Partyflock

Forumonderwerp · 594458
groetjes sascha, yoeri, ido, elmer en fluffie, with more guests to come......:devil:
hahaha geweldig, mars ik kom gauw es langs weer en dan neme ik een ddosje lantaarnpalen mee :p

veel plezier met al je vrienden van het internet :S

Joey, stelletje viespeuken zijn jullie ;);).
techno niet dan ;)
zal zeker wel gezellie zijn geweest ;)

ben er snel ook weer bij :D

lol! het was weer " beren" gezellig lievies!

en iedereen die hier neerzet dat ze t triest vinden dat wij een grote groep vrienden hebben gevormd, die elkaar hebben leren kennen via het internet, en gewoon veel lol metr elkaar hebben en leuke dingen doen...

Get a life! jaloers zijn schiet je niks mee op!:S
2 joey> lekker hoor knul!(K) voor jou en joyo!
laatste aanpassing
het is zeker beren gezellig :)
echt cool kerstvakantie haha
maar ga nu wel slapen denk ik.

Iedereen van ´t àfter-groepje`van Wouter en Ido´s huisje... ´n heel gezond, gelukkig, en vooral lachwekkend 2003 gewenst...

´k hoop dat we nog vaak bij elkaar zullen zijn, ´k heb veel aan jullie gehad de laatste paar maanden!

En de mensen die kritiek uitten, Wil, die laten alleen maar zien hoe goed wij ´t naar ons zin hebben, zonder te struikelen over de mening van anderen... ;)

C ya 2night, & 2morrow@BeachBoB!!!

(k) voor allemaal!
jullie vatten het woord "Triest" verkeerd op denk ik :)

dat je gezellig met een groep vrienden die je op welke manier dan ook heb leren kennen gaat afteren, dat kan is is toch prima, no problemo :)

Maar dat je dan helemaal PF op gaat en allerlei wazige posts gaat neerzetten (aandachttrekkerij etc..) dat vind ik "triest".

Verder heb ik geen zin meer in discussie, verklaarde alleen het woordje "triest" nader.

Dikke (K) en allemaal een gelukkkkkkig nieuwjaar waarin er nog veel Ge-aftert en ge_partyflockt mag worden ;P

(K)
Hulde Mizz Prinzezz!!!

Ik heb het gewoon iedereen al per PB uitgelegd en kreeg eigenlijk alleen maar positieve reacties terug. Okay, dit is een openbaar forum en je mag plaatsen wat je wilt, maar vergeet nioet, als je een topic opent en vrolijk gata vertellen dat er mensen outgaan, dat het geil is, iedereen met iedereen voost, dan moet je er ook op rekenen dat er mensen zijn die dara niet van gediend zijn. En die hebben gereageerd. hefet nix te mnaken met jullie dingen niet gunnen, maar bepaalde dingen houdt je liever voor jezelf.

As simple as that. Genoeg geluld. Het is de laatste dag van 2002 nondeju! ;-) Iedereen een fijne en happy 2003 toegewenst en veel plezier vanavond!!! (k)

:s will they ever learn?

......neh....:)

Hulde Poekie!!! ;)

Neh, denk 't idd niet... nu nog niet...

WJ>>> Vorige week na Qlubtempo ben ik voor 't eerst sinds tijden weer 'ns 'n G'tje gaan drinken, en ja, dat was op 'n after, in Den Haag... En aan 't eind van de middag ebn ik idd out gegaan, maar dan out gaan in 'n leuke zin, want ookal ben ik zelf ff 'n half uurtje kwijt( en dat kan, omdat ik weet dat er hier mensen zat zijn die op me letten, want lang niet iedereen is vaag...), ik hoor achteraf van iedereen de meest lachwekkende verhalen, over hoeveel lol ze wel niet met me gehad hebben... :D

Als 't nou voor de zoveelste keer fout zou zijn gegaan, dan zou ik 't allemaal begrijpen jullie reacties... maar dat is niet zo...!!!

Als iemand 'n fout pilletje neemt, en daar iets ergs mee gebeurt, dan is dat kut, en erg jammer, en dan staan de kranten er weer vol van, maar zorgt dat ervoor dat JULLIE( ik zeg nou jullie, omdat ik 'n b'tje ziek word om 't woord ons te gebruiken, en om ff te laten zien aan alle lezers dat jullie ook cker niet van die heilige boontjes zijn, die nooit drugs gebruiken, maar alleen wat minder... wat dus 't totale risico voor jullie NIET wegneemt!!!), niet twee keer nadenken wanneer JULLIE huisdealertje naar jullie toekomt, en zegt dat tie van die goede nieuwe pilletjes heeft, want dan zeggen JULLIE echt geen nee, en misschien 1 van jullie wel, maar lang niet allemaal!!!

