Partyflock

Forumonderwerp · 599801
:respect: :respect: :respect:

ik heb toestemming van mijn vriendje om met meisjes te zoenen...

:bloos:

het is echt een wonder!

maar echt goed om te weten...
of ik er echt flink gebruik van ga maken weet ik niet.. maar ik hoef me in ieder geval niet schuldig te voelen...

:devil:

normaal gesproken is hij al jaloers bij binnenkost van een smsje van een mannelijke afzender...
of het van mijn beste vriend is, dat kan hem niet schelen.. het is een man...
:vaag:

toen vertelde ik dat ik wel met een meisje had gezoend.. bla,bla,bla..
dat vond hij grappig, maar zeker niet fout...
hij vroeg zich wel af wat de tegenprestatie was...

nou eh.. NIETS...

dat hij iets goed vind betekent niet dat er voor hem meteen een tri aan vast zit...

ben helemaal overdonderd...

maar o zo blij!

hahahaha

nu mag ik lekker gaan:

:bounce:

niet zo heel veel :xtc: maar het is allemaal aan mij...

natuurlijk :hug: ant daar houd ik van...

en zelfs....

:kusje: :kusje: :kusje: :kusje: :kusje: :kusje: :kusje:

:bounce: :bounce: :bounce:

(k)

Ohja en Gabbermoederoverste en C&I zijn volegns mijop niets anders uit dan Lisette belachelijk maken.

Ik heb helemaal niks negatiefs gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik het vreemd vind dat haar vriend haar onzeker maakt. Dan is ie haar niet waard. En ik had 'm gedumpt, want zoals ik het lees kan het niet langer goed gaan.

En Lisette: ik vind je een mooi meisje, dus ga je niet onzeker over je uiterlijk voelen! :)

INGE
daarbij heb maar met 1 meid van pf gezoend...
dat is alles.. en ook dat is geen slettebak...

verder.. ik heb met hem gepraat, en hij zegt dat ie me nu neemt zoals ik ben.
maar hij begrijpt niet dat ik wil dat hij me ook aantrekkelijk vindt, en niet alleen lief..

verder krijg ik over elk meisje te horen dat het een lekker wijf is.. bla bla..

zo kwam het erp dat hij vond dat ik beter kon gaan stoppen met handbal (4 x in de week) en drie keer in de week naar de sportschool ging.. daar kreeg je een strak buikje van..

aan de slimfast

en onder de zonnebank..

(k)

en GB.. wat ben je toch weer lief.. :vaag:
en met een meisje zoenen is niet tijdens deze relatie bedacht...
dat was al een jaar of 3 eerder gebeurd...

Nou Lisette, ik zou het echt als een belediging zien als mijn vriend de hele tijd over andere vrouwen praatte in de trant van; lekker wijf bla bla.

Gatver, ik vind 'm niet erg aardig voor je. :(

Inge

2 Demonroxy ik dacht dat jij een soort voorvechtster was van het BI zijn en dat je daarom ook zou willen dat mensen het fenomeen "bi zijn" meer serieus namen maar blijkbaar heb ik me vergist.

Tevens wil ik lisette niet belachelijk maken maar haar mijn mening geven over het topic wat ze zelf geopend heeft!
Ik vind haar zeker geen lelijk meisje en vind het zielig om te zien hoe sommige mensen zich kunnen laten beïnvloeden door anderen...

2 Miech> ik heb wel een poes maar dan moet je wel meer een sm slaaf zijn anders wil ze niet zei ze net tegen me (ze heeft het meer op pikkrabben enzovoorts!)

GreetX Chris

als ik het zo hoor kan je hem beter dumpen, je kan veel beter krijgen.

is dat trouwens niet die jongen van dat trouwen enzo, waar eerdere probs mee waren?

als hij je niet aantrekkelijk vind, kan hij zeker ook niet met je naar bed? (retorische vraag) (hypocriet ventje)

chris, dan trek ik wel een leren tuniek aan, hou alleen maar van gematigde pijn. Wanneer komt ze

huh...wacht even, verdorie, dat is weer een vrouwtje, heb je geen kanarie of zo? Ik hoorde dat kikkeren (kikkers neuken, die gaan dood, laatste stuiptrekking schijnt geil te zijn) ook lekker is, heb je dr nog een paar (wel mannetjes uiteraard) in voorraad?

ok, dat was erg offtopic, ik hou op met beastiality
2 Demonroxy ik dacht dat jij een soort voorvechtster was van het BI zijn en dat je daarom ook zou willen dat mensen het fenomeen "bi zijn" meer serieus namen maar blijkbaar heb ik me vergist

Ik ben een voorvechtster van het iedereen in zijn waarde laten en recht op zijn eigen mening geven.

