Partyflock
 
­ Nederland
Mensen, ik ben half moluks en half nederlands, ik hou van hardcore, en ben gabber.Ik ben nog maar een jaar ongeveer geleden ervoor uitgekomen dat ik van hardcore hou, en veel mensen accepteren dat niet omdatik half moluks ben,ze zeggen dat dat niet hoort bij een (half)moluks persoon. Ik snap dat niet...waarom zou dat niet kunnen? moet ik dan alleen maar van die 2-step en speedgarage houden?
Nog iets: ik loop vandaag op straat,lekker warm weer was het, en ik had mijn Lonsdale polo aan. Wordt er tegen me gezegd dat ik een Naziwijf ben, ik vind dat zo'n bullshit he! Lonsdale draag ik omdat ik het mooi vind en omdat ik gabber ben. Maar kennelijk moeten sommige nazi's het verpesten voor andere gabbers.
dit was alles wat ik kwijt wil.
2 agrix..
lonsdale is zeker een merk dat voor boksers .. dat hoef je mij niet te vertellen..
ook andere vechtsporten.
geld het zelfde voor
- fred perry
-ben sherman
-everlast
ik zeg al je; je moet zijn wie je bent.
en niet iemand zijn.
omdat je erbij wil horen,
Naar is dat he?? terwijl ze zelluf de nazi uit lopen te hange, maar dat hebbe ze geeneens door!!

Jij bent een nazi OMDAT je lonsdale draagt.

Jij bent fout OMDAT je een zwart huidje hebt.

Dat is uiterlijk, als je het laatste zegt ben je een nazi, en omdat jij zo een vooroordeel heb (volgens hun) mogen ze je niet. Maar zonder dat ze t door hebben hebben ze een vooroordeel over jou!! Maar meestal kun je ze dat niet wijs maken , errug jammer!!
maar kga nooit snappen wrm nazie's lonsdale dragen

want de meeste boksers zijn bruine mensen oif ga ik nou iets verkeerds zien?
 
2 daan>
ik ben alleen een vrouw voor sommige,
ik heb btw nog een foto waar Daan post voor de spiegel met zn penis vastgeklemd tussen ze bene en dan schreeuwt: " YEEAH, IM YOUR MUMMMMYY" bedaccht ik me net ;)
HAHAHAHAHAHAHAHAH LOLOLOL :D
 
als je zwart bent mag er niets gezecht woorden maar al ben je nazi of wat dan ook dan woord je door jullie toch ook beoordeeld !
das echt onzin

anywayz kga er niet verder over in dit is helemaal geen leuke topic
ik snap ook niet waarom nazis lonsdale dragen!! Lonsdale is een skinhead merk, en overgenomen door de gabbers, net zoals fred perry. Van Fred perry is er wel een reden waarom nazis t dragen, omdat ze tot de working class behoren en fred perry is een working class merk!! heb ik me een keer laten vertellen door een ECHTE skinhead!!
oke dan wil ik nu ff goed weten wat het verschil is tussen een skinhead en nazi
om even onenigheid uit de wereld te brengen, met ECHTE skin bedoel ik een NIET gabber!! Die skin is ook niet extreem rechts!! Er zijn zelfs extreem linkse skins, maargoed!! Daar gaat deze hele topic niet over!!
whehehe, agrix je hebt zeker snelle inet verbinding?? ik niet whehehe, nou kijk, skinheads zijn mensen die naar oi ska enz luisteren en een bepaalde levenswijze hebben. Geen drugs bijvoorbeeld, er zitten hier tussen natuurlijk ontzettend veel extreem rechtse nazi skins. Maar daarnaast heb je ook mensen die de levensstijl heel erg leuk vinden en de uiterlijke kenmerken, maar totaal niet rechts zijn. Netzoals je Nazi gabbers hebt, maar ook normale.
 
Maar heb je wel een lekker bekkie :-D
 
maar al heb je een heekel aan zwarte hoef je nog geen nazi te zijn !!!
(ik ben niet echt een nazi hoor !)
 
ja een beetje !!
huh gabber ik dacht dat die uitgestorven waren lol. maar je mag natuurlijk zelf bepalen wat je draagt ik bedoel ik ben zelf ook halfbloed en je ziet mij toch ook niet met de molukse vlag op mijn armen lopen net als mijn molukse vrienden en ze respecteren dat.
 
2agrix
vroeger was lonsdale een sportklup en daar mochten alleen blanken treenen en geen zwarte .
dat is laater veranderd omdat ze anders een naam zouden krijgen !
toen moesten ze toch maar zwarten laaten treenen , daarom zijn de meesten ook over gegaan op fred perry over gegaan !!!!
chantal, vind t wel een beetje dom dat je zegt dat je een beetje nazi ben!! Ben je t nou wel of niet?? vond je hitlers werk goed???
 
nee zijn werk keur ik niet goed maar van mij mogen die kanker zwarte wel oprotten !!!!

en heb wel nazi vrienden !!
dr is een heel verschil tusse buitenlanders weg willen hebben en ze zuiveren in kampen!! Nazis zijn aanhangers van hitlers ideeen en daden, dus ben je geen nazi als ik dat zo hoor.
 
nee dat ben ik ook niet maar negers zuiveren in een kamp lijkt me wel tof !
Jah, die teringlijers misschien, maar dan moeten die mensen die zwart zijn en aardig zijn, die ik ken, ook dood, dus dit schiet niet op!!
 
alles leuk en aardig hoor, maar Chantal, leg mij es uit waarom negers gezuiverd moeten worden??
Pff, wat een nare mensen lopen hier rond op dit forum. In het beleid heb ik gelezen dat dit soort dingen niet getolereerd worden. Dus ik hoop dat dat meisje een waarschuwing krijgt en dat haar tekst gauw wordt weggehaald.

