Partyflock

Forumonderwerp · 603046

ik heb het helemaal gehad met al die weiven die bi en lesbie zijn ik vind er niks geils aan en ik vind het vieze overlopers die weiven.
Het lijkt tegenwoordig wel mode voor meisjes om bi te zijn en waarom?? omdat ze weten dat de meeste gasten daarop geilen.
Kijk als je ECHT lesbies bent dan kan ik het wel begrijpen maar al die meisjes die ondertussen een vriend hebben en zich bi noemen doen dat alleen maar omdat hun vriend het zo geil vind als 2 meisjes met elkaar klooien.
Het is toch van de gekke dat mannen elkaar in hun kont gaan pakken uit frustraties omdat ze geen weif kunnen krijgen omdat die op hun beurt allemaal maar lesbie worden.
Gelukkig is er een oplossing voor dit probleem:
wordt allemaal weer gewoon hetero zoals vroeger!! iek danke u voor die aandacht

inderdaad Damien-Kontwol b.v
ik ben niet bi omdat het in mode is
maar omdat er zoveel mooie vrouwen rondlopen...:D

eat your heart out!!

eat your heart out!!

eat your heart out!!
Idd danseresje.. Jij snapt het..
maar je vergeet... Wij zijn bi omdat er zoveel mooie vrouwen EN mannen rondlopen.. Anders was ik wel lesbisch ;-)
ik ben meer verlekkerd op de vrouwen dan de mannen hoor! mannen zijn te makkelijk.. het moet wel een beetje spannend blijven hè;-)
volgens mij zijn er idd veel meisjes die zeggen dat ze bi zijn omdat hun vriend het geil vind... maar ik ben toch echt BI (kan er nix aan doen)
mijn vriendin is ook bi maar of daar geil van word tja..... ik vind het wel best ..... maar ik heb haar verteld dat ik voor dingen open minded ben.... dus bi-vrouwen snel naar mijn vriendin een pm-tje sturen ;P
Bi rulessssssssssssssss­sssssssssss.....bij vrouwen dan........bij mannen vind ik het goor....

maarja...iedereen voor zichzelf.....er moet van mij meer ge-bi'd worden in t leven onder de vrouwen....

deuce
Ja ik weet wat jullie bedoelen met "WannaBi's" vind het ook zwaar irritant.. :frusty: Maar er zijn wel heeeeeel veel meissies die het alleen geil vinden maar er verder niet warm of koud van worden. Beetje minder voor de echte bi'tjes die zijn dan gelijk proefkonijntje :( want die zijn dan helemaal IN LOVE (L) en die andere vind het alleen maar geil en is nieuwsgierig! Niet dat dat voor mij een probleem is want als het een mooi en lekker wijfie is heb IK er geen problemen mee ;):P en ik doe het totaal niet voor de boys maare een trio lijkt me het einde :P
Verder denk ik toch dat ik wel iets meer gericht ben op meisjes want DE MEESTE jongens zijn gewoon veel te makkelijk te krijgen :gaap: en wat moeilijk te krijgen is trekt toch wel wat meer aan niet waar? :P
laatste aanpassing