Partyflock
 
­ Nederland
 
Mjajaaaaaahh...Kga zo ff aan zelfbevrediging doen :)

Heb me matras naar de woonkamer gesleept..voor de tv...filmpies gehuurd..zoot vreetwerk erbij..en dan lekker relaxed en vretend filmpies kijken...whehhehe :p
muhahahahaha....... laat ik nou net twee lekkere G***E kerels in de aanbieding hebbe :P:P:P hmm... over zelfbevredinging gesproke damnzzz...... hehehe :P:S
they can eat our P**** maar ehh van de toosies afblijvuhhh.......... :P:P muhahahahaaa
 
Neehee..sab..ut eten is zelfbevrediging en die gozers zijn voor de sex :p
want aan me vriendje hebbik nu ook nix..dies door zijn rug gezakt :s :D
 
We gaan ze slaan":@ asze aan de toassies komen!! NO MERCY!! :devil: whehehe
en hoe komt dat ® TeKnObiTcH © ?? ;D
beetje te hard gereden? ;D
 
Sabbel kan hard rijden hoor :D whoehahhaha..sorry moest ff doordenken :p
 
Wat voor film ga je kijken dat vind ik veel interesanter als dat zelfbevrediging/sex?
hehe daarom zei ik they can eat our p***y MIAUWWWWWW....... maar van ons vretuhhh... afblijvuhhhhhh :@:@ :kwijl: (6)
 
2 hersenchirug: de films staan boven je :p

Ennuh..wat hebjij een rare tieten :D ;p
jajajajaja heeeeeeeeeeeeeeeel hard rije hehe......... :P:P:P:P:P :9

hmmzz......... moch ie wille dat ie da zelf is whehehhe........ (6)

(kommaarop met commentaar haha
Nah eerst eten dan de rest want op een lege maag :P:P

dus uuh pass maar met die Toassies ;);)
 
Ow sorry overheen gelezen!
Rare tieten?! Ik ben een jongetje hoor!
 
He Sab..zo'n gozer as hersenchirurg vin jij toch lekker :D
Hmmz waar gaat dit heen?????? :P
idd menno heeft gelijk.. eerste foods dan pas sex0r ;p

2 Shrek: geen idee, jij wel? :)
 
Mjaah...ik ga filmpies kijkuh....kom na de ene film nog wel ff een PF pauze houden :D
Dussuh voor de mensen die er straks nog zijn..Tozooooooo!! ;) en voor de mensen die zo gaan slapuhh...trustuhhh ennuh handjes boven de dekens :devil: :p

Laterzzzzz (k)
mja maar ehh dan moet ik eerlijk zegge dak deezz


lekkerder vin :P:P:P:kwijl:
 
Ja maar die heeft zo te zien niet veel ;-)

Ik weet niet wat jullie doen maar ik ga naar bed!

Veel plezier met films kijken en toastjes eten
 
Heuh..hijp een bobbel in zijn broekie..wasda nou?? :vaag: :D:P
 
trustuh hersenchirurg ;) (k)
ow ehh dezzz



mwahhh.....zal wel goed kome met die bobbelllll :):P
 
Ga weg bobbel!!:@ #$@%#$@...*stamp stamp* :vaag:
 
Die ziet er Qua figuur wel goed uit sabbel maar persoonlijk hou ik meer van blond en puur hollandse uitstraling.... :kwijl:

Hersenchirurg--->> wel behoorlijk wat discipline en heel wat uurtjes trainen dacht ik zo !!!
 
Mjah.,.ook nie eg mijn smaak..vinnut TE gespierd..doe mij maar "gewoon " :)
 
maar..hij heb wel een leuk koppie da wel :kwijl: *slurp* waar is me zakdoekie?? :vaag:
 
Dankje teknobitch

Roxxxy> Boerenkool met worst en 4 keer in de week jazz ballet ;-)

Wie kan mij trouwens vertellen hoe ik aan de codes van al die smiles e.d. kan komen. Ben pas een klein poosje op deze site
ok dan roxxxxxy speciaal voor jou




enne car heb jij liever deezz dan ?!:S (6)

hier kan je die vinden Hersenchirurg..

enne sabbelBitch:
zo gespierd wordt je echt niet alleen door veel te trainen ;)
hersenchirurg naar forum en dan opmaak en dan smileys :S:P:):(:D
 
Tecknobitch> Is inderdaad niet mooi meer. Foto is van een jaar of wat geleden Ben inmiddels wel wat lichter een kilo of 8 maar nogsteeds 125 en dat is nog TE. T'is gewoon een soort van verslaving
 
Zo sabbelbitch aardige verzameling aangelegt :)

En bedankt voor de info mensen
 
2 sabbel: whaaaaaaaaahhhhhhhh :bah: Nehh..ook weer nie ut uiterste hoor :D
Dat is weer dun :s
 
Je mag die van mij er ook wel bij nemen maar dat kost je wel 100 euro aan rechten ;)
whoehahahahahahahaha........ :bah: he

enne hersenchirurg kweet gewoon waar ik die plaatjes vandaan moet plukke hehehehe......:P
mwahh ik coppie em gwoon zonder recht :):D




kijk maar :):):)(6)(6)
 
Weetje wie er echt geil uitziet :kwijl: de zanger vande stereophonics...sjooww he..daar krijg je eg spontaan een stijve piemel van :) (asje een piemel hebt dan he :p )
Die heb wel zo'n lekker bekkie...wrooaaahhhhhhhh :s maar is nie bereikbaar :'( aaaaaaaaaarggggggghhhhhhhhh.....word er helemaal desperate van :D
 
OH!! das plagiaat! haha mensen weltruste ik ga nu echt slapen :knuffel:
paasss ff picture dan want kweet nie hoe die druit ziet :S
 
Dit is em!!! :kwijl:



hij heb wel zo'n gruwelijk lekker bekkie...zieje em op ut podium staan en dan heje echt zin om je lasso te pakken en die om em heen te gooien en dan ontvoeren en dan vieze dingen met em te doen :devil: ......sowwy :bloos: liet me ff gaan :)
 
waaarr o waarr is mijn slabbetjuh :vaag:
hmmzz.........naah sorry car kan dr nie ech warm voor lopuhh.... enne watdoet dat wijffie nou op deze topic ?!:S :|
hier hier hier carretjuhh.......... :):):) (K)(K)
 
Mjah..nie iedereen vin em lekker :D maar ik wel whahaha...sjoww hee..ppff...:kwijl:


Mjaahh..wa doe da wijf nou hier :D we hadden ut over lekkere gozers..of is da een omgebouwde ofzow :p
Heee, dat wijf is lekkah en het ging toch over zelfbevredeging. hahaha dussss.. ;)
mja kdenk da shrek da lekker vin ?!maar ehh.......... hmmmzzz dan hek liever nog die kerel die jij met je lasso wil vanguh :) weg met die vrouwuhhhhh hehehe



zow daarom nog maar ff lekkers drop :):P

zowwww..........hier gaak dus ech heeeeeel erg van :kwijl::kwijl:
 
Mjah..ikga nu ECHT film kijken..dusnie meer voor spek en bonen ;p

Laterzzzzzz (k)iezzzzzz
Heee Bah al die mannen !!!!

Dit is pas lekker :
 
ennuh sabb!! Kwijlbakkie staat links naast de pc ;) :p
kijkze car enne ikke maarzz lekker dromuhh......... ff die fotow uitprintuhh.......... whehehehehehe..........:P:P