| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 12 april 2003 om 21:00 |
hahaha wat neem jij jezelf serieus zeg, prachtig!
Ik kraak trance energy niet af, ik vind alleen het publiek niet zo leuk daar. Omdat daar een hele hoop van die jongens komen met bont broeken, glitterhaar, en meer van dat soort dingen. Om het even heel stereotyp te beschrijven: het BrEeZaH volk. Dat wil nog niet zeggen dat trance energy een boutfeest is, ik vind het best wel mooi zoals ik net ook al zei
laten we maar ophouden met deze discussie, en afspreken dat als ik jou tegenkom op qlimax, jij een breezah van me krijgt. deal?
Ik kraak trance energy niet af, ik vind alleen het publiek niet zo leuk daar. Omdat daar een hele hoop van die jongens komen met bont broeken, glitterhaar, en meer van dat soort dingen. Om het even heel stereotyp te beschrijven: het BrEeZaH volk. Dat wil nog niet zeggen dat trance energy een boutfeest is, ik vind het best wel mooi zoals ik net ook al zei
laten we maar ophouden met deze discussie, en afspreken dat als ik jou tegenkom op qlimax, jij een breezah van me krijgt. deal?
thanx dreamgirl!!!mensen mensen,wij passen ons aan aan het thema: CLONING!!!
so let us do our thing,and u do yours, dan gaan we mooi met z'n allen
en misschien wat drinken, en achter af samen op de foto, om later terug te denken aan een zeeeeer masterlijk feest(hoop ik) en aan deze mooie discussie
so let the process begin........ Q c ya
laatste aanpassing
Anders laat je je ff lekker kansloos meeslepen door iemand die een andere mening heeft. Lekker interesant. Als jij die broek mooi vind jouw probleem, gaat lekker stampuh en doe je ding.
Enne als die der op in gaat (Damien - KontWol b.v.) hebt die inderdaad geen niveua, maar iemand die van Hardstyle houdt ken zeker wel niveua hebben hoor. dat hebt der weining mee te maken volgens mij. Ik vind Hardcore feesten en muziek geweldig door het Tempo en de Melody's, en Hardstyle vind ik zwaar gaaf om ze kijharde bass en zonder irritante kut Hihat die me zwaar irriteerd dus laat iedereen in ze waarde of probeer die lui lekker te laten happen.
BTW Doe gewoon lekker wat je leuk vind.
Enne als die der op in gaat (Damien - KontWol b.v.) hebt die inderdaad geen niveua, maar iemand die van Hardstyle houdt ken zeker wel niveua hebben hoor. dat hebt der weining mee te maken volgens mij. Ik vind Hardcore feesten en muziek geweldig door het Tempo en de Melody's, en Hardstyle vind ik zwaar gaaf om ze kijharde bass en zonder irritante kut Hihat die me zwaar irriteerd dus laat iedereen in ze waarde of probeer die lui lekker te laten happen.
BTW Doe gewoon lekker wat je leuk vind.
2 Nancy ut Toverpopje
op TE daar zou het niet misstaan nee!
waar was jij
16 februari 2002
Trance Energy · 8th Edition
pffff
gast ze zegt dat die broek meer wat is voor TE dat wil dus nix zeggen over et feest meer over jou broek.
die ik zelf overigens eerder geschikt vin voor de IT
op TE daar zou het niet misstaan nee!
waar was jij
16 februari 2002
Trance Energy · 8th Edition
pffff
gast ze zegt dat die broek meer wat is voor TE dat wil dus nix zeggen over et feest meer over jou broek.
die ik zelf overigens eerder geschikt vin voor de IT
laatste aanpassing
sowwy marss ik vind het nix hor...
volgens mij krijg je het ook vet warm..
maar goed als je het zelf mooi vind moet je het
gwoon aan doen hor

volgens mij krijg je het ook vet warm..
maar goed als je het zelf mooi vind moet je het
gwoon aan doen hor
Ik vind et wel cool hoor!! ik laat ook altijd men pakken maken enzo.. je hebt wel een beetje zelfde broek alleen andere kleur en ik heb langere vezels.. Et zit wel warm!! dat kan ik je wel vast vertellen
... maar goed ik heb al wat nieuws voor Qlimax.. als ik je zie spreek ik je wel aan!
succes en tot zaterdag
succes en tot zaterdag