Partyflock

Forumonderwerp · 603046

ik heb het helemaal gehad met al die weiven die bi en lesbie zijn ik vind er niks geils aan en ik vind het vieze overlopers die weiven.
Het lijkt tegenwoordig wel mode voor meisjes om bi te zijn en waarom?? omdat ze weten dat de meeste gasten daarop geilen.
Kijk als je ECHT lesbies bent dan kan ik het wel begrijpen maar al die meisjes die ondertussen een vriend hebben en zich bi noemen doen dat alleen maar omdat hun vriend het zo geil vind als 2 meisjes met elkaar klooien.
Het is toch van de gekke dat mannen elkaar in hun kont gaan pakken uit frustraties omdat ze geen weif kunnen krijgen omdat die op hun beurt allemaal maar lesbie worden.
Gelukkig is er een oplossing voor dit probleem:
wordt allemaal weer gewoon hetero zoals vroeger!! iek danke u voor die aandacht
Anti is wel heel ver gezocht, beetje HEEL ERG SUPER BILLEN VER.
Als vrouwen op vrouwen en op mannen vallen moeten ze dat zelf weten

bazzer> natuurlijk moeten ze dat zelf weten! als ze echt op vrouwen vallen dan is daar weinig aan te doen en dan respecteer ik dat ook, maar ze moeten niet zomaar bi worden omdat dat mode is tegenwoordig en omdat jongens daar op geilen
bi is cool allen nie als me vriendin bi is :D

Oja is vrijgezel. dus maak me geen ruk uit ;p
Das weer waar,

Mode is niet echt een perfect woord maar "Dan hoor je erbij denken ze". Daar :kots: ik ook op.

Voor de Echte Bi-dames: :respect:
laatste aanpassing

hoe meer bi-meiden hoe beter
En waar blijven de bi mannen? Zal t zelf nooit met een meisje erbij willen, maar met 2 mannen.. RRRRrrrrr
Ja, zoveel bi-mannen heb je niet zo te zien (of ze zijn bang dat ze dan uitgelachen worden.)
ik vindt het idd een beetje raar gedoe allemaal, maar om nou anti-bi te worden????? ;) neej... :P
:gaap: Blaat

viel me ook al op dat er zoveel bi's hier zitten,maar ja moeilijk te bepalen wie nou wel en niet echt bi is.

ik?

:gaap:
laat iedereen zijn wat ie wil..
snap niet dat jij je daar druk om gaat maken..
of wacht tog wel...bang dat er nix voor je over blijft?;P

jah n beetje hahah wordt btjuh moe van dat gezeik om niks haha:gaap:
laatste aanpassing
dan trek je er toch lekker niks van aan :S

:gaap:
bimeiden--->

2 mindcontroller

wel goed spellen he weiven???wijven bedoel je denk ik!!!
en dan nog zeg je vrouwen of meisjes beetje respect he!!!!!
meisjes klinkt weer zo kinderlijk :P

Vrouwelijk schoon :)

lekker belangrijk!
je bent zoals je bent, en als je mensen triest vind, dan kijk je lekker een andere kant op.
lijkt me niet al te moeilijk :)
laatste aanpassing
ik heb de rest niet gelezen, maar ergens ben ik het wel met em eens,,

zowel mannen als vrouwen die "bi"zijn moeten ff opsouten en ff wakker worden. geef toe, ben ook bi, maar ik vinnut zwaar a-relaxed als je van die dozen of gasten om je heen krijgt van: o jij bent bi? dan ben ik dat ook jaaaaa...:D:D:D
als je nou gewoon es jezelf ben, dan hoor je er ook wel bij. je hoeft niet bi te zijn, want die zijn over het algemeen toch alleen maar gevaarlijk. (van een mooi bord eet je dan zeker niet alleen)
stelletje idioten.

nouja what the fuck is dit nou weer voor een bullshit topic,laat iedereen lekker in zyn of haar waarde als t j nie aanstaat ga dan lekker weg en val een ander dr nie mee lastig,vind t wel erg overdreve anti, wat een bullshit :kots:

plus degene die zich dr aan ergere, lekker belangryk stelletje triesto's
tering wat een gelul zeg!

leef en laat leven

is dat zo moeilijk :vaag:

ooit gehoord van iemand in zijn waarde laten!
helemaal gelijk triesje.....hij is gewoon een zakkenlikker :P
Laat me raden jou vriendin wilde niet dat je mee deed en is er uiteindelijk met haar vriendinnetje vandoor gegaan.

Nu ben je gefrustreerd en is alles wat bi is fout. Die kortzichtigheid staat je goed, en zal vast en zeker garant staan voor een heftig soon to come liefdesleven (cynisch bedoeld natuurlijk).