Dus 't risico blijft bestaan, voor iedereen, en misschien voor ons wat meer, maar dat is dan ons probleem...

MIZZ PRINZEZZ>>> Denk nou 'ns voordat je je antwoord ff terugleest is goed na wat drugs met je doet... moet je gewoon ff proberen...Drugs kan je in 'n andere wereld brengen, en 't kan ervoor zorgen dat alles mooier lijkt dan 't is, maar wat drugs 't meest met je doet, is ervoor zorgen dat je alles wat je meemaakt, van de daken wil schreeuwen, en alles wil delen met de mensen die om je heen zijn.
Dus dan heb je nu ook gelijk je antwoord waarom "wij" dit op 't forum zetten, da's toch logisch...

Partyflock is 'n feestsite, maar 'k vind dat sommige dingen niet weggemoffeld moge worden, zoals jullie dat doen... feesten en drugs gaat practisch niet zonder elkaar, IK ben 1 van de mensen die 't ook wel zonder kan, maar ik KIES ervoor om dat af en toe niet te doen... I CHOOSE LIFE, want je krijgt er voor zover bekend maar eentje...

Dus als jullie 't niet erg vinden en gelijk zelfmoord gaan plegen omwille van mijn bescheiden mening, ga'k zow ff verder met afteren, en ff lekker 'n G'tje maken, en gezellig naast Willy zitten op de bank, en lekker gek doen!
laatste aanpassing
haha, nou Jon, niet 100%, want iemand die outgaat is nooit leuk omdat je je altijd zorgen moet maken :)

En een kotsbakje onder je neus houden is niet leuk ;) En ik zit ook gewoon liever te afteren in plaats van op jou te letten ;)

Maar ik heb wel lol met je gehad toen je out was ;)

Precies Rowan, dat bedoel ik... als mensen lol met me hebben terwijl ik "outga" dan is 't voor mij al leuk genoeg...

Niet om 't nog 'n keer te doen, want we proberen 't natuurlijk wel te vermijden...
hehe, inderdaad :)

Het leukste is als mensen half outgaan, dus nog wel op dingen reageren ;)

hehe, moet je aan enzo vragen, die was op terschelling met vakantie ook 99% out, maar nog net genoeg leven in hem om heel veel lol te hebben
Gelukkig dat een ieder zelf mag bepalen hoe hij of zijn z'n leven invult... maar wat blijft het soms lastig je in te leven in de wereld van een ander om diegene een beetje te begrijpen....

'k Zeg ook niet dat 't altijd leuk is om out te gaan, 't is tijdsverspilling, want 't is toch zonde, maar op 'n feest bijv. zal je mij niet out zien gaan...

Maar als 't nou zo gebeurt als vorige week, dan heb ik r vrede mee... da's toch wel logisch Mysterygirl?
haai

uhhhh was afteren ooit uit dan?? :D
Als jij er vrede mee hebt, wie ben ik dan om dat niet te hebben :)

M'n reply was trouwens niet per se gericht op jou out gaan. Meer in het algemeen.

Het is algemeen bekend dat ik een beetje een kijkje heb op jullie manier van afteren :). Ok dat kan, want zoals ik zei is iedereen vrij zijn om haar eigen leven invulling te geven. En ik leid een heel ander leven. Wat ik alleen lastig vind is om te begrijpen waarom jullie die manier nou wel kewl vinden.... En das geen aanval, maar meer een euh ja hoe zullen we het noemen poging om de medemens te snappen? :vaag:
laatste aanpassing

Geef ik je helemaal gelijk in Mysterygirl, maar daarom is 't ook zow belangrijk dat smaken verschillen, want als iedereen 'tzelfde zou denken, zou je 'n eel grotere hal nodig hebben voor 't feest... ;)

Fluffie, get your ass overhere!!

Op naar Leiden!

Plezier gasten! Ik doe het dit jaar ff rustiger aan, 1 van de "goede" voornemens haha! Njoy,
Beste Party-Q

je reply slaat de plank volledig mis met wat ik bedoelde. Ik heb het niet eens over drugs en feesten en of dit los van elkaar kan %)

je voelt je een beetje te aangevallen denk ik.

Maar neem jij lekker je G'tje en wanneer je dat voor het laatst heb gedaan of hoe vaak je dat doet, of wanneer je out gaat en voor hoelang, dat interesseert me werkelijk waar geen ene reet. Ik gaf alleen mijn mening over dingen op het forum zetten waarover jij waarschijnlijk heel trots bent.

