Partyflock

Forumonderwerp · 596360

Wie kan mij vertellen.... waarom er geen toffe tent is in enschede of omstreken... waar je gewoon lekker uit je panty kan gaan.....

Als ik ergens lekker wil knallen dan moet ik eerst een uur of meer in de auto zitten(bridge)
(zak, wat al kut is eigelijk) (index)

Ik bedoel gewoon echt een tent die gewoon lekker groot is...... a la bridge ofzo of index....

geoei muziek.. goeie licht show...

ik snap t niet want volgens mij is er best wel animo voor!!!!
Ik weet het niet hoor. Er zijn al aardig wat tenten over de kop gegaan de laatste jaren in Enschede. Miracle Planet, het Bastion, Experience (al een paar keer) etc.

metropool hengelo. 1 x per maand altijd wel een hardcore party.
paladium reunie ook wel zo n 1 x inde maand (veel kiddies en londsdale aanhang).
Index is toch vet dichtbij Enschede??? 30-40 min.
Er is genoeg in twente e.o. als je het vergelijkt met de rest in nederland.
Zwolle met the Q is ook nog wel te doen qua afstand.

hardcore is toch niet echt mijn stijl.... en op zich is index ech wel een mooie tent maar ik vin de sfeer ech bagger... spijt me zeer mss ben ik wel een zeikerd maar da vin ik wel belaqngrijk... en ik moet zeggen die duitsers maken het toch niet echt gezellig vin ik....

Ik denk dat als je hier in enschede gewoon een goeie tent neerzet dat daar best veel mensen op af komen!!!

Kijk maar naar bv oldschool madness... was best gezellig en ook druk

nou woon ik ook niet zo heel lang in enschede... dus ik ken geen geschiedenis van tenten die hier hebben gestaan... maar ik vin t alleen beetje raar.....
Volgens mij is het in Enschede net zo als alle andere steden die niet in de randstad liggen, en paar normale discotheken en een paar mega-streekdiscotheken er om heen. Zwolle Nijmege en Tilburg zijn volgens mij de enige die wel een grotere club hebben, maar die liggen ook weer een stuk centraler dan Enschede.
Werkzaam bij Partyflock
volgens mij vond je ZAK best leuk afgelopen zaterdag ;P
Sja... de Miracle Planet had echt potentie... Geweldig mooie aankleding, lekker ruim... en dan is er zo'n boer die gaat klagen over geluid en mag ie maar tot 2:00 open.. en dan ga je failliet. Echt jammer... waarom er ondertussen nog steeds geen behoorlijke discotheek is in Enschede (met de fiets te bereiken zeg maar) is mij ook nog steeds een raadsel. Er moet toch wel markt voor zijn?
denk het niet....kijk maar naar het publiek, die vinden de nieuwmarkt en Aspen al top...

maagoe Aspen heeft op 4 februari dan ook Gielen achter de draaitafeltjes ;) en een maand later Erick E....
laatste aanpassing

Dat soort tenten heb je natuurlijk overal. Komt denk ik omdat zulk soort feesten veel mensen moeten trekken die er bijvoorbeeld in A'dam en omstreken wel zijn.

Wanneer echter iedereen naar Enschede moet reizen, wordt het te ver en moet je het van de lokale Enschedeers hebben en tja daar zijn er niet veel van;)

Ik lees mijn antwoord terug en ik vind hem niet echt duidelijk;)

dat soort tenten----> Aspen en nieuwmarkt

Zulk soort feesten ----> Feesten waar je uit je dak kan gaan
ik heb van zoiets gehoord als 'partybar?'
het moet vlak bij 'de muur' zitten en ze zouden daar wel goeje mesiek hebben :D
??

ik denk dat ik daar deze week ga kijke
ze zouden daar iedere dag open zijn?
ik heb verders geen id! ;p
Mwuh... bevooroordeeld en wel raad ik toch Atak aan stiekum. Is op zaterdag dan meer gitaar herrie met een vleugje alternatievere dance dingen, maar de Basic Grooves avonden moeten toch wel in de smaak vallen hier zou ik zeggen. Een keer per maand een Drum'n'Bass avond vanaf nu en een keer per maand een Techno avond en dat allemaal in hartje Enschede. *shameless self promotion, sorrie*

Mensen die naar die dingen als de SkiPut en Aspen gaan komen er lijkt me niet echt voor de muziek, maar meer vanwege het ons-kent-ons en iedereen komt er gehalte, is ze gewoon om het met elkaar ergens zijn te doen en niet zozeer om de muziek eigenlijk, maar dat is natuurlijk weer mijn bevooroordeelde opinie ;)

die nieuwe tent heet "lunatic"

en dat is echt gezellig als je 15 bent idd....
ben er nog nooit geweest hoor... maar dat heb ik gehoord!!!

