Partyflock

Forumonderwerp · 597386

7 feb ultimate techno :bounce:

potterstraat 16-20 utrecht

date: friday 7th feb 2003

time: 23.00 - 06.00

price: Eur.10,- [doorsale only]
full color lasershow
decorations by cv-displayers
chillroom: dj etcenist

Line Up:
Damian kean [awakenings/integrate[
coming soon : live [ impulz/chemistry]
Dj hubert & Scan [ resedents ]
Greg Martini [powerzone]

Be TherE....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 68586, 3822, 70271}
ik wil toch nog ff wat kwijt over4 die invite discussie:

tuurlijk pak je alle bookingen die je kan krijgen! vooral in het begin.

hij staat geloof ik op highly evolved omdat ie die organisator kent ;)

en de vergelijking met jean! wehehhee jah leuk

neem dan een ander voorbeeld ofzo (1 tje uit de techno scene?)

2 criminal: wtf?! hoe vaak heb je invite dan gezien?! haha ik heb hem vaak zat horen draaien en hij zet nooit 2 dezelfde sets neer!

ohja dat vraag en anbod verhaal klopt natuurlijk wel maar dan alleen voor de grote namen! dj's als greg martini en invite die gaan toch niet een beetje kieskeurig lopen doen! dat soort dj's zijn nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aang niet exclusief! zelfs voor een dj als floornoiz die met jeff mills op een feest staat en die op awake heeft gestaan gaat dat niet op.............

dat soort dj's die proberen ook niet exclusief te doen omdat ze zich dat simpelweg niet kunnen veroorloven.

ohja check greg's site trouwens voor een errug lekker demomixje........
laatste aanpassing
Nou, de promotiemachine van Invite is wel in orde als ik dat allemaal zo lees....
En die van Greg ook, haha. 2 vrienden, ze komen er wel denk ik, zijn allebei zo gedreven!

2 flappie (tribezz) ten eerste kom niet bijdehand doen ;-) en ten tweede ik heb heb niet over de sets ik heb hem vaak genoeg gezien dat ik kan zegguh dat ik hem ff niet meer hoeft tezien..

okeej snap je het ..

laterz

trouwens dez topic ging niet over die fucking invite maar over ultimate techno feestje .. duz bij deze is de topic invite gesloten...
bedankt mister moderator!

proffessionele benadering joh, beetje bezoekers beledigen, zo zet je je organisatie pas in de schijnwerpers. :P

wie komt er nou bijdehand doen, ik doe gewoon mee in de discussie! als je je daarin niet kan handhaven dan kan je maar beter je mond houden ipv te gaan schelden!
laatste aanpassing

welke organisatie.. mafkees .. en ik ga niet meer schelden want dat vindt ik niet opschieten ik zie jouw snel wel!!

laterz
kan iemand ons vertellen waar we de foto's terug kunnen vinden?????

www.ultimatetechno.c­om

www.technofoto.tk

www.getdown.nl

grtz
(Y)
bij ultimate techno zouden er gister avond opstaan, maar ik kan ze niet echt vinden.

neej staan er ook niet op ... we moeten denk ik nog ff w8ten

Nee op ultimate staan ze nog niet en op getdown.nl staan ze ook nog niet, en op technofoto.tk sta ik maar voor de helft erop!! Maar ja, ik kijk vanavond nog wel een keer!!
maarten jij was ook maar voor de helft aanwezig:D

Ohja daar zal het wel aan liggen!!! :D
e
Foto´s en videotje staan er morgen echt op! had zaterdag en zondag een beetje rust nodig...
De organisatie is erg blij met jullie goede reacties, de hele nacht heb ik genoten van alles en nog wat, Thanks!