En niet van het mensen bestempelen als tienjarigen, alleen maar omdat je denkt dat je alwetend bent omdat je al 46 kaarsjes op je verjaardagstaart hebt uitgeblazen.
laatste aanpassing
daar heeft hij geen moeite mee..

hij is ook heel lif voor me,..

maar wat hij tegen mij zegt is ook gewoon fout dat weet ik... maar daa gaat het niet om...
ik ben gek op hem, en hij maakt me onzeker..
heb 2x op het punt gestaan om het uit te maken.. maar hij begrijpt het gewoon niet... hij zegt op basis van uiterklijk bouw je geen relatie.. daar heeft hij gelijk in.. maar iedereen heeft de behoefte om aantrekkelijk gevonden te worden door hun partner..
en dat snapt hij echt niet..

vannacht hebben we het er weer 2 uur over gehad, en het komt gewoon niet verder...
heb tegen hem gezegd dat ik gek op hem ben, en hem niet kwijt wil, maar dat ik me ook nietonzeker wil voelen bij mijn eigen vriend.. en als dat niet veranderd. dat ik dan voor mezelf kies...

ja miech... idd die jongen...

vind het gewoon heel moeilijk...

kan heel slecht keuzes maken...

maar iedereen in mijn omgeving geeft mij het advies hiermee te stoppen...
Don't get me wrong Lisette maar misschien wordt het tijd dat je dan maar luistert naar de mensen in je omgeving.

Dit klinkt echt als een hele ongezonde relatie.

ik kan hem op 1 punt gelijk geven (mn respect voor em is weer een puntje gestegen), dat je op uiterlijk geen relatie bouwt.

Feit is wel dat iedereen het fijn vind om te horen dat hij of zij lekker is, zeker van je wederhelft:)

Ik ben een voorvechtster van het iedereen in zijn waarde laten en recht op zijn eigen mening geven.

En niet van het mensen bestempelen als tienjarigen, alleen maar omdat je denkt dat je alwetend bent omdat je al 46 kaarsjes op je verjaardagstaart hebt uitgeblazen.

Hahahahha roxy je quote mij maar gaf een reply naar gabbermamma!

GreetX Chris

hahaha je doet het niet voor de aandacht zeg je, maar je opent wel zo'n topic..

2 Lisette: natuurlijk beslis jij uiteindelijk zelf, maar mij lijkt 't idd geen gezonde relatie. Maar ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als je zo gek op 'm bent. :(

Inge
2 iguana..

PFFFFFFF... TRALALALALALALALA

zeer vermoeiend..
Artiest DSpawn
k zou dr niet echt problemen mee hebben als mn vriendin met andere vrouwen wil zoenen, zolang ik er maar naar mag kijken ;)

(misschien heb ik daarom geen vriendin:P)
laatste aanpassing

Iguana het zou helpen als je eerst even het hele topic leest en dan zou zien waarom dit topic geopend wordt dat bespaart veel gedoe...

GreetX Chris
Lisette doet het zeker niet voor de aandacht... ik denk dat ze meer naar lichtpuntjes zoekt in haar relatie...

Lisette... je bent mooi, lief en je hebt een uitsraling waar menigeen nog van kan leren... maar dat had ik je al verteld..

prachtig dus...

(K) zoen maar met meiden als jij daarvoor kiest meis...
laatste aanpassing
Chris jongen wat ben je toch een miereneuker!

heb ik al gedaan maar ik moest het even kwijt..

ik was zelf allang met deze relatie gestopt, als je het gevoel van aandacht en dat mensen je aantrekkelijk vinden buiten je relatie moet gaan zoeken dan lijkt mij er toch iets goed mis en lijkt het mij tijd om helemaal een andere relatie te zoeken..

naja die zoek je niet, dat overkomt je. maargoed om er dus mee te kappen... en als ze een ander vriendje heeft het gewoon daar bij houden, want naar mijn idee zoen je niet met andere mensen als je met iemand hebt. ook al heb je toestemming, het zou gewoon niet eens in me opkomen..
laatste aanpassing

Hee als ik het lekker vind om met mieren te neuken wie ben jij dan G#DVERD%MME om me daar op aan te vallen!