Maar goed jullie hebben wat dat betreft wel gelijk.... het lokale enschede volk is wat dat betreft niet echt feestvolk....

En toch blijf ik t raar vinden... als je bv kijkt naar vrijdag... i love hardstyle.... daar komt best wat volk opaf van pf... 70 mensen... is bets veel... dus dat reizen willen ze wel...

Wie heeft er nog een zak centje over om een mooie tent op te starten???:D:D
Sorry ik ben blut :( :d

Als ik een tent begin, dan doe ik dat zeker niet in Enschede. Ik heb daar al te veel cafees en discotheken hun deuren zien sluiten, omdat ze het niet konden redden.
Voor een niet commerciele toko in Enschede heb je allereerst een redelijk lange adem nodig en veel contact met de wisselelende ploegen studenten. Die lui willen wel Techno en DnB horen bv., maar over 5 of 6 jaar zijn die ook weer pleitte zeg maar, moet je weer 'nieuwe' erbij trekken bij wijze van spreken.
members was altijd wel leuk, en tja, night of the hools int circus....
laatste aanpassing
hehehe Warmduscher: Lunatic is een boven de 21 tent :D en toen ik er was werd er wel redelijk op gelet.

kwa muziek is het niks hoor, die is voor dino's en komt uit het sing disco tijdperk

'Get out of my dreams, get into my car' ;P

Nou dan moet ik zelf maar paar eurootjes in de maand opzij gaan leggen:S:S:S
hahaah.... ik sparen??? whuahahahah

Maar goed, ik blijf van mening dat als je iets opzet hier als bv de matrixxxx... dat heeft best kans van slagen....

Voor een echte goeie tent willen mensen wel reizen.... ik zit nu ook elke zaterdag een uur in de auto naar de bridge, maar ja dan heb je wel wat!!:D

Als je een tent op zet!!! En je gaat er hardstyle/hardhouse draaien...muziek die in opkomst is...

Denk ik dat je publiek uit heel nederland trekt!!!!!
GO Vincent GO Vincent!
laatste aanpassing

Natas wil jij dan 8er de bar staan????????
Samen met bine en michelle....

Dan weet ik zeker dat ik de tent vol krijg!!hahaha
:kwijl::kwijl:

Dan wil ik samen met HenHen wel in de garderobe!

hahahahahahahaha

Dat lijk me strak plan!!!!:bounce:

Wat moet ik zelf gaan doen dan????
PLaatje draaien???? whuahahahahaha
denk het niet....kijk maar naar het publiek, die vinden de nieuwmarkt en Aspen al top...

maagoe Aspen heeft op 4 februari dan ook Gielen achter de draaitafeltjes en een maand later Erick E....

Hoe weet je dat????
En waar willen ze al die mensen kwijt? De Aspen is echt een kleine kuttent :(
En btw, das op een dinsdag???
laatste aanpassing
yes snuggle...het is echt waar :D maar je weet toch dat ze bij de Aspen er geen probleem van maken om veel te veel mensen binnen te laten? ;)

Je moet een kaartje kopen voor 10 euro geloof ik, dus misschien willen ze de boel zo in toom houden?
Wat pauper zeg. Nou kwam ik sowieso al nooit in de Aspen, maar nu helemaal nie. 10 euro voor wat knake dj's (mijn MENING...flame me maar) en totaal geen ruimte om te dansen.
Ik zou er best voor Johan Gielen heen willen gaan en ik heb er ook zeker 10 Euro voor over. Bij Aspen Valley hebben ze alleen nergens een fatsoenlijke dansvloer en ik verwacht dat het mega-druk wordt. Ik sla maar even over dus.
aspen kwam ik sowiesow al nie, en als gielen of erick e der draait loop ik der met een nog grotere boog omheen :s
ben het volkomen met SnuggLe eens, alleen over die afmeting van de vloer kan ik niet mee praten dus... ;)
Hey!!

Ik weet precies wat Warmdusher bedoeld. Ik woon zelf ook in Enschede. Nu 4 jaar... ben geen student ofzo maar ben van plan om hier nog heel lang te wonen.

Zelf gaan we dus amper uit in Enschede. Waarom?? Mentaliteit en gewoon niet onze muziek. Okay gezellig een avondje ons kent ons maar zeker geen zaterdagavond knallen.

Ik denk dat het heel moeilijk is om wat leuks op te zetten in Twente want er hangt toch al zo'n vooroordeel boven je hoofd van : Oooh in Twente... dat kan nix zijn... Helaas maar waar.

