Mensen, ff een vraag. Waarom vinden Hardstyle en Hardcore mensen zichzelf meer feestbeest dan bijvoorbeeld Trance/Club. Zelf houd ik van de grote feesten waar je verschillende zalen hebt. Dan kan je gevarieerd feesten. Lekker trance en spacen in Trancezaal. Daarna stampen op Hardhouse of Techno. Hardhouse en Hardstyle kan ik ook erg waarderen. Maar toch trancepubliek vind ik relaxter (op Trance Energy na). Kan iedereen niet gewoon genieten van de sfeer, in de plaats van zichzelf OD te slikken en elk weekend naar Gabberparties te gaan. Af en toe een snackie, en vele soorten muziek en sfeer meemaken, dat is mijn stijl.
Kijk, Psychosis...
Aan zulk soort opmerkingen hebben we tenminste wat.
Aan zulk soort opmerkingen hebben we tenminste wat.
waarom zijn we de boel weer lekker aan het generaliseren? Nutteloos topic dit.
Underground Psycho:
ik hou van muziek, daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan, maar ik hou van mooie muziek! met gevoel bespeelt door musici, die hun instrument... meester zijn, en bereid zijn daar moeite voor te doen! daar hou ik van... hardcore dus!!
Dan weet je dus duidelijk niet hoe een hardcore plaat inelkaar gezet word.....
ik hou van muziek, daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan, maar ik hou van mooie muziek! met gevoel bespeelt door musici, die hun instrument... meester zijn, en bereid zijn daar moeite voor te doen! daar hou ik van... hardcore dus!!
Dan weet je dus duidelijk niet hoe een hardcore plaat inelkaar gezet word.....
zoals al eerder gezegd is...de sfeer op hardstyle en hardcore feesten zijn (bijna) altijd top.
en dat er (gematigd) drugs wordt gebruikt zorgt juist voor een goede sfeer. alhoewel dat op hardstyle feesten de sfeer steeds minder wordt....
maar 1 ding, hardstyle mensen zijn flikkers blabbalblablablabla en dat soort onzin slaat nergens op, je wilt zelf nie in een hokje worden gestopt maar ondertussen loop je wel zulke shit uit te kramen.....ken je de betekenis van hypocriet??
zolang je zegt, "bepaalde hardstyle mensen (of iets dergelijks) zijn homo´s en zijn meelopers ben ik t helemaal met je eens. want dat is gewoon een feit....
en dat er (gematigd) drugs wordt gebruikt zorgt juist voor een goede sfeer. alhoewel dat op hardstyle feesten de sfeer steeds minder wordt....
maar 1 ding, hardstyle mensen zijn flikkers blabbalblablablabla en dat soort onzin slaat nergens op, je wilt zelf nie in een hokje worden gestopt maar ondertussen loop je wel zulke shit uit te kramen.....ken je de betekenis van hypocriet??
zolang je zegt, "bepaalde hardstyle mensen (of iets dergelijks) zijn homo´s en zijn meelopers ben ik t helemaal met je eens. want dat is gewoon een feit....
Underground Psycho:
Volgens mij he, Underground Psycho Heb jij je laatst door een WATERBUFFEL LATEN NEUKUH!!!!!
Volgens mij he, Underground Psycho Heb jij je laatst door een WATERBUFFEL LATEN NEUKUH!!!!!
Of je een feestbeest bent, heeft geen ruk te maken met wat voor soort muziek je luistert...
ik ben niet gelovig!!(geloven mensen dan nog in die goden??) ik ben een egypte fan vin het echt een land met een super boeiende cultuur heb zelfs mijn katten naar goden vernoemd en heb ook allemaal boeken en papirus dingen,onze hond heette ramses dus t is dikke mik!!haha
dat van die verschillen in temperament is natuurlijk waar, zal het aan t weer liggen misschien ??neej vast niet he!!maar ik snap je punt nu wel wat beter!!
Waar kom je oorspronkelijk vandaan in egypte??
dat van die verschillen in temperament is natuurlijk waar, zal het aan t weer liggen misschien ??neej vast niet he!!maar ik snap je punt nu wel wat beter!!
Waar kom je oorspronkelijk vandaan in egypte??