Partyflock

Forumonderwerp · 593796
12 April te Thialf :bounce:

Op innercity was Q-dance ook vertegenwoordigt. En daar kwam die datum naar boven.
Kaart verkoop begint 5 januari schijnt het.
Ken ik alvast een paar bungalowtjes gaan reserveren :D

uhh volgens mij was dit al bekend:S... al een tijdje
5 januari is op een zondag lijkt me een beetje sterk.
Line-up is ook al bekend...
blij dat ik dan op vakantie ben :D
ow wat is de line-up dan!?

willik wel graag wetuh!, tis maar een half uurtje voor mij:), kamers zijn te huur voor 15 € ;)!
heb je een 80 persoons kamer ??? :9
line-up

dana
pavo
the prophet
super marco may
dj zenith
pila
gizmo
luna
nou echt bijzonder ;P

Nou dan 6 jan.maar gelijk kaartjes kopen voor ze weer uitberkocht zijn :S: Zo als je gvd voor elk feest een paar mnd van te voren een kaartje moet halen :S: :S:
Volgens mij komen Technoboy, Isaac en Gary D. ook langs. Gizmo staat bij mijn lijstje er niet bij :p

Check foto's Innercity @ www.id-t.com / foto van HET shirt van Qlimax, 12-04-03...

12 april lekker naar Project: Hardcore dan maar :D:D:D.

Thialf, daar worden de beste feesten gegeven...

Nou nee :S

Line up ziet er ook echt boeiend uit voor de verandering :S

nerd :)
lineup is niet boeiend .. en de lokatie is al helemaal niet aantrekkelijk! alleen de naam doet veel mensen trekken
laatste aanpassing
Artiest Raven
No way dat ik daar heen ga. Ik ga q-dance er niet op geloven dat ze het geluid gaan verbeteren en als ik al die verhalen moet geloven over thailf ... Nou nee dank je.
Om daar dan min 100 aan uit te geven (kaartje, treinkaartje + drinken)... ben gek :frusty:
Zoveel ben ik niet bereid te doen voor weer een avondje 4x dezelfde nummers horen :Z

Qlimax in de Sporthallen Zuid (y)
Qlimax in de Brabanthallen :D
Qlimax moet weer terug in de HMH iig als ik terug ben vanuit australie daar tussen mogen ze Qlimax wel 3 keer houden in thialf mis dan toch niks :p
2 Daan --> In Sporthallen Zuid moeten ze een nieuwe Digital Overdose geven!!!!
Qlimax wordt écht wel weer lekker feessie hoor :) Tis een boutlokatie, maar als je op de goeie plek staat is het wel goed te doen :d
wat is het dan voor een mistery plek ???
maarja als er zo'n 2000 mensen op de juiste plek staan in thialf ben je al de mooiste plekjes kwijt :S

Yes please!

Dat wordt dus mooi Project Hardcore in Mechelen.

Qlimax!!!!
ik ben ook weer van de partij!! :bounce: nu maar hopen dat het geluid net zo lekker zordt als in Silverdome want dat was echt lekker!!!!
ik ben 1 keer in thialf geweest met thunderdome99 maar het geluid viel, echt tegen.
maar qlimax in het silverdome dit jaar was echt top!! het geluid was daar echt goed en het was 1 van mun beste hardhouce feesten dit jaar!! ik ga er wel heen denk ik, maar ik verwacht dat het minder word dan in zoetermeer!!

iemand met de nick HardcoreChampion die naar climax gaat als er tevens project hardcore is???
Beetje jammer hoorrr (n)
definitieve line-up
Dana
Technoboy
Pavo
Super Marco May
DJ Zenith
The Prophet
Gary D
Dj Luna
Isaac
Pila
marco may vervanging van zenith? ;)

ooow beter!
laatste aanpassing
En werderom een geweldige en vooral vernieuwende line-up.

Vooral Dana, pavo, technoboy en luna had ik echt niet verwacht op qlimax :S

Nope, Bram slaat deze editie maar over. De locatie vind ik trouwens ook verre van ideaal.
Op de site (q-dance.nl) zie ik trouwens nog niks over de line-up staan :s

Is dit topic wel 100% betrouwbaar?
jah, kijk maar eens op www.id-t.com en dan bij de foto's van innercity, daar staat iemand met een shirt van qlimax...april 2003.... daar staat de line-up op! dus ik neem aan dat deze topic redelijk betrouwbaar is
CosmicGate 22 december 2002 19:19
ik ben 1 keer in thialf geweest met thunderdome99 maar het geluid viel, echt tegen.
maar qlimax in het silverdome dit jaar was echt top!! het geluid was daar echt goed en het was 1 van mun beste hardhouce feesten dit jaar!! ik ga er wel heen denk ik, maar ik verwacht dat het minder word dan in zoetermeer!!

Hardhouse @ Qlimax? Whehe. You wish. Das "altijd-hetzelfde-deuntje" Hardstyle.
sorry gary d en technoboy ff vergeten naar te zetten maar niet echt verrassend nee
kan me allemaal niet schelen raven_ ik ga liever beuken op hardcore, maar qlimax was zeker goed, je kan lullen wat je wil!!! en over welk deuntje heb je het in gods naam?????????
laatste aanpassing
Project Hardcore :D
ik wil eerst een bron weten naar die line up voor dat ik het geloof.. en dat er iemand met een qlimax shirt rond loopt... dan kan die gene ook zelf hebben bedacht

en over thialf het geluid zuigt meschien maar het is er wel supper groot ... en dat is vet

en de volgende qlimax ben ik er ook :P
Als dit ook zo vroeg uitverkocht is wordt het misschien maar eens tijd om zelf iets te organiseren.(en dan uiteraard alleen kaartverkoop met legitimatie)
dan moet het wel vooor 17 jarigen zijn of je moet ff een uitzondering voor mij maken :P

Dana
Technoboy
Pavo
Super Marco May
Dj Zenith
The Prophet
Gary D
Dj Luna
Isaac
Pila
laatste aanpassing
ik ben dr gewoon weer bij hoor!
dat gezeik over dat de line up niet verrasend is heb je wel bij meer feesten!!
maar ze blijven goed!!
en voor technoboy en dana wil ik echt wel een reisje maken!!
altijd :bounce:

dus mij zie je in april ook zekers rond :bounce:en daaro!!!

Ik ben er ook, ookal is het helemaal in H'veen,
ME IS THERE!!!!!!
Ow, stond het op een shirt? Dan geloof ik het meteen :D

Mischien is het waar ..... mischien is het niet waar. Het wordt vanzelf wel een keer bevestigd/ontkrachti­gd :p
laatste aanpassing