Ik heb veel bewondering voor de jongens van Fairylight en hoop dat het morgen een geslaagd feessie gaat worden!!! Wij zijn er zeker bij!!

Omdat wij een eigen site hebben ga ik er zeker extra aandacht aan geven middels een report en foto's.

Tja en waar wij gaan stappen.. Overal en nergens maar toch waar je gemiddeld 1,5 uur voor moet rijden. Ik heb het er zeker voor over om een leuke avond/nacht te hebben, maar het zou mooi zijn als het wat dichterbij zou kunnen.

Greetzz Syl
er zal morgen ook een fotograaf van Pf aanwezig zijn: dus ook hier promo :D
Gelukkig!!! Krijg ik misschien eindelijk een foto hier op Partyflock ;)
Jaaa wij gaan achter de bar!
Vinnie dat gaat helemaal goed komen..
Dus bij deze OPROEP alle lekkere kerels naar
enschede!!!!!
laatste aanpassing

2 the syllie!!!

Eindelijk is iemand die weet wat ik bedoel!!!

En je heb idd gelijk....over het enschedeezeeee volk....
Op de een of andere manier vinden ze aspen toch helemaal geweldig!!!!

Maar goed..... t is nou eenmaal nie anders....
We blijven gewoon lekker reizen.....
Zie je ook nog is wat van nederland!!!!
Ontdek je plekje!!:D

En uhhhhh karian!!!!!!

Ik wil ook op de foto!!!!!!!!!!please­eeee

Regel je dat ff voor mij?????:D:D

Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Yow, DNS is ook present....... Lachuh!!! :D:D Er is eg wel wat te doen hier, moet je alleen naar Hengeloe, Metropool, OldSchoolMadness... Of straxx weer Condor City 8 Mei Enschedeheee... ;)
laatste aanpassing

Gaan we daar een feessie bouwen of nie??????????

Ben met kerst naar oldschool madness geweest

MET ALLE RESPECT!!!!!!!!!
want er hing ech wel leuk sfeertje... maar t was net effies TE hard voor mij.....

Heb toch liever hardstyle!!!!!

Als je tegen 1800 was geweest was er nog een uurtje HS!! Heb je misschien afgelopen HardRotation gemist, vet HARDSTYLE.... tjek de reports maar.... http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=report;ACTION=single;REPORTID=1057 en http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=report;ACTION=single;REPORTID=1059
Ben het met je eens, er zou meer HardStyle feessies moeten zijn, we hebben als EastSide wel eens geprobeerd, 3 X, maar de animo bleef weg, wel gezellig, maar niet rendabel.... :)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
2 dns dat komt omdat hardcore toch net ff stukken beter is :) helaas nie altijd het goede publiek :)
hoe zat dat dan met de Lunatik? ik ben d'r nog nooit geweest. t zit ook aan de oude markt.

verder moet je hier idd niet zijn voor de betere cafe's en disco's (of je moet homo zijn, 't Bolke schijnt echt goed te zijn, ik moet er maar s naar toe). ik vind ZAK of Index of Aura wel leuk, maar dan moet je niet te vaak die kant op. vorige week Pavo@ZAK scheen leuk te zijn, alleen ik was ietsje te dronken :-S dus ik weet er weinig meer van.
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
nou ik ben er vanavond ook
1 1/2 uur in die kut bus maar goed
ik ben er voor m'n eigen site :P(promotie lol)

maar idd respect voor fairylight en crew
toen ik er woonde was er nix te beleven
enigste wat leuk was was de kermis met pasen altijd
hehehehe

guys see you tonight
Hmmm de feesten die op het moment gegeven worden hier in de omgeving zijn vrij hard... Tja en dat wordt het moeilijk voor zo'n Trance Trutje als mij... :(

In Oldenzaal wordt toch ook regelmatig iets gehouden?? (Nightlife ofzo??)

Nightlife suxx :[ Maar je hebt wel gelijk Syllie, veelal HC, in groenlo heb je ook nog DancePlanet, feesten met HardStyle, Techno en Trance... ;) Heb d'r al een keer gemengd ;):)
:D als je op de foto wil Vincent dan moet je maar even Franzelare aanschieten want die is de fotograaf! zelf ben ik er niet....andere verplichtingen...maa­r wel leuke :D

EN Walter: Lunatic is ook nix....lekkere gouwe ouwe voor mensen van boven de 80 ;)

ik weet alleen niet wie franzelare is.... maar ga mn best doen om m te vinden!!!

Franzelare valt wel op.. ;)
Franzelare herken je inderdaad meteen als je naar zijn foto's hebt gekeken.
nou heb ik het weer gedaan %)

maar ik ben vanavond wel present hoor :D