Partyflock

Forumonderwerp · 606638
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
tja nu ben je verplicht je mening te geven :P klik rechtermuis doel opslaan :) http://damien.selwerd.nl/kaliman/Dts%20underground%20-%20straight%20danger.mp3
ben benieuwd wat jullie partyflockers ervan vinden...........................

lul nie zo krom man taub
ik geef mijn mening, ik lul niet krom

klinkt wel leuk, alleen jammer ik dat geen echte hardcore fan ben.

vind het meer een 13 in een dozijn nummer, maar is geen aanval op jou want dat vind ik bijna van elke hardcore.

en ik snap Taub zijn draaiorgel gedachte wel.

Ja kali de muziekweretd is keihard hoor!!!
je word al een echte ster:d (y)
ik ben benieuwd wat ik allemaal naar me hoofd geslingers krijg als ik 'm PF zet:d

Kep em nog nie gehoord, maar ik vinnet een kutnummer...........­..

:P
Taub: oordeel aub ook niet over z'n nummers, heeft weinig nut denk ik..
Dat is net zoiets als peperkoek voor iemand testen terwijl je geen peperkoek lust..

Enneh KaLi, zie je wel dat je nummers (Y) zijn! :) En nu geen geforceerde nummers maken..maar nummers gemaakt met liefde, zoals deze dus :D
ik was verplicht mijn mening te geven! aldus de topicstarter

en als dat alleen positief mocht zijn had hij dat er maar ook bij moeten zeggen had ik mijn mond gehouden
mening mag geuit worden (Y) maar breng het dan wel wat anders naar voren :S ben zelf nie echt dol op de blije draaiorgel shit van moh ... dus vandaar zo mijn reactie.. maar ja toch thanks voor je mening :)

2 butcher heb je tips om hem beter te laten klinken :D??? 2 tinn (F)
intro is echt wel super goed!!!!(Y) maar toch ja dat super moment van nu komt die die is wel weg ja!!! ja der ontbreekt iets!! mischien ff wat prutten met meerdere bassen ofzo!
ja thanks klopt .. maar ga ik met plugins doen .. weet sindsvandaag pas hoe dat werkt :S geheh dankzij king nl :respect: maar thanks man :$
nee :( downloaden en oppitchen :devil: pitch 8 aan te raden :):P
nou ik zal dan wel ff zeggen wat ik anders zou willen zien om het voor mij een goed nummer te maken:

de intro vinnik allemaal best, alleen zou ik als ik jouw was een langer stuk met beat hebben voordat hij erin komt, denk aan 64 of 96 tellen ofzo, dat maakt hem een stuk makkelijker te mixen

ook zou ik een andere bass pakken, en meteen een agressieve kick erbij doen. Liefst met zomin mogelijk ruiseffecten erbij. Dus gewoon een doffe harde bass met een agressieve lage kick.

Ook het 'melodietje' op de achtergrond zou ik wat harder maken dan neem je een flink stuk eentonigheid weg. Ook zou ik met die piepjes wat meer doen, t is een vet geluid maar word nog zeker niet optimaal benut (maak er meer een echte melodietje van, zo agressief mogelijk want dat laat het geluidje wel toe)

ook moet je wat meer met opbouwen doen, want steeds als de bass erin komt, komt hij er gewoon in, en ik vind t een stuk mooier als je naar t hoogtepunt toewerkt

en op t einde dat links rechts gebeuren enzo, is niet echt mijn ding, t kan wel vet zijn, maar dan moet je t anders doen is mijn advies

verder heb ik nu nog ff geeen zin

grtz
laatste aanpassing
kijk dit zijn nu reacties waar ik wat aan heb :) thanks man ik ga straks thuis meteen ff proberen .. denk dat het nu wel goed gaat komen want hiervoor had ik niks geen pluggins gebruikt.. en die maken het juist zo lekker :9 maar eh taub zou ik wat van jou kunnen horen :)?? en ik dan wel benieuwd naar
met kali :P mooi zo shell (Y) maar het echte raggehn gebeurt hier :P http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=606314;_MESSAGE_FORM=true#form
laatste aanpassing