat ie eigenlijk is en wel meer overdreven..

Belt m'n vriendin me even later vet pissig op.
Nu denkt ze dat ik haar niet opwindend vind, omdat m'n lul blijkbaar normaal groter is dan wanneer ik bij haar ben.

Hoe praat ik dit weer goed ?

Nu denkt ze dat ik haar niet opwindend vind, omdat m'n lul blijkbaar normaal groter is dan wanneer ik bij haar ben.
Mag ik even? Whooooohahahahaha. Je vult in dat je vreemdgaat en vervolgens gaat je vriendin zich drukmaken over de lengte je genotsknots? Mag ik nog een keer? WHOOOOOHAHAHAHAHHAHA!

Ik ook nog een keer, WHAHAHAHAHHAHAA........
DAN HEEFT ZIJ OOK D'R VERSTAND IN D'R KUT ZITTEN! .....
laatste aanpassing
had het wel weer door ja, weer zo`n WWW.WEAK-LINK.NL geintje durf ik te wedden :bah: heel grappig hoor! sukkels die er hier ook altijd intrappen! whahahaha TFFFF
Ik heb die vragenlijst laatst ook doorgestuurd naar wat bekenden. De antwoorden die je terugkrijgt zijn niet zo heel bijzonder, maar de beteuterde en licht verontwaardigde reacties zeker wel.

Wees eerlijk, vertel haar waarom je die antwoorden gaf en zeg dat het je spijt. Echt meer kun je ni doen...

Wel super domme actie helaas :S
Mag ik dat mailtje van iemand ontvangen :P, kan ik even een paar vrienden in de zeik nemen :D
Fenk you!