Partyflock

Forumonderwerp · 603284
ik vind et echt bruut! afgelopen zaterdag naast pogoën zelfs nog staan trashen :) er zijn een aantal ongeschreven regels, die ik zelf altijd naleef:

1 als iemand niet meedoet, blijf je er ook met je poten van af!

2 GEEN wraak akties

3 kijk uit, er is altijd iemand die harder beukt als jij...

en zolang deze "regels" worden nageleeft, is er weinig aan de hand! Mensen die er nix van willen weten, hoeven er ook niet aan mee te doen... als ze willen stampen, dan stampen ze!

Pogoën: tegen elkaar aanspringen en aanduwen
Trashen: Pogoën en zelfs beetje slaan tegen de borstkas (niet op et hoofd of onder de gordel)

Trashen zie je heel veel op punk en Oi! feesten, waar ik ook weleens heen ga :)
steeds meer mensen die et WEL kikke vinden :)
ik ga voor het Krank Im Kopf feest denk ik ook speciale tijden maken voor mensen die willen Pogoën, kunnen anderen zich er op voorbereiden!!!! tijdens mijn live act (00:00 - 00:30) en tijdens de Afsluit terror set van drokz en Akira (02:30 - 04:00) ofzo... klinkt echt als een goed idee! dan blijft et ook een beetje overzichtelijk :)

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Wat de FOK is er nu leuk aan om elkaar aan te duwen en te slaan??....:S

Ga op een vechtsport ofzo, en laat het overgrote deel van de mensen die het niet willen gewoon hun pasjes trekken.....:D
Ja, maar ik ben lief klein en onschuldug
Ik mag het dus
Jullie niet, jullie zijn groot en gevaarlijk en veeeel te agressief :P

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
ik vind het de grootste onzin er komen toch wel ruzies van en NIET iedereen leeft de regels na...

hmmmm.......
ken dit wel van vroeger(osdorp posse enz), en volgens mij wanneer je een pit bouwt kan het geen kwaad.
maar toch vind ik dit een beetje vreemd en kan volgens mij ook niet op de beat.
maarja ik wil het weleens zien lijkt me echt lachen.
2 sp@ceman a.k.a vlammetje

als je al zo gaat denken ben ik blij dat je er niet tussen gaat staan
laatste aanpassing
Heb er eg een hekel aan dat hersenloze gebeuk slaat nergens op en je zegt zelf geen wraak aktie's maar die komen er vaak wel en ik vind dat dat niet tengoede van de sfeer is!!!!!!!!!!!

Dus stamp gewoon lekkah
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
Hoort er absoluut bij.. meestal krijg ik agressive blikken (oog blikken) na me toe maar meestal zijn die gauw weer weg.. :bounce:

dusss definitly JA!!!! ;)
kom maar es op H4L kijken dan,
altijd wel pogo en het gaat altijd goed
(iig zover ik het gezien heb en dat zijn er veel)
laatste aanpassing

Het is leuk voor mensen met een beetje lichaam, voor mij is het dus niet leuk.
2 irri Z.H.C. >>>> Ik ben zelf ook nog geen 1.75 m en weeg 68 kg, maar dat betekend niet dat ik niet ga pogoën. :D
Ach ik vind het wel leuk om te zien af en toe..Ik doe er iig nooit zelf aan mee. Maar soms is het wel een beetje irritant als je niet eens even fatsoenlijk ken hakkuh omdat je anders een vette dauw krijgt van iemand die een kop groter is...

Ps..waarom lees ik bij veel mensen "Ik ga liever stampen" Iedereen stampt de laatste tijd op hardcore...zijn we het hakken verleerd ofzo?:s
laatste aanpassing
Heb nooit kenne hakken en ik denk dat veel mensen die nu op feesten komen nooit gehakt hebben.
Waarom zou ik me dat aan moeten leren als ik op deze manier ook prima uit me dak ken gaan?
Al ziet het er wel super uit!
Zie trouwens juist weer steeds meer mensen hakken, maja ik zal wel weer in een vage omgedraaide wereld leven.
2: Enzymist

idd, hakken verleer je toch niet!!! het is net zoiets als fietsen, dat verleer je ook niet

2 the party crasher..
sorry maar ik heb er andere ervaringen mee..
heb vaak zat een beuk gehad niet dat ik er ruzie om ga maken. maar ik vind het wel zwaar irritant..

ik wil wel zelf gewoon redelijk kunnen hakkuh en doen.. en IK beuk dan ook tegen niemand aan..

pogoen. bij een rustige plaats waar alleen maar mensen staan die eraan mee doen ok...

maar heb vaak zat meegemaakt dat het in een drukke overvolle zaal gebeurt en ik zie dan ook al gauw veel boze gezichten ernaar toe gericht..
maar heb vaak zat meegemaakt dat het in een drukke overvolle zaal gebeurt en ik zie dan ook al gauw veel boze gezichten ernaar toe gericht..

