Mano, we weten nou wel dat je anti Amsterdam bent, maar heb dan ook niet het lef om je op Amsterdams grondgebied te gaan begeven, is een tip voor je, want je maakt je hier niet geliefd eerder andersom...
En de SS was anti joods in de 2e wereld oorlog en nu betrekken mensen dat bij hun foute denkwijze...
En de SS was anti joods in de 2e wereld oorlog en nu betrekken mensen dat bij hun foute denkwijze...
neenee... ben niet boos...
het is alleen een vraagstelling.
Wat heeft het voor zin om hakenkruizen en dergelijke te verspreiden als rascist? die tekens staan voor een regime waarin de joden vervolgd werden...
geen Marokkanenhaat of trots op het vaderland.
btw. vaak wordt antisemitisme verward met de haat jegens Ajax..
het is alleen een vraagstelling.
Wat heeft het voor zin om hakenkruizen en dergelijke te verspreiden als rascist? die tekens staan voor een regime waarin de joden vervolgd werden...
geen Marokkanenhaat of trots op het vaderland.
btw. vaak wordt antisemitisme verward met de haat jegens Ajax..
Mano> die gasten die dat soort dingen doen werden vroeger gepest en hebben geen vriendjes. Toch willen ze ergens bij horen, maar doen ze dit met de foute mensen. Zo denken ze stoer te zijn, terwijl het eigenlijk toch wel enigzins landverraad is...
En rotterdammers begonnen met antisemitisme met hamas hamas. Zo pakte de media het op e blies het op...
En rotterdammers begonnen met antisemitisme met hamas hamas. Zo pakte de media het op e blies het op...
het zijn alleen de mannetjes zoals jij... meneertje Ajax inside, die feesten relativeren met voetbal
nog nooit heb ik hierover ruzie gehad... alleen meningsverschillen.
ik heb gewoon een hekel ontwikkeld tegenover Ajax, en als jij op me gaat letten, zoals vermeld door jou in het vorige topic, meneer de stoere Jood(als in Ajacied) DOE DAT! en vervolg alleen maar jezelf.
nog nooit heb ik hierover ruzie gehad... alleen meningsverschillen.
ik heb gewoon een hekel ontwikkeld tegenover Ajax, en als jij op me gaat letten, zoals vermeld door jou in het vorige topic, meneer de stoere Jood(als in Ajacied) DOE DAT! en vervolg alleen maar jezelf.
laatste aanpassing
Neej, ik zie dat je in Amsterdam komt terwijl je een grote bek over Amsterdammers hebt. Dat heeft niks met voetbal te maken, indirect misschien, maar in de 1e instantie ga ik daar niet van uit. Mij zie je ook niet rellen uitlokken op feesten, wordt het bij mij uitgelokt, dan is het wat anders...
Tjah, Ado fans zijn toch wel degene die het altijd opzoeken...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Daan AFCA INSIDE 30 december 2002 02:53
---------------------------------------------------------------------------------
Nope... dat heb je fout. ik ben niet diegene met een profielpic van Ajax op een partysite.
mij zal je nooit ergens zien rellen. waar gaat dit over. als je geen rellen uitlokt. hou het dan op het humoristisch vlak of houd anders je scheur. met je: 'ik let op je'
hoe mans ben je nou....
taf op...
en let nog ff 1 keertje op
Ik had het over jou... en niet over Ajax fans in het algemeen.

Daan AFCA INSIDE 30 december 2002 02:53
---------------------------------------------------------------------------------
Nope... dat heb je fout. ik ben niet diegene met een profielpic van Ajax op een partysite.
mij zal je nooit ergens zien rellen. waar gaat dit over. als je geen rellen uitlokt. hou het dan op het humoristisch vlak of houd anders je scheur. met je: 'ik let op je'
taf op...
en let nog ff 1 keertje op
laatste aanpassing
Met me Ajax logo hoef ik nog niet aan te duiden dat ik meteen op rellen uit ben. Dat geeft alleen mijn clubliefde aan.
En mij zie je het ook niet opzoeken, als je normaal tegen mij doet, kan je dat wederzijds verwachten, maarja, wie is hier nou de rel begonnen? Wie begint mij nou af te zeiken om mijn club? Lijkt me toch duidelijk dat jij dat bent...
En mij zie je het ook niet opzoeken, als je normaal tegen mij doet, kan je dat wederzijds verwachten, maarja, wie is hier nou de rel begonnen? Wie begint mij nou af te zeiken om mijn club? Lijkt me toch duidelijk dat jij dat bent...
wehweh .. genaaid
gheheeh.. eh..
mano aka technolove .. ik snap wat je probeert duidelijk te maken hou zelf ook meer van vrede
ik ga ook amar eens pitten .. later
mano aka technolove .. ik snap wat je probeert duidelijk te maken hou zelf ook meer van vrede
ik ga ook amar eens pitten .. later