Partyflock

Forumonderwerp · 605841
Ik vind eigenlijk zelf dat Shockers een 100% Techno feest zou moeten blijven. Vind het behoorlijk jammer dat er sinds vorig jaar een Harddance/Hardstyle zaal is.

Zo wordt Shockers een soort Innercity II ipv een echt Techno feest. Had liever gehad dat ID&T de 3 zalen zou gebruiken voor verschillende vormen van Techno.

Weet hierdoor dus ook nog niet of ik wel naar Shockers zal gaan. Ik hou zelf best van Hardhouse/-Dance/-Style whatever maar als ik naar Shockers ga wil ik gewoon een echt Techno feest.

Wat is jullie mening hierover ?
laatste aanpassing
Al dat gezeik over techno hardstyle bla bla bla bla bla!!!!!!!!!! Ga gewoon lekker uit je plaat. Ik ga voor de hardstyle en wat de rest doet moet iedereen voorzichzelf weten. Ik STAMP m wel :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
precies als je genoeg hebt van de ene muziekstyle ga je naar de andere.GA zelf voor de hardstyle
een beetje afwisseling..

Hardstyle my style !!
ik vind het juist een mooie combinatie,lekker los gaan in de hardstylezaal en lekker spacen in de technozaal. en alle clubkutten die voor dana komen zijn toch alleen maar in de hardstyle dus daar hebben jullie echt geen last van.
Rush, Varela, Speedy J live, Carola!!!

Ik denk dat dat al heel wat is :)

Het zal er bij meer aal liggen dat het in de Rai is met 25000 bezoekers waar ik normaal gesproken nie zo van hou.
ik hou van techno, ik hou van hardstyle maar wanneer mijn kleine broertje ( is nog nooit naar een feest geweest ) mij komt vertellen dat hij naar Shockers gaat met de voetbalclub ( 15 keiharde boeren à la andré hazes/frans bauer fans ) omdat Lady Dana daar komt dan heb ik zoiets van ...

*zucht*

Die mannen komen echt alleen maar voor Lady Dana en dat is dus het probleem wat ik heb met het volk wat nu op Shockers af komt. Vind de maten van mijn broertje best redelijk aardige gozers maar dan wel in de lokale kroeg en niet op een snoeihard dance feest.
zeker hardstyle moet er zijn !!!!!!!!!!!!!
Hebben de hardstylers weer dezelfde zaal als vorig jaar. Die was veels te klein en heb het idee dat hardstyle nu nog populairder is dus dat kan nog wat worden.

ICT en rush en mijn avond is (y)
T zijn gewoon de beste en hardste stijlen bij elkaar op 1 feest, kan toch niet beter! Een groot stampfeest met veel echte partydiehards! :bounce:
laatste aanpassing

:respect: DA DRUM MAJOR RUSH :respect:

whahahahah knalluh

en cker hardstyle :bah: voor die commerciele tering muziek (typisch een voor beeld van commerciele is DANA commercieler kan niet :bah: )
wat een gezeik allemaal weer, ga lekker in de zaal staan waar jij je het beste vermaakt en als jy je er aan stoort wie of welke personen er allemaal komen, GA DAN NIET.