Partyflock

Forumonderwerp · 602820

Ga met vrienden naar Lloret.. :d

Kan iemand mij vertellen naar welke tent we moeten voor veel gezelligheid en Hardhouse/Hardstyle/­Hardcore..

Alvast bedankt :bounce:

Makkelijke vraag :D The cave natuurlijk :P

supergezellig daar maar ze draaien er wel alleen hardcore :D

Kolossos

2--> Lonsdalegirl: Hoe meer Hardcore hoe beter :p

oke dan :P dan moet je gewoon naar de cave gaan :D

en ik ben er ook nog dus dan is het helemaal supergezellig :P ahum :S
Was er een hele tijd geleden. Toen was qua er beuken: Colossos (holland party's)
Menfis (hardcore)
Cave of rave (hardcore)
Verder zijn St trop en Fame wel ok
Oja en vergeet Cafe oud Rotterdam niet. ;p

Aha.. kijk eens aan.. en zit dat allemaal in het centrum ofzo??

2--> lonsdalegirl: wanneer ga je??

Colossos zit wel aardig in het centrum

Menfis was vorig jaar de laatste weken al dicht en volgens mij gaat ie dit jaar ook niet open, maar dat weet ik niet helemaal zeker :)

En The Cave is nogal moeilijk te vinden, maar er wordt ff aan een flyer gewerkt momenteel, met plattegrond en die zal ik voor de vakantie nog wel ff hier op pf gooien :)

Ik hoop dat ik de laatste week van juli en de eerste 2 van augustus kan gaan en misschien nog wel wat langer. Maar ik moet nog boeken en ik ben maar een arme student :( :P
laatste aanpassing

Aha.. nou, ik zal wachten op de flyer :d

Wij gaan 15 augustus en dan 10 dagen :)

hey cootje, jij ook naar loret??gezellie

DE GROT zit in een steegje vlakbij cafe de brasilia & hotel express.

THE CAVE ==> klein maar fijn!

alles wat klein is, is fijn :P

word nog gezellig in lloret

werkt die kale Feyenoord gozer nog in of voor grot ?
hij flyerde altijd voor bij de bumbers
who knows??
laatste aanpassing

The CAVE is vet lache:

Uitsmijter: "Heb ie drugs bij je?!?!?!"

Wij: "Nee.."

Uitsmijter: "KOPEN???"

SCHITTEREND hahahaha

Collosos is ook altijd VET!! Alleen kom wel rond een uur of 1 want dan beginnen ze pas lekker te draaien....

En voor het inzuipen is THE FAME een leuke tent... Zit een beetje achteraf maar ja dat stukkie lopen en daarna voor 12eu ONBEPERKT ZUIPEN!!!!

the fame ken ik ook wel,maarja als ik eenmaal daar was geweest,redde ik de andere discotheken niet meer

HAHAHA heb ik idd ook wel eens last van gehad!! Ik werd ook een x geweigerd bij de ingang van zo`n tent omdat ik te lam was, GEK HE!!!

daar begrijp ik nou helemaal niks van

JAJA dat zal wel...

fame is idd goed

jammer van al die duitsers die er rond lopen

Die Duitsers vallen nog wel mee alleen die Hongaren en Zwitsers zijn vet irritante lui!!!
3 jaar terug vond ik moef-ga-ga, en tropics allervetst. Maar nu zou k t niet weten, ben dr al 3 jaar niet geweest
Colossos vond ik vorig jaar zekerz de beste!!!
St Trop is ook erg leuk
en The Fame kan je idd lekker goedkoop indrinken
laatste aanpassing

Zozo.. ik hoor het alweer, pret genoeg daar :p
Heb het idee dat ik me daar dus prima ga vermaken :D
Cootje, zo te horen gaat het helemaal goed komen daar met ons in Lloret!!!:D
Kan niet wachten.
he cootje en Deb! gaan jullie ook naar Lloret dan? Gezellig :P Ik kan nu al niet meer w88! :bounce:

Hey dames, word zeker lachen.. komt helemaal goed :p

De grot zit onder een hotel... ik zat in t hotel :D
Das pas beter!

The Cave natuurlijk :)

ja k ben ook wel paar x in Lloret want k zit 2weken in blanes :D :D tropics, collosos, cave worden allemaal verbouwd door ons hagenezuh!!!!!!!!:p

the Cave en Collosos :bounce:

Ik ga zelf naar Kreta :d
The CAVE was echt vet rammen ja --> HARDCORE!
Verder draaide Steve Sweet alias the Darkraver regelmatig in de Bumpers. In de Colossos hebben we DJ Isaac en DJ Rob gehoord. Ook zwaar goed te doen. Wij hadden het geluk dat er tijdens onze vakantie ook een mega grote houseparty buiten op zo'n terreintje was, Lloret Outdoor Dancefestival. Maar dat zal dit jaar misschien niet meer het geval zijn.

Maar Lloret is zwaar bruut feesten :D

pillie dat Lloret Dance Festival is er toevallig dit jaar wel :D 25juli om precies te zijn
more info @ www.lloretdancefesti­val.com

Collosos wel gelijk een weekkaart halen..
de Cave,
holland bar,
st trop ook week-kaart halen...
generation aso tentje :D
en nog 1 of 2 maar die kan ik me niet herinneren
menfis ofzo....
2 ..::Bugged Out!::..

Das wel releaxt dan !!! Helaas zit ik dan niet in de buurt van Lloret, maar volgende keer beter.

latersss
Voorzuipen in Cafe 501, zeker de goedkoopste kroeg daar. Een beetje afhankelijk van de avond Colossos, Moef Gaga of St. Trop meestal. La Cave is meestal erg rustig..
colossos :P
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Je moet wel even goed op de proppers letten als je in Lloret zit, ze kunnen je altijd vragen waar het RAMMEN is en welke Dj waar draait. Zelf ben k geweest in Colossos en Bumpers, daar draaien ze altijd goed. Verder moet Moef Ga Ga ook een vette tent zijn. The Fame vond ik ruk, alleen tsja dat zuipen voor 12 euro is beter ja, muziek kut, wel lekkere wijven. Verder zeker effe de cave checken ja. De menfis ben k niet geweest maar van de zomer was er wel heel erg veel vechten

haha.. dat word dus colossos en the cave denk ik :p :p :[ :[
Wie gaan er nog meer in de periode van 11 juli t/m 20 juli??
Was er vorig jaar :D

Colossos was :bounce: het geluid stond heerlijk geil HARD ......

Eyzz Cootje Jeanet debbie en de rest..:)!!het word ckurss een HAKKKUHH vakantnie..:P:P!!k heb ech godse veel zin al man..:P!!!(K)izz voor de dames..:)

Tja LLoret en "goed" feesten gaan eigenlijk niet zo samen...
Ik vind Lloret echt fout maar hee het gaat erom dat JIJ je vermaakt daar.
Maar als je echt puur voor feesten, zuipen, luieren aan het strand, drugs, etc gaat dan kun je beter naar Ibiza gaan hoor is niet eens es zoveel duurder maar wel veel toffer en het heeft meer stijl (nahjah das ook wel weer tanende daar maar altijd beter dan LLoret)

GreetX Chris
laatste aanpassing
bumpers komen echt veel nederlanders, tropics is ook een mooie club met vette sound hoor, best groot en vrij veel dj`s en party`s.

Artiest Da Brenzi
Er is nix beters als The Cave...
verders geen hardcore daar behalve de Menfis maar das zwaar kut...
dus voor hardcore moet ik naar de cave? nja ik zit er van 19 juli tot 30ste. wie gaan er nog meer dan?
Ik ben cker van de party!!
collosos is ook een toffe tent!!
nah me vakantie lloret gaat nie door, wordt salou. dus dan maar nie feeste, is daar geen hardcore
Whehehe, heb daar nog mooie herinneringen aan. Als klein jochie daar naar collossus, je bijzonder druk maken of je wel naar binnen kwam bij een hardcorefeest met Darkraver (Was net 17 :S).... Super!

Dit jaar maar weer eens een kijkje nemen.... :D

pfff.. heb er echt al veel zin in, was het maar zomer :p