Wij gaan deze 15 dagen chersonisos onveilig maken, en vroegen ons af wie er dan ook is
??
109 dagen is zo voorbij hoor SQtje 
en reuben> niet naar de bekende weg vragen
en reuben> niet naar de bekende weg vragen
wie gaat nou welke data naar Chersonissos?
jaja nog maar 107 dagen

Starbeach is een soort waterpretpark haha.. Nee was wel lachuh daaroh effe lekker gebunjejumpd met je kop in het water ergggg verkoelend!!
Ik ben in malia geweest afgelopen zomer, meer uitgaansgelegenheden dan in chersonissos, woei wat een boel coctails gezien zeg en niks betaalt wha dat was relaxed!!!
Maar Chersonissos moet ook erg relaxed zijn helaas zijn we er niet geweest, daar zijn alle nederlanders en in malia alle engelsen dat ging er dus soms ruig aan toe
iedereen die er heen gaat veeeeeeel plezier en denk om je levertje!!
Ik ben in malia geweest afgelopen zomer, meer uitgaansgelegenheden dan in chersonissos, woei wat een boel coctails gezien zeg en niks betaalt wha dat was relaxed!!!
Maar Chersonissos moet ook erg relaxed zijn helaas zijn we er niet geweest, daar zijn alle nederlanders en in malia alle engelsen dat ging er dus soms ruig aan toe
iedereen die er heen gaat veeeeeeel plezier en denk om je levertje!!
26-7 tot 6-8 aanwezig..
vanaf 26-7, 5 uur 20 is het een feest vanaf schiphol
whhehehe
vanaf 26-7, 5 uur 20 is het een feest vanaf schiphol
tjah dan zijn wij al helemaal
enz..en gaan de volgende dag naar huis 
maar beloofd een vette vakantie te worden
maar beloofd een vette vakantie te worden
hoe staan onze griekse vrienden eigenlijk tegenover onze hollandse groente uit de coffeshop? 
weet t eigelijk niet, nuttig die groente nooit hahah 
wat me trouwens opvallt is.. is dat een maandje geleden het leek alsof heel pf naar kreta gaat en nu nog maar een man of 10
was de helft aant opscheppen of hoe kan dat...
ik denk dat je een beetje TEL problemen hebt eggie want alleen wij zijn al met meer dan 10 personen 
heb inderdaad TEL problemen..
ook op de zaterdagavond met drank 
ach neem je het je niet kwalijk hoor!! 
maar word zeker wel gezellig op kreta!!
maar word zeker wel gezellig op kreta!!
idd pollie volgens mij schaamt ie zich voor ons ofzowww 

jaahh ga mee 
nou wou staat je netjes!!! eerst ons allemaal blij maken dat je mee gaat en nu ineens niet gaan 

niet LIEVVVV
Tja pollie kunnen wij toch ook niet helpen dat we zo geboren zijn *snik snik*

Tja pollie kunnen wij toch ook niet helpen dat we zo geboren zijn *snik snik*
2 The sounds>> wil je feestpret niet drukken ofzo maar ben bang dat je een beetje OFF het seizoen daar zit dan , maar veel plezier even goed 
29 juni: 14 dagen chersonisos
wat zijn nou lauwe tenten in chersonisos?
wat zijn nou lauwe tenten in chersonisos?
2 Ptje, een beetje was ik daar ook wel bang voor. We konden niet eerder. Maar we hebben gelukkig van aardig veel mensen gehoord dat t in chersonisos nog zeker tot half september volop feest en mooi weer is. Dus dat gaat goed komen
Eerst zomer met volop feesten in NL en dan nog ff een mooi slotakkoordje op Kreta

2 the sound> dat klopt wel ja!
een vriendin van me heeft daar heel wat zomers gewerkt en t regent er tussen maart en september zelden..dus komt goed
2 reuben >> hahahahah jou spelletjuh??!!!

2 reuben >> hahahahah jou spelletjuh??!!!
beetje rustig hier de afgelopen dagen , maar wilde toch nog even melden dat we over 93 dagen vertrekken 
pff 6 maanden.. wordt je wel lekker bruin 
nou als ie daar aan t werk is zal dat wel iets meevallen hoor...een vriendin van me heeft dat ook gedaan..en die was niet super bruin ofzo...Omdat ze snachts werkte en overdag vaak tot laat sliep...
das dan ook weer zonde..
maar ik lig er lekker 12 dagen op m`n luchtbedje en op het strand.. dus ik wordt wel weer bruin
maar ik lig er lekker 12 dagen op m`n luchtbedje en op het strand.. dus ik wordt wel weer bruin
wij 15
..kan niet w88... maar t schiet ook al aardig op..nog 87 daagjes 
hahah
de meeste van onze groep vertrekken de 13de..
maar zitten geloof ik niet in t zelfde appartement
maar zitten geloof ik niet in t zelfde appartement
ik hoef niet te raden, wnat ik heb ZIN in t zelfde

denk je dat SQ?? hahaha Ik WEET het wel zeker 
wheheheh
en paul dat weet ik nog niet, moet je maar ff vertellen in welk appartement je zit he

en paul dat weet ik nog niet, moet je maar ff vertellen in welk appartement je zit he