Ik hoop dat dit een slechte grap was
 
nou laat ik het dan zo zeggen de teringlijers er uit maar die gozers die in zien dat ze beeter blank kunnen zijn mogen blijven !!!

of is het zo nog niet goed ????
2 Chantal: nee, nog niet goed.

2 Gekhous: Hier ga je toch niet serieus op in?
 
er woord om mijn mening gevraagd en dan geef ik die !je kan verwagten met zoon forum dat je ook negative antwoorden kan krijgen
idd nog niet goed.

Chantal laat nog ff wat beter zien hoe een ontzettend domme doos je bent.
Volgens mij kun je nog beter uit je nek lullen dan dit ....

Hoppaaa!!!
 
die andere gozer had het over zuivelen maar dat kan nog geen eens met een neger !!!!!
 
kijk hier heb je het al je kan je eigen meening niet geven of je woord beoordeeld of neer geschooten net als pimmie !!!!
Jouw mening wordt niet gerespecteerd, omdat je geen respect hebt voor anderen (neger in dit geval).


En niemand heeft het hier over neerschieten.
shit dit is niet normaal, wat een domme mensen heb je hier toch rondlopen
jah, maar dit gaat wel errug ver hoor, iemand dood maken omdat ie een eigen mening heb is niet goed, maar iemand dood maken omdat ie bruin is is toch ook slecht chantal?
 
oke daar heb je gelijk in maar ik heb gewoon een hekel aan negers omdat ik een keer bijna verkracht ben toen ik klein was mijn zus is van een scooter afgehaald met een blafer tegen haar hooft en op school staan ze allemaal ruzie te maaken !!!
zomige vraagen er gewoon om !!!
natuurlijk niet allen !
en koenie : wie zegt dat ik geen respekt heb voor anderen ? niet voor dit zoort figuren !!!
je zegt t zelf al: natuurlijk niet alle

dus is t toch lullig voor de WEL aardige negers en andere buitenlanders dat ze daar ondr moeten leiden??

Ik haat ook de meeste, omdat ze mij niet mogen en denken dat ik nazi ben, en ik ben t met je eens dat de meesten maar mans lopen te doen, maar omdat ik een aantal hele aardige ken, zal ik t nooit over mijn hart kunnen halen om te zeggen: dood aan dit of dat volk.

Ik ga werke, de mazzel
Beste Chantal,

Wij kunnen toch ook niet ruiken dat jou dat overkomen is? Alleen je woorden op het forum worden gelezen. Ik begrijp het aan de ene kant wel, maar andere andere kant (vind ik) zit je nog steeds fout... En wel door te generalizeren. Ik zeg toch ook niet alle Chantals zijn ontzettend achterlijk?
Je hebt het over negers zuiveren, dat vond ik toch wel vrij respectloos.
 
ik boelde een neger zuiveren van slecht naar goed net zo als een geke huis ofzo want daar kom je toch ook goed uit of zoon af kik centrum !!
Dan heb je dat wel heel slecht verwoord.
 
hoezo ik heb het over zuiveren niet over doden !!!
Als je het over nazi's hebt en iemand gebruikt de woorden zuivering en kamp, dan is het erg logisch dat er iets anders mee wordt bedoeld.
Nu ik het nog eens nalees geloof ik trouwens dat je het wel in die zin bedoelde en dat je nu aan het terugkrabbelen bent.
 
dat denk je meschien maar dat is niet zo hoezo zal ik trug krabbelen ik kom gewoon voor mijn mening uit !!!!
of jullie het er nu mee eens zijn of niet !!

ik ga eeten mazzel !!!!!
:bounce:
 
chantal ik hoop dat je eens verkracht wordt door een grote neger met een kinder armpie van onder.

Dom wicht.
 
lol @ chantal
tja, deze neger (ahem, ikke) weet volgens mij meer van JOU eigen fucking cultuur af en maakt wat minder spelfouten :D misschien is een taalcursus of een inburgeringscursus voor jou wel van toepassing hier.

mogool :D (ja gekhous het is mongool) ;)
 
ik hoop eigenlijk dat een blanke het doet, Salmiakie... kan ze ook lekker alle blanke mensen haten

Pinda, neem aan dat die mogool per expres was?? :)
 
ja zie smiley :D :)
tsja pindaatje je haalt de woordjes uit mijn mond, ze moet eerst maar eens zelf leren schrijven/lezen want ik ken aardig wat "zwarte" die beter de taal beheersen als chantal :-D
hahaha ik lach me kapoooot :D

ik lees al een tijdje mee en heb bewust niks gezegd omdat ik wou kijke wat voor stupidness ze me te showen had.....

ik had alleen 1 vraag in mn gedachten:
misschien is ze ooit verkracht door een neger ofzo?

want dit soort extreme shit kan alleen maar door zoiets veroorzaakt worde...
op dat soort momenten moet je juist sterk zijn en niet verder kijken dan de 1 die het bij jou geflikt heeft...een groep zien als schuldige maakt het wel simple voor je dat snap ik (je kunt iedereen die drop lijkt haten zodat je toch voor je gevoel een beetje wraak neemt (typische simple zielen gedachtengang))
maar dit....damn....hahahahhaa...
zelfs rascisten zijn tegen jou hahah
mijn complimenten voor je eerlijkheid trouwens...

hmm volgens mij zag je dr toen anders uit dan op je fotoos chantal...
moet wel :D