| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 12 april 2003 om 21:00 |
Ken ik alvast een paar bungalowtjes gaan reserveren 
No way dat ik daar heen ga. Ik ga q-dance er niet op geloven dat ze het geluid gaan verbeteren en als ik al die verhalen moet geloven over thailf ... Nou nee dank je.
Om daar dan min 100 aan uit te geven (kaartje, treinkaartje + drinken)... ben gek
Zoveel ben ik niet bereid te doen voor weer een avondje 4x dezelfde nummers horen
Om daar dan min 100 aan uit te geven (kaartje, treinkaartje + drinken)... ben gek
Zoveel ben ik niet bereid te doen voor weer een avondje 4x dezelfde nummers horen
wat is het dan voor een mistery plek ???
ik ben 1 keer in thialf geweest met thunderdome99 maar het geluid viel, echt tegen.
maar qlimax in het silverdome dit jaar was echt top!! het geluid was daar echt goed en het was 1 van mun beste hardhouce feesten dit jaar!! ik ga er wel heen denk ik, maar ik verwacht dat het minder word dan in zoetermeer!!
maar qlimax in het silverdome dit jaar was echt top!! het geluid was daar echt goed en het was 1 van mun beste hardhouce feesten dit jaar!! ik ga er wel heen denk ik, maar ik verwacht dat het minder word dan in zoetermeer!!
En werderom een geweldige en vooral vernieuwende line-up.
Vooral Dana, pavo, technoboy en luna had ik echt niet verwacht op qlimax
Nope, Bram slaat deze editie maar over. De locatie vind ik trouwens ook verre van ideaal.
Vooral Dana, pavo, technoboy en luna had ik echt niet verwacht op qlimax
Nope, Bram slaat deze editie maar over. De locatie vind ik trouwens ook verre van ideaal.
Op de site (q-dance.nl) zie ik trouwens nog niks over de line-up staan 
Is dit topic wel 100% betrouwbaar?
Is dit topic wel 100% betrouwbaar?
CosmicGate 22 december 2002 19:19
ik ben 1 keer in thialf geweest met thunderdome99 maar het geluid viel, echt tegen.
Hardhouse @ Qlimax? Whehe. You wish. Das "altijd-hetzelfde-deuntje" Hardstyle.
Ow, stond het op een shirt? Dan geloof ik het meteen 
Mischien is het waar ..... mischien is het niet waar. Het wordt vanzelf wel een keer bevestigd/ontkrachtigd
Mischien is het waar ..... mischien is het niet waar. Het wordt vanzelf wel een keer bevestigd/ontkrachtigd
laatste aanpassing