Partyflock

Forumonderwerp · 606615

we zijn al weer een kwart jaar aan het feesten. maar wat is volgens jullie nou het beste feest van dit kwartaal?
ik vond persoonlijk Enzyme in de platte zaal het beste feest tot nu toe.
Opzekers dat die ruis in me oren positief was.....
gaf me een bevredigend gevoel.........

meneertje hektik hard beatz......

En Enzyme staat nog steeds op 1 na Project hardcore............­.....

MM dat was denk ik house qlassics.
michaelmaassluis >> ik von et wel leuk om ff te horen...maar na n tijdje vonnik et wel minder....
HOUSEQLASSICS!
Van de feesten die ik dit jaar heb mee meegemaakt
Multigroove 8maart! Qua muziek
Qlimax 12 April! Qua lichtshow :D
Multigroove - Elementenstraat !!!
HouseQlassics
Qlimax
Ik ben pas naar 3 feestjes geweest dit jaar (TE, Multi 8 maart en Qlimax).
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik TE het beste vond, maar daar gaat verandering in komen met al die vette festivals in het vooruitzicht :)
TE ??? ben er niet eens geweest maar kan toch volgens mij al wel raden dat Multigroove en Qlimax stukken beter zijn dan TE!!!!!!!!!!!!!

XininX heette het geloof ik.. illegaal feest achter het Amstel station 3 weken geleden.

super (Y)

X-Clusive Dana was lekker knallen!!!!!!!!!
Het WORDT voor mij Tiesto's concert op 10 mei!!! :-)
19 Juli , op mn verjaardag nogwel
Het wordt --->>>

:bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
>2 Neelus...
Inderdaad, maar dat heeft niet alleen met de muziek te maken, maar ook met de groep met wie je bent..
Ik heb mij op TE meer vermaakt dan op Qlimax.. Multi 8 mrt. was, naar mijn mening, een matig feest. Heb blijft toch een persoonlijke beleving of niet??
Voor mij tot nu toe:

Oldschool: HouseQlassics duidelijk :D

Hardcore: Hardcore 4 Life januari en maart was ook super maar toch januari beter.

En nu komen B2S eraan en Mindcontroller dus ff afwachten wat dat gaat worden
Enzyme incubation tot nu toe het beste feest in 2003 voor mij met op nr 2 raving nightmare oud en nieuw maarja vind de p.z. ook een hele goede lokatie

ik wacht nog ff op de Pro Streetrave (7 juni).... heb daar vorig jaar echt een wereldmiddag/avond gehad! :D
voor mij waren HQ in de HMH, MOH en Baszline 2 echte toppers...
en de grote tegenvaller was: QLIMAX :S
al best wel wat leuke feesie's gehad maar vond
housqlassics,h4l en mania toch wel ut meest beukuh denk dat de volgende moh ook wel zwaar lijp word noize~supressor,ange­rfist enz enz
d-boy zwitserland mah de busreis was eigenlijk ut leukste ;-)
Beste feest tot nu toe van dit jaar was het zeker Qlimax :D... FUCKING HE wat heb ik me daar vermaakt.
Afgezaagd? Nee het was van alle feesten het eerste kwartaal toch echt HouseQlassics HMH voor mij. Wat een sfeer.......
ik hen nu een mooie 2e plaats bedeeld aan Project:Hardcore, watn vond Maniatoch ietsie beter!! Het geluid stond harder en er werd een knallende set van neophyte neergezet op mania, dus daarom is ie gewoon iets beter!!! Maar prpoject was ook top!!:D:D:D
ik hen nu een mooie 2e plaats bedeeld aan Project:Hardcore, watn vond Maniatoch ietsie beter!! Het geluid stond harder en er werd een knallende set van neophyte neergezet op mania, dus daarom is ie gewoon iets beter!!! Maar project was ook top!!:D:D:D
houseqlassics en hardcore 4 life en defqon wordt ook zeker een gruwelijk bot feest hopen dat het niet 40 graden is want mysteryland was iets te warm we zullen zien
project hardcore, maar ik hoop na zaterdag hellraiser......