Zeg het maar wat wordt de uitslag het duurt nog ff , maar voor je het weet is het er al weer !!
laatste aanpassing
graaf houd die chick van je foto van besneden pielemuisjes of gebruikt ze daar die dikke vingertjes voor.
ruige kip hoor
iets beters dan dat kan die nie krijge pro whahahaahhahahahahahahahahaha enne ik hou t op 4-0 voor arsenal, 2x bergkamp, 2x henry
Ja gelukkig wel.Das me nichtje stoer he.Die worden hier nog goed opgevoed.Ze zei laat die kakkerlakken maar komen.Nou moet ik zeggen dat ze ook in een goeie buurt woont waar jullie toch niet durven komen.
n goeie buurt ehhhhh woont ze zeker op de wallen
Nee ze woont niet waar jou moer werkt.
achter cs dan
vaag me moeder werkt gewoon hier thuis in rotterdam, kheb eerder jouw moer daar gezien
Nee ook niet waar die van jou loopt.
je moer deed t overigens wel goed ze was niet al te duur al zeg ik t zelf
Weet je dat ik jou wel is wil tegenkomen.Dan mag je het nog een keer zeggen.
Feyenerd 4never> ik zou het nog geeneens op jouw moer kennen...
jij houd van poepsex daan
Jah en ik schijt op jou
daar ben je nog te klein voor daan, alleen grote jongens kunnen dreigen.
jij doet altijd voor spek en joden mee
whahahahaha ze happe wel lekker, leuk topic dit enne daan en de rest ken ik me bek nie uitkrijge als zo n kneusje als jij wil ze niet eens, ben best beniwud hoe jou moer t doet, zeker ook nie al te duur, vond trouwens wel dat ze snel klaar was,
Mijn moer doet het beter als jouwes pik, anders had je geen kakkerlak gewezen oud...
stopt jou moeder ook een vinger in je aarsje daan ipv thermometer
daar hield je toch zo van.
laatste aanpassing
goh dan mot ik toch niet in de mooiste stad van nederland geboren zyn ROTTERDAM DUS dach k zo, gelukkig maar anders had je zo n kreng van een broer gehad, die je t leven zuur zou make
Dan had me moer je opgegeven voor adoptie naar Zuid Afrika...
amsterdammers praten over nieuwe prada`s welke ze moeten kopen om het snelst weg te kunnen rennen.
zijn ze snel daan die puma`s
snel genoeg voor hardbass extrema
laatste aanpassing
volges my was je me dan voorgegaan,of je bent sowieso al te vondeling gelegd
Jah, en kan ze hard in je hol schoppen
Ik heb ouders die om me geven ouwe, dat jou het nou geen moer interesseert...
de myne schopt nog veel harder denkik,ze kan kisten aan, en die kunnen erg hard aankomen,denk maar es aan die film by die stoeprandactie,die wil ze graag es nadoen maar we zoeken nog acteurs, wanneer heb je tyd daan??
Je moer oud, ik werk niet met kakkerlakken samen
rennen zal je daan, zoals al je voorgangers.
miep miep -----------------------------> daar gaat daan op z`n puma`s
oud kan j beter tege je eige moer zegge denk alleen dat je t huis uitgetrapt zal worde,kheb nog altyd niet met je geknikkerd,anders zou je toch verlieze
OUWE, gaat maar lekker huppelen met je flikkervriendjes, alleen nichten lopen hand in hand
laatste aanpassing
goh daantje hapt wel goed whahahaha,enne errug origineel
Ik in een skybox? Juist niet... ben er wel een aantal keren geweest, maar dat was eigenlijk meer om te voorzien in drank, aangezien er dan een alcoholverbod in het leven geroepen was...
heeft altijd vreselijk gezopen in de sponsorarea bij champions leauge wedstrijden in de kuip. was gratis amstel bier je moest die pakken eens zien kijken toen wij in ons kloffie daar de boel kwamen opvrolijken.