Laat iedereen in z'n waarde of neem anders een vriendin met een ventieltje, want dan weet je zeker dat je de baas bent...hehhehhe

Mindcontroller schreef:
"Het is toch van de gekke dat mannen elkaar in hun kont gaan pakken uit frustraties omdat ze geen weif kunnen krijgen omdat die op hun beurt allemaal maar lesbie worden"

Je spreekt uit ervaring jongen??
moet tog ff wat zeggen...
zijn beroep is soeteneur jongens....
doe eens ff normaal...
hij is gewoon jaloers.. dat wij alle mooie meisjes inpikken die hij niet kan krijgen...!! ;-)
maarja.. zolang ik nog niet kussend op een foto sta hier... voel ik me niet meer aangesproken.. ik weet wie ik ben en wat ik voel, en daar heb ik zo'n kneusje niet bij nodig...
en... remeber my name, you'll be screaming it later?? hahahaha... mocht je willen menneke.. eerder jij de mijne als je alleen in je bedje ligt te rukken!
(zo... moest ff hoor... pffff....)

Ik zie het probleem niet. Moeten die meiden toch lekker zelf weten.
En denk dat Fairytale wel een beetje gelijk heeft ja

43423e anti-bi topic :S:S...

tis gewoon een hype :P haha

en dat jongens er geil van worden als 2 chicks staan te zoenen :S nou nee... kijk als ze elkaar flink beffen ofzo ja das wel geil... :P hehe
laatste aanpassing
Ik heb het helemaal gehad met mannen die zich op hun pikkie getrapt voelen als een vrouw met een andere vrouw gaat!!! :kots:
Reageer je frustratie's lekker ergens anders op af!!!
Whahahahahahahhahaha :frusty: omdat een bi-meid nie geintresseerd is in jou :bounce:

Jezus Mindcontroller leer eerst een spellen voordat je gaat zitten zeiken (zijken voor jou)
Laat mensen toch in hun waarde!
Trouwens waarom zou je niet bi kunnen zijn? Het maakt geen flikker uit of je nou een gozer of een wIJf pakt. En denk je dat bi-mensen het niet al moeilijk genoeg met zichzelf hebben als ze daar achter komen. Hebben ze jouw gezeik niet voor nodig.
ZO ik heb gezegd :p

Mijn vriendin moest van mij bi worden anders hoort ze er niet bij! En nu kom ik ook nog eens toe aan me rust en ben ik niet de enige die alle hoeken van de kamer ziet! Ha!

Wat een frustraties jongetje, hoop dat je er snel weer bovenop komt....

ik ga n forum openen met ANTI-mindconroller: ik vindt je haar nie leuk whahahahha....

2 Mindcontroller

Ben het helemaal met je eens hoor jongen! Al dat gedoe met dei halve lesbo's word er ook nie goed van, doe gewoon allemaal ff lekker normaal joh!

dei?
jezus mina, over kippen zonder kop gesproken
leer eerst is NL, daar wordt ik namelijk moe van

mijn vriendin is bi-sexueel, dus zij is een neppert?
je generaliseert zo dat ik er bang van wordt man
zij is haar hele leven al bi en nee daar kom je niet op je eerste jaar achter, hier kom je achter door te experimenteren
en vooral omdat het nu zo vrij lijkt allemaal experimenteren een heleboel meisjes
sommige blijven erin hangen en sommige zijn het snel zat en komen erachter dat het voor hun niet is weggelegd
mijn vriendin doet het ook totaal niet om mij op te geilen
het kan wel heel geil zijn, maar dit is niet de opzet
maar goed, praat is een keer met een echte bi voordat je begint te oordelen jochie
je weet er zo weinig vanaf

ow jah en die bi-nepperts mogen doen wat ze willen
ik stoor me er absoluut niet aan
Geil? Nee totaal niet.

2 miss oldstyle

sorry DIE...zucht..

2 Nutero

Wat doe jij nou tof?

quote: leer eerst is NL moet zijn: eerst eens NL

En van hoofdletters of komma's of punten heb je ook nooit gehoord zeker?

Niet kwaad bedoeld maar iemand afzeiken op zijn typgedrag hier, slaat nergens op.
Doe het dan zelf wel helemaal goed..:)

wannaBI`s
tr00, criminal

maar moest toch ergens mee beginnen :P

(k)

duidelijk homo dus :>

hahahahhaha...
Ik heb ook een ontzettend stront hekel aan al dat wanabee gedrag. Ja, heeeeeeeeel jammer dat je moet zoenen met een meisje omdat je anders te weinig aandacht krijgt van jongens. Beetje kansloos.