Partyflock

Forumonderwerp · 603284
ik vind et echt bruut! afgelopen zaterdag naast pogoën zelfs nog staan trashen :) er zijn een aantal ongeschreven regels, die ik zelf altijd naleef:

1 als iemand niet meedoet, blijf je er ook met je poten van af!

2 GEEN wraak akties

3 kijk uit, er is altijd iemand die harder beukt als jij...

en zolang deze "regels" worden nageleeft, is er weinig aan de hand! Mensen die er nix van willen weten, hoeven er ook niet aan mee te doen... als ze willen stampen, dan stampen ze!

Pogoën: tegen elkaar aanspringen en aanduwen
Trashen: Pogoën en zelfs beetje slaan tegen de borstkas (niet op et hoofd of onder de gordel)

Trashen zie je heel veel op punk en Oi! feesten, waar ik ook weleens heen ga :)
over dat tegen iemand aan stoote?

Nou ik ken zat mensen (waaronder ikzelf) tegen alles en iedereen aanbotse als ze een beetje :vaag: waus zijn... hoef je nognie eens voor te pogo-en, het is idd de bedoeling dat iedereen op een feest een beetje :D blij :D is en dat het niet uit maak als je tegen iemand stoot of iemands bier omlazerd (koop gewoon een nieuw biertje ofzo ga nie zeike :P )
Aanstoten doe je altijd en het relaxte van hardcore feesten is juist dat daar geen gezeik om is

idd, in feite is pogo een test of de sfeer goed is. het leidt dan tot opstootjes of juist tot betere verstandhoudingen..
ik heb vaak meegedaan en ik heb nog nooit meegemaakt dat pogo leidde tot een opstootje ..

het begint ineens te kriebelen.... met bepaalde hardcore nummers, je maten staan in de buurt je kijkt ze aan en ...... pogo!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!! ook bij mij heeft het nooit tot een opstootje geleid.

Is het hier niet mogelijk om polls aan te maken? Ben toch wel benieuwd wie voor en wie tegen zijn... Anders een idee voor een volgend feest: POGO AREA! hehe, de hele avond pogo-en tot je erbij neervalt of weggedragen moet worden :P
nou over dat aanstoten dat dat gewoon moet kunnen omdat de sfeer zo goed is op hc feesten > es kijken of die sfeer zo goed blijft als iedereen denkt 'dat dat maar moet kunnen'

keertje aanstoten ok, maar alsser heel de avond mensen tegen me aanstoten dan wed maar dattik aggressief wordt! Je ken namelijk ook OM iemand heen ipv er doorheen
kunnen de "pogo-fans" onder ons niet gewoon ff heeel hard tegen de muur aanlopen :frusty:

het heeft ongeveer het zelfde effect en niemand anders heeft er last van...

ps. als je toch wilt pogo-en. doe dat dan ergens heeeel stil in een hoekie :bounce:

pogo'en ruleert, hiermee onderscheid men de echte kerels met de watjes :) kan je er nie tegen, kom er dan nie in de buurt. euhm als je het beuken van nu kent dan weet je hoe we stampen en ff pogo'en erbij is zwaar kicke. je kan gewoon zien op een feest waar je niet moet komen als je niet mee wil doen met het pogo'en dus loop dan ff ergens anders langs en ga nie zitten kankeren op een forum.. gewoon ff je oogjes los. wij hebben lol en plezier met het pogo'en, ff lekker los.
Pogo'en is SUPER om te doen....voor het echte :bounce: werk!!!! :D :D

Als er nou ook nog iets meer rekening met de omstanders zou worden gehouden dan zou het helemaal topper zijn :D
laatste aanpassing
Als ik misschien wat groter geweest was zou ik misschien wel meedoen...maar aangezien ik maar ieniemienie ben dan doe ik liever maar niet mee, want ik word toch altijd omver gebeukt!
Ach, das ook wel weer lollig.
Vlieg altijd alle kanten op zonder dat ik mezelf op de been hoef te houden.
Doe de laatste tijd wel wat minder mee, maar zit nu toch weer met 2 bulten op me hoofd.
Dat heb je als je precies op ellebooghoogte zit met je hoofd. Is allemaal best te overleven he.

aaaaah linda zet dan ff een helmpie op whahah of euh neem zown grote kindervlag mee die kleine kinderen aan hun fietsje hebben hangen met zown grote gele stok hahahaha :P :)

ik ben ook maar klein maar ik beleef er veel plezier aan!

Elk ander species zou zo zijn weggekwijnd
Toch bleef de Homo sapiens fier overeind
Hij ging geleidelijk zijn areaal vergroten
Onstuitbaar, want de mens was superieur bebreind
hmz... duidelijk... denk ik ;) maar toch... POGOEËN IS KOEL!!!!!!!!!