En dit stukje hieronder wat je geschreven hebt:

"Dus als jullie 't niet erg vinden en gelijk zelfmoord gaan plegen omwille van mijn bescheiden mening, ga'k zow ff verder met afteren, en ff lekker 'n G'tje maken"

Zelfmoord plegen is iets heel anders dan een mening geven die niet gelijk is met de jouwe... beetje jammere opmerking.

Neem nog een buisje en veel plezier met je ge-after en dat je voorlopig niet out mag gaan, en als je dat gaat, dat het maar heel leuk voor de andere mogen zijn zodat jij er daarna ook om kan lachen %)

Dikke Koesj
M.P
Ik vind het alleen jammer dat afteren en drugs als 1 worden gezien.

Ik neem op afters echt nooit (meer) iets. Okay dan voel je je wel wat moeier, maar daar kies je toch ook zelf voor?

Tijdens een after kan je ook gewoon gezellig samen een filmpje kijken of gewoon een leuk gesprek hebben met iemand...

En Jon je hebt Mizz Prinzezz idd verkeerd begrepen want dat bedoelde ze er echt niet mee.

Ze geeft gewoon haar mening over wat er allemaal neergezet is in het forum. En tja, daar is het een forum voor. Sommige dingen kan je idd beter voor je houden. Voorkomt ook een hoop geroddel.
Rutger is bier ook drugs , want een after zonder bier is geen after........dat heet afterbier 8)
whehehehe

Tja... maar afterbier is meestal zo op :S
ligt er aan hoeveel je haalt ;)

maar een after zonder bier , is als en houseparty zonder dj 8)

OK Mizz PRINZEZZ, dan heb 'k je misschien verkeerd begrepen, mijn excuses dan, maar jij begrijpt toch ook wel dat dat zelfmoord wat 'k schreef, bij wijze van spreken was... en alleen maar gericht op 't feit dat er mensen zijn die gelijk gaan zitten janken e.d. als iemand zoals ik 'n mening geef, want dat is ook vaak overdreven, vandaar die opmerking, verder geen bijbedoelingen, dus ohwee als iemand hier op doorgaat! ;)
Zelfmoord Jon?

Kop op joh, zo erg is zo'n after toch niet? ;)
nee een after is zeker niet zo erg hè joe :P;)

(K)ssie voor Wil terug trouwens!!

Zeg Party Q leiden was een saaie stad hebben jullie eindelijk het leven er een beetje in geblazen (y)

Leiden is nog steeds 'n saaie stad... daar hebben we nix aan gedaan hoor Rommert...

Dat afteren gaat niet over Leiden...
Maar kunnen we wel verandering in maken jon.
ik wil wel in leiden leven komen blazen hoor :)
ik doe mee Sas:-D we kunnen onze blitze creaties wel op straat gaan vertonen daar ofzow:-D
dat wil ik wel zien;P
ziet er goed uit Fluffie(y)
hahahahaa, ja zal raar stukje film worden dan:-D
*aarrrdig*

rebec is een blitzer, dan zie je op de film alleen maar blitzstralen voorbij schieten
We kunnen er wel een leuk filmpje van maken.

Stel je voor:

Winkelende mensen, doodsaai...
Opeens komt Fluffie aanrennen: "liiieeefff, aardig..." tegen een paar mensen

en dan weer doorrennen...

*LOL*
whahahahaha ja, *LOL* zeker een keer streken op straat gaan uithalen met een vaag hoofd en dat jij dat dan stiekem flimt cool!!!! dat is er weer een voor de nieuwe ideeen bus:-D

hahahhahaha lol :P zullen we dan met ze 3en gaan fluf??? jij guido en ik?? :P
Ik weet het helemaal

Eerst fluffie langs laten lopen, dan krankheimer z'n kunsten laten vertonen bij dezelfde mensen.

En als dat klaar is, WackyJacky deze mensen laten hersenspoelen...

Retekewl :D
Er is gewoon te veel geluld over afters! mensen maken dr mooie dingen van!

After is nie alleen maar aan de drugs! voor mij iedergeval nie! voor mij ist na chillen van een hevige :bounce: avond! en dat met mensen die ook gezelie zijn en nie meteen gaan slapen!

Maar ja trug komend op dat gelul over afters!

WEET WIE JE IN HUIS HAALT! kheb het poek ook verteld op multi en het schiet gewoon niet op ;)

After is gezel maar het moet wel zo blijven
laatste aanpassing
doen jullie ook weleens van die leuke spelletjes dan?
Ja, ezeltje bobje...

met heroine naalden :)