Had het ook een tijdje gevolgd, totdat ik me realiseerde dat het wel een beetje vreemd was dat ze voor een gevecht een stuk of -tig afleveringen nodig hadden
. Toen zag ik het licht en ik kwam tot de conclusie: deze serie sla ik voortaan maar over (om het zo netjes mogelijk uit te drukken
).
Maar back on topic; zou het niet weten
Maar back on topic; zou het niet weten
laatste aanpassing
Dragonball Z rulez!!!!!
Verstand op 0 en in de constante overtreffende spanning zitten
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wanneer de volgende saga's uitgezonden worden.
Ik heb ze allemaal namelijk op m'n computer
. Dragonball z engels gesproken, geen ondertiteling, Dragonball GT japans gesproken, engelse ondertitelng (geweldig trouwes dat Japans
)
Ik vind Dragonball Z eerlijk gezegd vetter als Gt.
Verstand op 0 en in de constante overtreffende spanning zitten
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wanneer de volgende saga's uitgezonden worden.
Ik heb ze allemaal namelijk op m'n computer
Ik vind Dragonball Z eerlijk gezegd vetter als Gt.
laatste aanpassing
Gaby: Ik weet hoe de Buu saga afloopt 
Maar ik vind et een tegenvaller (That's all i tel you)
trouwes hebben jullie al trilogy gezien van Brolly!
aanrader!!!! (is niet in de reguliere serie te vinden maar wel aan de films die naast de serie's gemaakt zijn
)
Brolly= The legendary supersaiyan!!!
Maar ik vind et een tegenvaller (That's all i tel you)
trouwes hebben jullie al trilogy gezien van Brolly!
aanrader!!!! (is niet in de reguliere serie te vinden maar wel aan de films die naast de serie's gemaakt zijn
Brolly= The legendary supersaiyan!!!
laatste aanpassing
Dragonball, tja, de Z-serie is al helemaal uitgezonden op Yorin, helemaal tot het einde, dus je hebt gewoon wat gemist 
GT vind ik minder omdat het van een andere maker is en er zijn weer wat omweggetjes bedacht om een nog hoger powerlevel te bereiken en WEER zijn er natuurlijk sterkere tegenstanders enzo; bovendien: goku als kind, nee, doe maar niet
Heb ze helaas niet allemaal gezien want tja, dan moet je ze weer allemaal van kazaa ofzo halen, duurt echt een eeuwigheid
[Ja ook met adsl]
Vegeta heeft wel een nieuwe coole haarstyle, beetje zoals gohan had in de laatste afleveringen van DBZ. Dattie idd doodging bij freeza en dattie zichzelf opofferde: zeer mooie momenten, kan me d'r helemaal in vinden met je gabje
GT vind ik minder omdat het van een andere maker is en er zijn weer wat omweggetjes bedacht om een nog hoger powerlevel te bereiken en WEER zijn er natuurlijk sterkere tegenstanders enzo; bovendien: goku als kind, nee, doe maar niet
Heb ze helaas niet allemaal gezien want tja, dan moet je ze weer allemaal van kazaa ofzo halen, duurt echt een eeuwigheid
Vegeta heeft wel een nieuwe coole haarstyle, beetje zoals gohan had in de laatste afleveringen van DBZ. Dattie idd doodging bij freeza en dattie zichzelf opofferde: zeer mooie momenten, kan me d'r helemaal in vinden met je gabje
laatste aanpassing
paul_h: ik ken niet de hele verhaallijn van DB GT omdat ik simpelweg maar een paar afleveringen heb gezien [zoals de paar laatste, gevecht tegen Super 17 en wat losse andere], maar zoals ik net zei is het van een andere maker en daarom zijn d'r ook gewoon een hoop dingen heel anders geworden. Het is dus idd maar een aftreksel van de 'echte' Dragon Ball, of deze als 'slap' wordt ervaren ligt een beetje aan wat je er zelf van vindt als je 't ziet.
Zoals ik net al zei wordt Goku weer een kind [maar behoudt zijn kracht] en dit verandert niet meer [hij verandert na een aantal afleveringen wel in SSJ4 in 'normaal formaat' maar dit is slechts tijdens gevechten].
En ach ja, de afleveringen zijn wel mooier gemaakt moet ik toegeven; ze zijn natuurlijk ook van een aantal jaar later.
Zoals ik net al zei wordt Goku weer een kind [maar behoudt zijn kracht] en dit verandert niet meer [hij verandert na een aantal afleveringen wel in SSJ4 in 'normaal formaat' maar dit is slechts tijdens gevechten].
En ach ja, de afleveringen zijn wel mooier gemaakt moet ik toegeven; ze zijn natuurlijk ook van een aantal jaar later.