Artiest OLdStyLe
eeuwig gemau pogo is goed en wie bepaald wat bij hardcore hoord al die mongolen die op eens qweer naar hardcore gaan na jaren het aftezeiken had ze nooit weg moeten gaan was hardcore nu nog echt gabber. lang leven de POGO SLoop trash alles wat in de buurt komt!!! en omstanders die mauwE HARDCORE IS HARD. de tering hej

whahahah oldstyle is fucking right!!!

als je er nix aan vind, ga je toch lekker ver van de ring vandaan staan!! mietjuuuuus

pogo rules!!!
heel irri vooral niet al je weer toevallig in de weg staat en die lui op je teen staan te springen

maar heb er veder geen problemen mee als dat de manier is van iemand om los te gaan op een feest ga je gang als je maar wel beetje uitkijkt voor lui die niet meedoen
rvmsl
(rol van me stoel laughing)
oldstyle schiet uit se slof!
Maar hij heb wel gelijk, haha!
(K)
Wie bepaalt hier hoe er op hardcore gedanst word??? :S:S:S
NIEMAND NEE!!
Ik bepaal lekker zelf wel hoe ik uit me dak ga ga tog ook nie lopen ouwe hoeren over mensen die staan te stampen!!
Ga ik tog ook nie lopen ouwehoeren over dat als ze op me teen stampen het pijn doet!! :S
Gewoon uit je dak gaan zoals jij wil en ga je nie ergeren aan andere daar krijg je dus een agressieve sfeer door!!
Maar ga wel zo uit je dak zodat andere er geen last van hebben, dan is er tog helemaal niks aan de hand!!
Gaat tog om een ding als je naar een feest gaat en dat is HARDCORE!!
Nouhou Alain!!!;) :P:P:P:P
Wat is er opperhoofd van de hennybenny club??? :P:9:P:9!!

Man, dat trieste tegen elkaar op huppelen wat je op feesten tegen komt kun je geeneens pogoen noemen. Ik denk dat de meeste huilend naar huis gaan als ze in een echte pogo pit terecht zouden komen.

Je kan wel zeggen, wie niet mee wil doen, doet niet mee, dan gaat het altjd goed. Maar dat gaat ook zo lekker als men midden op de dansvloer ineens besluit om weer tegen elkaar op te gaan rijen, oh nee, pogoen noemden jullie dat he?

vrij triest

pogoen is lache als je geen dope ophebt denk ik, ik heb in nederland alleen bij punkconcerten pogoen gezien...wat ik hier zie zijn meestal een soort paringsritueel van bronstige gnoes die geurtjes op elkaar uitsmeren...

Vroegah werd er pas gepogoood

JULLIE ZIJN EEN STELLETJE NEPGABBERSSSSSSS!!!!­!!!
MEELOPERS!!

GABBERS HAKKEN DIE DOEN NIET AAN PO-GO-EN DAT DOEN PUNKERS OF HARDROCKERS MAAR GABBERS NIET.

en dat jullie denken dat mensen er geen last van hebben komt omdat jullie het verstand van dooie vis hebben en nog nooit een keer een flinke beuk tegen je kop hebben gehad. Pogo-ers zijn de mennekes die niet weten hoe het hoort EN ZEG NIET DAT HET NIET ZO IS!!

jongens, jongens, jongens

laat ieder tog zijn eigen ding doen als ze vaag zijn. Ga lekker allemaal uit je dak.

I LOVE POGO!!! (op zijn tijd)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
endymion begrijpt het :) we are here for tha hardcore :bounce:

onyx 17 maart 2003 14:34
ga jij lekker op de wc staan hakkuhh! dat deden we vroeger een paar jaar geleden, tegenwoordig is het stampen en pogoen!!!

zijn we kudde dieren ?? ja de meesten wel .. wat hun doen doe ik ook .. want dat is nu in .. :'( flikker toch op man :(.. leef je eigen weg .. wees geen naprater :bah: allemaal hetzelfde is het toppunt van kinderachtig :S kom voor de muziek en nergens anders voor:)
(goede sfeer ook natuurlijk :) )
laatste aanpassing

it sucks!!!!!
jongens kijken nooit uit, dus ik vind het kut
vooral omdat ze beukuh als ik niet mee wil doen
xxxx

POGO-EN IS (Y)
er pogo-en vaak genoeg meissies mee

Zie meer HELGA'S pogo-en als gewoone meisjes.
Nah der doen zat gewone leuke meisjes mee jojo...

