Partyflock

Forumonderwerp · 602992
Wij gaan deze 15 dagen chersonisos onveilig maken, en vroegen ons af wie er dan ook is :D??
109 dagen is zo voorbij hoor SQtje ;P

en reuben> niet naar de bekende weg vragen 8)

ik ga ook deze dagen naar chersonissos!!! :bounce:
wie gaat nou welke data naar Chersonissos?

Wij vertrekken 3 augustus voor 15 dagen:D
ptje hardstylermike voetjesvandevloer jd en ik gaan van die datum die hier boven staat :P
jaja nog maar 107 dagen :vaag: 8)
Starbeach is een soort waterpretpark haha.. Nee was wel lachuh daaroh effe lekker gebunjejumpd met je kop in het water ergggg verkoelend!!

Ik ben in malia geweest afgelopen zomer, meer uitgaansgelegenheden dan in chersonissos, woei wat een boel coctails gezien zeg en niks betaalt wha dat was relaxed!!!

Maar Chersonissos moet ook erg relaxed zijn helaas zijn we er niet geweest, daar zijn alle nederlanders en in malia alle engelsen dat ging er dus soms ruig aan toe

iedereen die er heen gaat veeeeeeel plezier en denk om je levertje!!
26-7 tot 6-8 aanwezig..

vanaf 26-7, 5 uur 20 is het een feest vanaf schiphol :p whhehehe
tjah dan zijn wij al helemaal :vaag: :S enz..en gaan de volgende dag naar huis 8)

maar beloofd een vette vakantie te worden :bounce:
Ik ga 9 Juli naar Chersonisos!!!!!!!!!­! voor 11 dagen
hoe staan onze griekse vrienden eigenlijk tegenover onze hollandse groente uit de coffeshop? :P
weet t eigelijk niet, nuttig die groente nooit hahah 8)
wat me trouwens opvallt is.. is dat een maandje geleden het leek alsof heel pf naar kreta gaat en nu nog maar een man of 10 :S was de helft aant opscheppen of hoe kan dat...
ik denk dat je een beetje TEL problemen hebt eggie want alleen wij zijn al met meer dan 10 personen :D
heb inderdaad TEL problemen.. :S ook op de zaterdagavond met drank :p
ach neem je het je niet kwalijk hoor!! 8)

maar word zeker wel gezellig op kreta!!:bounce:
Lieve mensen, heb mijn best gedaan, maar de mensjes in mijn omgeving hebben OF geen geld, OF kunnen/willen niet :( :C

IIG. veel plezier toppers!

volgens mij doe je et er om ewout...ons eerst ontlopen door niet mee te gaan naar QT#16 en nu ook nog eens die vacantie afzeggen :cry:...

:(
idd pollie volgens mij schaamt ie zich voor ons ofzowww :(:cry:

;P
wous je moet meej op vakantie!
jaahh ga mee :p

tja denk et ook ptje :(

wat kenne wij der nou aan doen dat wij zo raar zijn ???...

;)
wous hoef zich niet te schamen voor ons maar voor zichzelf dat hij niet mee gaat!!

Vanaf 22augustus zit ik 10dgn in Chersonissos :-D :-D :bounce:
nou wou staat je netjes!!! eerst ons allemaal blij maken dat je mee gaat en nu ineens niet gaan :(:(:(:(:( niet LIEVVVV

Tja pollie kunnen wij toch ook niet helpen dat we zo geboren zijn *snik snik* :cry:

:devil:
2 The sounds>> wil je feestpret niet drukken ofzo maar ben bang dat je een beetje OFF het seizoen daar zit dan , maar veel plezier even goed :D

2 Ptje, een beetje was ik daar ook wel bang voor. We konden niet eerder. Maar we hebben gelukkig van aardig veel mensen gehoord dat t in chersonisos nog zeker tot half september volop feest en mooi weer is. Dus dat gaat goed komen :-D Eerst zomer met volop feesten in NL en dan nog ff een mooi slotakkoordje op Kreta :bounce: :-D

2 JD We gaan wel MIJN spelletje LIK LIK WIE BEN IK?! spelen he op vakantie!
2 the sound> dat klopt wel ja!8) een vriendin van me heeft daar heel wat zomers gewerkt en t regent er tussen maart en september zelden..dus komt goed (Y)

2 reuben >> hahahahah jou spelletjuh??!!! :S 8)
beetje rustig hier de afgelopen dagen , maar wilde toch nog even melden dat we over 93 dagen vertrekken 8)
JAAAAA, ben vanaf 13 april 6 maanden in chersonisos!!
Werken en wonen, het is bijna zover en ik heb er echt zin in.
Misschien zie ik je daar?
Ik probeer af en toe m'n E-mail enzo te checken.
GREETZZZZZ From GREECE
Erik.
pff 6 maanden.. wordt je wel lekker bruin :)
nou als ie daar aan t werk is zal dat wel iets meevallen hoor...een vriendin van me heeft dat ook gedaan..en die was niet super bruin ofzo...Omdat ze snachts werkte en overdag vaak tot laat sliep...
das dan ook weer zonde..

maar ik lig er lekker 12 dagen op m`n luchtbedje en op het strand.. dus ik wordt wel weer bruin :D
wij 15 :9..kan niet w88... maar t schiet ook al aardig op..nog 87 daagjes 8):vaag: hahah

jajaja....we hebben een uur geleden ook geboekt!
En raadt is waarheen ghehe, ja chersonisos :p

11 juni pleite en 25 juni back in Holland....HEERLIJK ;D
ik ga 14 juli naar chersonisos en ik heb er zeker zin in wij zitten in het appartement manos maria ik weet zeker dat dit een top vakantie word dus als jullie de zelfde datum als mij gaan en in het zelfde appartement laat het me dan ff weten doei doei(K)
de meeste van onze groep vertrekken de 13de..
maar zitten geloof ik niet in t zelfde appartement :)

Oho ik heb er toch zin in!!!!!!!!! Mogen jullie raden in wat! :devil:
ik hoef niet te raden, wnat ik heb ZIN in t zelfde ;P :devil:

je weet in welk app. je op de deur moet kloppen patries :bloos:

:D
ik heb er ook zin in!!!! :D:D

nog precies 13 weken :D :BOUNCE: :D

ptje, reuben, mike en jadey dan zitten we in het vliegtuig opweg naar kretaaaaaaaaaa..

ik denk dat de mensen niet zo blij met ons gaan zijn ;D
denk je dat SQ?? hahaha Ik WEET het wel zeker ;P:devil: wheheheh

en paul dat weet ik nog niet, moet je maar ff vertellen in welk appartement je zit he ;P 8)

;)... ik laat et je meteen weten :P
Wij gaan dit jaar maar met een klein groepje mensen...4 :S:) Joyce, PaddoPol,Het Monster en ik :) Wij vertrekken ook op 20-7 :):)

Ik vertek 1 aug geloof ik samen met Sandra!
15 dagen na Chersonissos!
Ja ja >>>DeNiSe<<< en ik komen dus van 1 t/m`15 augustus Chersonissos onveilig maken!!!
Heb er vette zin in :bounce: :bounce:

:D:D:D:D