GreetX Chris

en als je al een relatie hebt vind ik het ook vreemd als je dan ook nog eens met mieren gaat neuken..
ik ben nog nooit vreemd gegaan.. dus dat zegt al veel denk ik...

mano je bent een schatje (k) maar dat wist je ook al...

iguana.. je hebt gelijk... 100%.. maar soms moet je ook een relatie een kans geven.. iemand de gelegenheid geven zijn fouten te herstellen... ik ben ook niet perfect...

Chris!!! Dit had ik NOOIT van je verwacht! :(

Inge
Miereneuker zei ik, niet miereNneuker, da's HEEL wat anders.

Maar je moet gewoon niet zo zeiken.

Chris!!! Dit had ik NOOIT van je verwacht

Sorry schat ik zal het je straks nog even vragen :devil:

GreetX Chris

Ik zit hier niet om iemand belachelijk te maken,zeer zeker niet als ze darna ineens wel een goed beeld geeft van wat er werkelijk speelt,zulke dingen krijg je er vaker uit,door een beetje trekken:)

Aan een soort van verdediging kan je zien of het een spelletje is of werkelijk een probleem.

Dit is dus een probleem,en het probleem dat je vriend,Lisette,jou niet mooi,of goed genoeg vind,en waarschijnlijk wacht,tot er iets anders op zijn pad komt,zou ik niet oplossen door meisjes te zoenen,omdat je eigen sexe je er wel op die manier van overtuigd dat je wel wat waard bent.

Jouw probleem is opgelost,zodra je de moed weet te vinden om die vriend van jou een schop onder zijn botte kont te verkopen.

Open dan je ogen en pik nooit meer zo`n behandeling van wie dan ook.

Als je dan een vriend krijgt die het leuk vind dat je meisjes zoent en jij wilt dat dan nog steeds,maak er dan een spel van met zijn drieen,en wees dan niet bang dat je hem kwijtraakt.
Jij noemde dat egoisme,maar het is puur angst,dat hij in een trio verliefd raakt op en ander.

Zoek iemand die je waard is,en geniet dan samen van dit soort escapades en maak je leven tot iets moois:)
Het KAN dus wel aardig... :respect:
laatste aanpassing

Ja het viel mij ook al op ;-)

Chris

sorry schat,de eerste was even waardig,maar daar prik je alleen maar doorheen als je wat levenservaring hebt,drie pubers thuis en al *43* kaarsjes uitgeblazen hebt op je verjaardagstaart.

En daarbij nooit jezelf de stommiteit aanmeet alwetend te zijn.

Ik vind dit wel een hele mooie zin (beter dan die Ghandi quote!)
En daarbij nooit jezelf de stommiteit aanmeet alwetend te zijn.

hij is op veel mensen van toepassing en ja ZELFS op mij (soms ;-) )

GreetX Chris
Het lijkt er steeds op dat je ons verwijt dat we minder levenservaring hebben.
Natuurlijk hebben wij die in mindere mate dan jij maar kunnen wij daar iets aan doen?
Nee het enige wat we gedaan hebben is gemiddeld 20 jaar later dan jij geboren worden.

*zucht*

2 Demon Roxy: Je begon volgens mij zelf over 46 kaarsjes, of niet dan?

Inge

inderdaad zucht:)

ik verwijt niet,ik geef aan dat sommige dingen duidelijker worden naarmate je ouder word.
Ik zeg en geef aan dat sommige dingen daarom mischien betweterend overkomen.

Hoe kan ik iemand van jullie leeftijd in Godsnaam levenservaring -het missen daarvan-verwijten??

Dan zou ik nog stommer zijn dan die Laaf die aan mijn tuinhek hangt.

Het is eerder jammer dat jullie dat blijven denken:)

Je zou er soms misschien wat voordeel mee op kunnen doen,ik geef ook graag toe,dat ik veel van jullie leer en dat ik vaak van jullie geniet.

Dan zou ik nog stommer zijn dan die Laaf die aan mijn tuinhek hangt.