Enne helga's? bedenk zelf es een woordje ofsoow...Valt allemaal reuze mee qua neolook laatste tijd...
Doe ff normaal!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!
Tja, mensen moeten inderdaad zelf weten of ze pogo-en of niet. Maar ze moeten niet raar staan te kijken dat ze es een keer flink op hun bek geslagen worden als ze voor de zoveelste keer kleine meisjes omver duwen. Wat een flikkeracties zijn dat zeg, ga lekker in een hoekje aan elkaar zitten flikflooien maar val daar andere mensen niet mee lastig.

Gabber = hakken en pogo is voor mietjes. Naar mijn idee past pogo echt helemaal niet op een hardcorefeest.

Ten eerste is het iets van rockers en fans van Normaal enzo, ga dan lekker daar naartoe.

Ten tweede zijn het bijna altijd van die typische hitlerjugendkneusjes en ranzige helgaschijtlijerwijv­en die pogo-en of dat idiote polkadansje doen. Niet iedereen, natuurlijk niet, maar het overgrote deel wel en omdat ik een hekel heb aan die hitlerjugendinvasie in onze scene heb ik dus ook een hekel met alles wat met hun te maken heeft, inclusief hun idiote dansjes. Het waren namelijk wel dat soort mensen die daarmee begonnen in 1999 en er zullen ook vast wel mensen zijn tegenwoordig die niet bij dat spul horen, maar wat ik me altijd afvraag: als je ook een hekel hebt aan die nepneo's, waarom gedraag je jezelf er dan als 1?

Ten derde: het is asociaal voor je medefeester. Ik ben nogal klein van stuk en als er dan een stelletje paupers staan te pogo-en tussen mij en de bar, dan is het een hels karwei om ten eerste bij die bar te komen en ten tweede om dan met m'n glaasje vol weer terug om m'n plekkie te geraken. De meeste pogo-ers houden echt geen rekening met de rest, en dan ontstaat er zo'n idioot kringetje (wat een kleutergedoe) waar iedereen maar omheen moet lopen ofzo. Daggut nie, ik duw die hitlerjugendsukkeltj­es wel effe omver. Maar dan ben je opeens niet rielekst ofzo. Why not, ik doe toch hetzelfde als hun? Gewoon terugdouwen die hap. Meestal houden ze er dan snel mee op. MIETJUS!!!

Ten vierde ziet het er niet uit.

Dus pogo = nono

HAKKKKUH!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!
Reclameboodschap:

Schijt op de poho's (pogo homoos) en wordt lid van de PRO HAK TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!­!
laatste aanpassing

pogoen is lagguh maar dan ff voor 10 minuten ofzow.
maar dat het nou in de hardcore hoord neej want het is gewoon je kan in je 1tje feesten en dat is het mooiste

Kali...... --->

De rede dat ik dat heb gezecht is omdat iemand tegen mij zij dat wij op de wc met onze kom tegen de muur aan moesten gaan stampen!!
Ik ben echt niet anti hakkuh ik doe het zelf ook nog wel. Weet je wat het ik ik ben voor hardcore en iedereen doet zijn eigen ding toch of niet???
haha dat was ik! vond het wel een mooie oplossing het ook niemand er last van :D
dat had ik dus gezien op Mania.
K schrok me wel ff de pleurus, ik dacht: WAT GEBEURD HIER?!
haha maar wel geinig gezicht zolang ze mij maar met rust laten :D
heb jij pogo op mania gezien? das knap want daar was NO POGO ALLOWED

.. en terecht hehe, dat tegen mekaar opwrijven als bronstige hertjes doe je maar ergens anders.

haha evake... ik begrijp dat ik jullie niet kan overtuigen van mijn standpunt... wil je echt niet een keer met mij pogoen.
Denk het niet Onyx, je ziet er een beetje uit als een ranzige hond... :P
hahahhaa bedankt renee!!

maarruh volgens mij ist best un aardig hondje en je weet wat ze zeggen he; likken als lassie kunnen ze :p

dank je, ik hou ook van jou.....
ik kan heel lief kijken hoor! waf waf waf

o:)
Aargh Eva, wat ben jij een ranzig ding!!!!!!!! ;)
heb jij pogo op mania gezien? das knap want daar was NO POGO ALLOWED

Ojee...ik heb t ook gezien....

met mij staart tussen mijn benen verlaat ik dit forum onderwerp omdat ik het niet kan winnen van deze twee dames
hahaha sja.. nou hebben wij eens de overmacht : de geestelijke ipv de lichamelijke op de dansvloer :p

ik zie je nog wel op masters...... mijn vraak zou zoet zijn.....

(samen pogo-en eef?)
laatste aanpassing

:frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: POGO :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: