Partyflock

Forumonderwerp · 596112
Hey mensen, hier mijn topic daar ik vind dat veel meiden die dun tot slank zijn tevaak meiden die meer omvang hebben afkraken. Ik vraag me altijd af waarom... Ikzelf ben ook niet tot de categorie dun te benoemen maar ik sta sterk in mijn schoenen..
Maar de schade die je op deze manier bij iemand kan aanrichten die niet sterk in zijn schoenen staat is niet te overzien.. Ik ben wel eens benieuwd naar de mening van de mannen hier.. Dames mogen ook hun mening geven...
Ik val hierbij niemand aan die ooit iets gezegd heeft op pf over dikke mensen maar als je je aangesproken voelt.. denk dan maar eens na of je wel goed bezig bent..
maar ik zou zelf graag wat aankomen,
ik ben al helemaal hapy dat ik de 50 kilo weer gehaald heb (half jaar mee besug geweest), maar ik wil wel gewoon blijven feesten.
ik hoef ook niet perC veel aan te komen, ik wil gewoon een leuk vrouwelijk figuur hebben
Niet zo'n platte kont, platte voorkant, platte alles eigenlijk.
Ik heb meestal maat 32 van broeken (dat is ongeveeer wijdtemaat 26) en die zijn moeilijk te vinden, ik draag daarom vaak stretchbroeken, maar ik wil juist mooie rechte spijkerbroeken....
argh, maar ik wordt er dus ook niet vrolijker van als iemand zegt "goh, wat ben jij mager" ofzo,
maar ik ben blij dat ik niet veel te dik ben, dat ik nie superlang ben met mijn figuur enz.
dr is toch altijd wel wat leuks te vinden!

Is dat gehap op elkaar hier nou nog niet afgelopen? :gaap:
laatste aanpassing
Phantasia 13 januari 2003 22:05
Is dat gehap op elkaar hier nou nog niet afgelopen?
---------------------------------

Ik begon het me ook al af te vragen inderdaad...
jah vonnet al zo druk worden hier op de kast:S

ik zit vrij snel op de kast maar weet nu eindelijk waarom ;P

maar begrijp de reacties wel GD is gwoon een btje heeeeeeeeeeeel erg irritant, maar jah die mensen heb je dr nou eenmaal tussen zitten, gwoon niet reageren, al is het wel lollig allemaal ;)

Wow nu al gestopt dit topic kan niet:( kom op mensen nog effe happen.Kom op met ze alle nog effe tegen een 13jarige:P
tering, ik lig echt in een scheur hier!! hahha
alhoewel GD idd vervelend is...geen aandacht aan schenken!!

Geen aandacht aan mijn geven:@ wacht jij maar.Durf je wel tegen iemand van 13
Sjah.....
Wat zal ik hier over zeggen? Ik vind dun zowieso mooier dan stevig maar das mijn mening. Wat ik wel vaak meemaak is dat ik op een feest sta en dat er van die meiden zijn die gewoon veel te krappe kleding aanhebben of gewoon kleding dragen die hen niet staat. Ik heb zelf een normaal postuur vind ik niet bijzonder slank en ook niet stevig. Toc trek ik bepaalde kleding ook niet aan omdat ik vind dat je daar gewoon superslank voor moet zijn. Enniewee soms heb je dus van die meiden, je kent het wel hotpans aan maar ontzettende kraters in hun billen. Jah sorrie maar daar ga ik naar staan kijken. Niet dat ik daar zwaar opgewonden van wordt maar sjah...kweet niet het trekt de aandacht om zo maar te zeggen. Dan krijg ik meteen flink gesnauw mijn kant op van..."Wat sta je te kijken arrogante trut?" Ja sorrie denk ik dan maar als je jezelf in zulke kleding perst dan vrááág je om reactie. Kijk ik ben ook zo van doe aan wat je wilt en waar je je lekker in voelt. Iedereen moet het voor zichzelf weten maar dan moet je ook niet vreemd opkijken als dat reacties teweeg brengt. Nahja goed zow denk ik er dus over........
ik ben slank en krijg juist altij d de vuilste bliken van de dikste meisjes en dat is ook wel es vervelend.al trek ikm me er nix van aan......
want iedereen heeft iid wel wat /........boeie!!!!xx­x

Een vrouw is gemaakt om te baren dus alles moet eraan zitten; borsten, heupen, kont en dat mag allemaal in maat 34 of in maat 44! Lekker belangrijk!

Ik mag toch hopen dat ik niet alleen geboren ben om te baren...;P

>Phantasia:

nou ja volgens de evolutie-theorie wel....we zijn er alleen om voort te planten. Best een leuke bezigheid toch? Kunnen we vast oefenen..;)
Alle vrouwen zijn mooi op een enkele na dan :S

nou wie dan?
heel dik vind ik ranzig (persoonlijk)! maar een beetje gezet kan best lekker zijn! mijn meissie is ook niet volop slank! boeiend!

jij... :P

>Syst3m Err0r: Daarom heb jij geen profielplaatje...;P
ik wil wel weer een dunne en een stevige tegelijk kan ik eindelijk weer die geheime techniek gebruiken of dames te ..satisfiën:9

en wel 21+ als ze jonger zijn kunnen ze het nog niet aan :(
:respect: to wendy..!!!

p'cies :P