-1 voor rascisme t.o.v. laven :-(
Sorry voor het kinderachtige gedrag maar iets anders dan me zo gedragen is haast niet meer mogelijk wat een topic is dit GEWORDEN!

GreetX Chris

Ooh en GM ik ben het vaak niet met je eens maar nu voor de volle 100%!!!

GreetX Chris

gooi uit trots nu mijn volle cup D vooruit...

greetz Simone:D

43 kaarsjes%) :D
bleh topic, iedereen is constant bezig elkaars reply af te maken en owee als je iets verkeerd zegt
zelf proberen zo´n intelligent mogelijk antwoord te geven zodat je helemaal ingedekt bent tegen aanvallen en iedereen je reply slim vind :S :S :S

anders gaan we even ontopic mensen

ben er verder mee eens dat het belangerijk is in een relatie dat je de ander lieve dingetjes over zijn of haar uiterlijk verteld
laatste aanpassing
Oh Rudi met je mooie ogen en heerlijke buikie, wat ben je toch slim... (L)
nou gabber mams...
wees er maar trots op...
naar mijn mening ben je behoorlijk naar beneden gekelderd, je stond bij mij.. in tegenstelling tot chris redelijk hoog. ik kon het meestal wel in jouw, sorry uw woorden vinden.. maar vandaag...

doe niet alsof je zelf alwetend bent... je hebt over alles een mening, maar bezit zeker niet over alle wijsheid.
verder ben jij niet degene die ervoor heeft gezorgd dat dit eruit kwam.. maar miech vooral.. en mensen die wel normaal en objectief kunnen reageren..
verder kwam je alles eerste post nogal kinderachtig, maar vooral dom over.. en misschien ook wel een tikkeltje ordie?

je laatste post was dan weer lief, en 'alwetend' ... maar misschien waren dit niet eens zelf bedachte adviezen. eerder politiek correcte antwoorden... indekken dus...

wil echt niet rot doen, en je niet onderuit trappen, maar moest dit gewoon even kwijt..

verder ben ik blij dat je elke keer weer van ons geniet...

hebben we toch nog een doel...

(k)

je stond bij mij.. in tegenstelling tot chris redelijk hoog

Ik heb haar altijd al aardig gevonden dus waar heb je het over???

GreetX Chris
zie je vorige post...
het gaat niet om aardig.. maar of je je ergens in kunt vinden...

jij schreef...

ooh en GM ik ben het vaak niet met je eens, maar nu voor de volle 100%

Dus je bedoelde het meer op discussie niveau?
Ok nou ja met dit soort topics ben ik het haast altijd wel eens met GM alleen met politiek getinte topics wil het nog weleens mis gaan ;-)

GreetX Chris

even wat beter lezen:)

enne...

verrek bij Chris ook al...je interpretaties daar gaat het nogal eens mis...aardig,of met iemand eens zijn.
Ik zei ook niet dat ik alleswetend was,integendeel:)
maar meissie,leef je leven en je hebt me niet onderuit getrapt,en rot doen,ach dat kon ik toch verwachten:)
laatste aanpassing

Trut!!!!
;-)

Chris gooit zn volle cup a10 vooruit en:

GreetX Chris
ja als je opmerkingen gaat maken van:

je praat als een kind van 10 die net haar muts heeft ondekt en net heeft gehoord dat je van vingeren niet blind wordt...

dan kelder je in mijn ogen..

dan een opmerking:

ik gooi met trots mijn volle cup D vooruit...

ja.. vul het zelf in..

verder heb ik het idee dat je doet alsof ik een domme puber ben met die smily's...

dat berichtje is niet negatief bedoeld, maar niet alles is zoals het op het eerste gezicht lijkt...
oordeel als je alle aspecten van het verhaal kent...

en verder heb ik zelfs nog respect voor je dat je het gezellig vndt op pf met al deze pubers..

:respect:

(k) speciaal voor mams

verdere discussies over het niet met elkaar eens zijn in persoonlijke vorm per p.b,anders word het rellen inplaats van een discussie over jouw topic:)

dit is geen vlucht maar beleid,en ik zie geen nut om voor iedereen die het misschien wel snapt,elke zin uit te leggen,wat ik graag voor je doe,maar niet in een topic:)