1 van die boze gezichten zal dan best van mij af kunnen komen hou er ook niet van dat ze opeens beginnen te pogoen maar als dit aangekondigd wordt sta ik in het midden ;P
laatste aanpassing

dan zijn we het over dat stukje eens...

maar als het goed word aangekondigd en allemaal goed geregeld ofzo is heb ik er geen problemen mee...

heel misschien dat ik voor de lol nog is ff meedoe;)

maar kans is klein want denk dat ik alleen maar op de grond val met me :vaag: kop:P
Lindaatje: Je hoeft het ook echt niet te leren hoor:D Als jij maar uit je dak gaat! Maar het valt me soms gewoon op dat als ik sta te hakkuh dat ik dan vaak de enige ben ofzo:s En zelf vind ik hakken er ook veel vetter uit zien dan stampen maja:D Zolang jij het maar naar je zin hebt;)
pogo'en moet ook niet te lang duren, dan wordt het wel een beetje irri..
maar af en toe als een nummer helemaal los gaat dan is het wel erg lekker voor de rush zeg maar..
adrenalineeeee :P
idd, hakken verleer je toch niet!!! het is net zoiets als fietsen, dat verleer je ook niet

Maar netzo als fietsen zal je dit tog eerst moeten leren :)
En ik denk dat de meeste van de jonge pikkies geen id hebben hoe vandaar de pogo.
Vooral als het wat sneller gaat worden gaan ze uit wanhoop maar pogo'en :)
Heej Dickhead, (:))

Ik ben dus eigenlijk ook 1 van die jonge pikkies..hehe maar ik leerde ook al hakkuh toen ik 10 was:D Daarna een hele tijd nie meer gedaan en op Thunderdome a Decade kwamen de pasjes weer tevoorschijn!:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
zolang et sportief gebeurt, is het perfect!
daar bedoel ik mee dat je er idd geen mensen in betrekt die niet meedoen, en als iemand op zn bek glijdt/valt je die gewoon ff omhoog trekt.
Ja maar er pleurt altijd wel zon aap tegen je aan,en je heb van die mensen die trekken dat niet.
Zeker als het een paar keer gebeurt en je bent inmiddels zeiknat van het bier.

2 Enzymist zolang jij dat hakken vindt mij best :D
Lekker pogowuh met 10000 man (y)

Das ff leuk maar ni de hele tijd :)
als er niemand gewond raakt, lekker raggen tog?
Zolang mensen niet met hun slagaders in het glas vallen komt alles goed :P
Hoe kom je daar nah bij?? Ik vind pogowuh toch wel redelijk geintegreerd hoor :)

vind het wel kunnen als ik er maar niet in hoef te staan haha
ik vin het er wel geinig uit zien maar ik ga zelf nie meedoen

wel irritant als je lekkah staan te hakkuh en een of andere kale dikzak komt voor de 8ste keer tegen je aan

pogo hoort niet thuis in de hardcore-scene vind ik ik bedoel wat is daar nou relax aan een beetje dom lopen houwen en beuken op elkaar? ppff nee doe mij maar hakkuh.
Dj Paul - Pogo Action

Losssss!!! :D
Vind het zelf niks, maar als een ander dat wel wil mag ie van mij z'n gaan gaan! :D

Als ze maar oppassen tegen wie, als iemand het niet wil, laat ze dan ook met rust ;)
2 Foszy Z.H.C >>> Is Hardcore relaxed dan ????
"Maar netzo als fietsen zal je dit tog eerst moeten leren
En ik denk dat de meeste van de jonge pikkies geen id hebben hoe vandaar de pogo.
Vooral als het wat sneller gaat worden gaan ze uit wanhoop maar pogo'en"

Als je niet kunt hakken ben je geen gabber :)
Je mag helemaal los gaan op een feest.....
En als mensen geen zin hebben in geduw en getrek dan moeten ze maar niet vooraan in de zaal kan staan....voor iedereen is er een plekje....
en de geksten staan gewoon lekker vooraan te pogo'en..
haha................­...

pogo-en is vet man lekker beuken
als mensen het niet leuk vinden moeten ze effe opzij
opzij opzij opzij want de diehards moeten erbij ;P

dj paul - pogo action is inderdaad wel tof die sirene doet ut um

Soms doe ik het welles,ligt aan me bui en met wie ik ben.Maar ik ik vind wel dat die grote gasten een beetje uit moeten kijken met die loodzware kisten maat 45 ik ben maar anderhalve meter!
wat is dat voor onzin, je doet toch je best neimand lastig te vallen of nei dan

ik zeg toch ook niet, ik neem een geweer mee, en als je neit dood wilt moet je maar achterin de zaal gaan staan

pogo-en is irritant, echt irritant
als er echt zo graag gepogo`t (ofzoiets) moet worden moet er lekker een pit gemaakt worden, net als bij rockconcerten

als je er in staat kan je je uitleven en anders opkankeren met je achterlijke gedrag midden tussen de normaal feestende mensen
Je ZIET tog waar mensen staan te pogowuh?? Dan ga je DAAR tog niet staan??

Hakkuh of pogowuh laat iedereen lekker..
dus ik moet maar weg gaan omdat er paar achterlijke randebielen zo nodig moeten pogo-en

jij spoort niet :S
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
pogo-en rules
ken je lekker nazi's schoppen

;p
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
pogo :S .. leuk voor de gene die het leuk vinden maar voor de mensen die eromheen staan en hard aan de kant gebeukt worden.. krijg je sneller gezeik :s dus van mij mag je dat hele pogo gebeuren achterwege laten :) maar ja ieder zo zn ding :P
Ik doe zelf nie mee, maar van mij mogen ze t wel doen, als ze maar de mensen die nie mee willen doen met rust laten. Kvind ut wel lagge om te zien.
:D zelfs Nosferatu heeft er geen problemen mee... :D