Partyflock

Forumonderwerp · 604115
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 12 april 2003 om 21:00
speciaal voor dit spektakel hebben wij weer wat laten creeer(Mc Hardstyle) en ik.
achterkant:

voorkant

we maken er ook nog een toepasselijk shirtje bij....
tuurlijk mag jij naar TE. da kan mij niet zoveel boeien, maar je loopt t feest wel af te kraken omdat zo'n HOMO broek daar wel kan. Dus mensen die naar TE gaan zijn veelal homosexuele mensen? :S of interpreteer ik je nu weer fout :S
en trouwens, don't fuck with the Vengaboys ;)!!!!
:P
en trouwens, dit is inderdaad een nutteloze discussie, jij vind um niet mooi, wij wel... jij blij ik blij

hahaha wat neem jij jezelf serieus zeg, prachtig!

Ik kraak trance energy niet af, ik vind alleen het publiek niet zo leuk daar. Omdat daar een hele hoop van die jongens komen met bont broeken, glitterhaar, en meer van dat soort dingen. Om het even heel stereotyp te beschrijven: het BrEeZaH volk. Dat wil nog niet zeggen dat trance energy een boutfeest is, ik vind het best wel mooi zoals ik net ook al zei :)

laten we maar ophouden met deze discussie, en afspreken dat als ik jou tegenkom op qlimax, jij een breezah van me krijgt. deal? ;-p
ik vind die broek niet mooi. hou niet van die opzichtige kleurige bonte dingen bij jongens. maar jaaaaaaaaaaa........­........
nance, ik wil ook breezah, jij sletje van mij :P
klust geen Breezah...
doe maar water!
;)
Artiest Ree
sorry ik vind deze broek ook niet mooi! tis idd leuk als je wat aparts aantrekt, maar dit... nee sorry.. (K) Kris

nadja!
lekker sletje!
misschien moeten wij ook maar s samen BrEeZaH's gaan drinken. Ik kijk hardstyle lover wel ff lief aan of ik zijn broek mag lenen, en dan maken we er een wilde nacht van (6) ;-p
dan moet je wel heeeeel lief kunnen kijken hoor;)

tsjonge tsjonge wat een commentaar allemaal en dat alleen maar door een broek ;)
is goed nance...

ah toe hardstyle lover mag wel he :D
Mooie broek hoor
Maar wat is het perfecte wat je aan kan doen met Qlimax??

heeyy.. mars... echt tof hoor.. lekker gewaagd. en de kleuren zijn ook tof.. ggoooo........!!!!!
thanx dreamgirl!!!mensen mensen,wij passen ons aan aan het thema: CLONING!!!:D so let us do our thing,and u do yours, dan gaan we mooi met z'n allen :bounce: en misschien wat drinken, en achter af samen op de foto, om later terug te denken aan een zeeeeer masterlijk feest(hoop ik) en aan deze mooie discussie;) so let the process begin........ Q c ya
laatste aanpassing
off niet dann!!!:)
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Anders laat je je ff lekker kansloos meeslepen door iemand die een andere mening heeft. Lekker interesant. Als jij die broek mooi vind jouw probleem, gaat lekker stampuh en doe je ding.

Enne als die der op in gaat (Damien - KontWol b.v.) hebt die inderdaad geen niveua, maar iemand die van Hardstyle houdt ken zeker wel niveua hebben hoor. dat hebt der weining mee te maken volgens mij. Ik vind Hardcore feesten en muziek geweldig door het Tempo en de Melody's, en Hardstyle vind ik zwaar gaaf om ze kijharde bass en zonder irritante kut Hihat die me zwaar irriteerd dus laat iedereen in ze waarde of probeer die lui lekker te laten happen.

BTW Doe gewoon lekker wat je leuk vind.

Jaaa laten we gaan discussieren wat leuker is, hardstyle of hardcore %-)
We hadden het over een broek. (y) of (n) ?

whehe nieuw leven in deze discussie! :bounce:

ik kan niet wachten tot 12 april!

:kusje2: voor hardstyle lover! ;-p
mmmmmmm
ga dooor :$

ik heb ook een super outfit gevonden!!!

foto?
2 Nancy ut Toverpopje

op TE daar zou het niet misstaan nee!

waar was jij
16 februari 2002
Trance Energy · 8th Edition

pffff

gast ze zegt dat die broek meer wat is voor TE dat wil dus nix zeggen over et feest meer over jou broek.
die ik zelf overigens eerder geschikt vin voor de IT :P
laatste aanpassing
Keb nog nix en ik bááááál!

volgens mij staat die broek mij keigoed

:D

ik weet het wel zeker! :k
die ene die je ervan hebt in het roze met paars, vind ik in ieder geval supermooi!
wanneer doe je die weer s aan? (6)

zodra mijn oranje shirtje weer uit de was is :)
sowwy marss ik vind het nix hor...

volgens mij krijg je het ook vet warm..

maar goed als je het zelf mooi vind moet je het

gwoon aan doen hor :)

(K)(K)
Ik vind et wel cool hoor!! ik laat ook altijd men pakken maken enzo.. je hebt wel een beetje zelfde broek alleen andere kleur en ik heb langere vezels.. Et zit wel warm!! dat kan ik je wel vast vertellen:D:D... maar goed ik heb al wat nieuws voor Qlimax.. als ik je zie spreek ik je wel aan!
succes en tot zaterdag