| Betreft: | evenement: Oldschool Madness, zaterdag 3 mei 2003 om 21:00 |
af gelopen condor city niet maar de eerst volgende wel!!
moet ik als het goed is old school draaien wat ik er van heb begrepen!!
een x wat anders als gewoon hardcore!
en over het geluid van afgelopen zaterdag was zekerz niet goed ik weet niet hoe het bij die live act klonk maar de set van de junk klonk ook niet zoals ie moest klinken vond het geluid zowiezo niet denderend in de zaal maar ook niet achter de d tafels de monitoren waren super maar dan super slecht afgesteld. maar ja dat had allemaal te maken met da problems met het sound checken. jammer genoeg.
maar de volgende x zal het wel weer goed zijn neem dat van me aan!!
moet ik als het goed is old school draaien wat ik er van heb begrepen!!
en over het geluid van afgelopen zaterdag was zekerz niet goed ik weet niet hoe het bij die live act klonk maar de set van de junk klonk ook niet zoals ie moest klinken vond het geluid zowiezo niet denderend in de zaal maar ook niet achter de d tafels de monitoren waren super maar dan super slecht afgesteld. maar ja dat had allemaal te maken met da problems met het sound checken. jammer genoeg.
maar de volgende x zal het wel weer goed zijn neem dat van me aan!!
gelukkig
hehe beter... maar ik heb dat al eerder gedacht.. van eej gaat het nu niet veel harder ... net zo vaag
geluid was niet zuiver
.. 1 keer met een hardstyle feestje ging het het hardste wat ik ooit gehoord heb.. bass kwam tien keer beter tot zn recht 
ben benieuwd in condor city 
hahaha lol
das een hele strakke flyer zeg
mag ook wel want het is ook een vet feestjeh
nog ff wachten 
eerst zaterdag maar ff
in metropool
endonyx
eerst zaterdag maar ff
endonyx
haha ja dat klopt suus..
metropool is ervoor om ff lekker te
en gezellig lullen 
zeker weten melvin
jij ook neem ik aan
ff weer lekker beuken samen 
ben er zker bij 3 mei, was zker hard de vorige keer,( in metropool trouwens ook)