Wie het laatst lacht, lacht het best....
meer zeg ik niet
meer zeg ik niet
Kijk, en dit is nou weer overduidelijk het verschil tussen Ajax en de rest. De eerste dag dat er met dergelijke graphics gewerkt wordt, zwerven er al tientallen van die dingen rond die Ajacieden hebben gemaakt, om andere clubs te dissen. Weken nadat de hele grap er allang af is, dan pas komen andere supporters met dit soort dingen aanzetten.
Maar ja, hulde voor de creativiteit hoor...
Rustig Pryhme....
Ze kunnen er niks aan doen, laten we het er maar daar bij houden
Ze kunnen er niks aan doen, laten we het er maar daar bij houden
laatste aanpassing
hahaha
Hoeveel ook alweer.... 2-4 he..
Ik wordt zolangzamerhand incontinent van dat geneuzel.
Base: let jij nou maar op je eigen ongedierteclub
Als die lange splinter (van h00ijd0nk) hem smeert bij f#y#n00it dan is het gewoon helemaal niks meer.
Zijn alle boeren ook weer verdwenen uit die badkuip, jij blij, want dan zit je alleen met je rotterdomse vriendjes in het stadion en kun je het jaar daarop 3000 euro voor je seizoenskaart neerleggen.
Ook makkelijk: kun je het hele stadion met je eigen spandoeken volhangen
Base: let jij nou maar op je eigen ongedierteclub
Als die lange splinter (van h00ijd0nk) hem smeert bij f#y#n00it dan is het gewoon helemaal niks meer.
Zijn alle boeren ook weer verdwenen uit die badkuip, jij blij, want dan zit je alleen met je rotterdomse vriendjes in het stadion en kun je het jaar daarop 3000 euro voor je seizoenskaart neerleggen.
Ook makkelijk: kun je het hele stadion met je eigen spandoeken volhangen
Ik heb niks tegen Ajax ofzow. Die club interesseert me niet zoveel (net als alle andere clubs uit de Eredivisie). Er wordt hier alleen wel heel erg subjectief geluld als het over Ajax gaat, dus een beetje weerstand is niet overbodig 
Tjah, en de songs...Aangezien de ene helft van de song uit 'kanker' bestaat en de andere helft uit 'hoerenjong' is dat niet lastig te onthouden voor de doorsnee voetbalsupporter...
Tjah, en de songs...Aangezien de ene helft van de song uit 'kanker' bestaat en de andere helft uit 'hoerenjong' is dat niet lastig te onthouden voor de doorsnee voetbalsupporter...
jay, er komen ZAT orginelen liedjes bij ons vandaan
alleen de rest van het stadion doet nooit mee
zelf word ik helemaal gek van dat ge-joden joden in het stadion, kan ook niet me bek houden als er weer een paar randdebielen JODUH JODUH gaan bleren
moedig godverdomme je club aan ipv dat achterlijke gegil
alleen de rest van het stadion doet nooit mee
zelf word ik helemaal gek van dat ge-joden joden in het stadion, kan ook niet me bek houden als er weer een paar randdebielen JODUH JODUH gaan bleren
moedig godverdomme je club aan ipv dat achterlijke gegil
Triest topic is dit zeg
Je kan meteen duidelijk zien hoe jaloers de feyenoorders en psv-ers zijn op het succes van Ajax in de CL en competitie. Dat kunnen die anderen echt niet hebben, dat vind ik wel grappig. Nu wint psv van Ajax, goed hoor, maar het seizoen duurt nog lang en psv was echt niet beter tegen Ajax, gewoon veel mazzel gehad.
Tevens heeft Koeman gewoon gelijk in zijn uitspraken dat Ajax kwalitatief beter is dan psv en dus ook dan feyenoord. Wie dat wil ontkrachten mag dat hier doen, maar dat zal niet makkelijk worden. Want Vd Vaart, Chivu en Litmanen lopen alledrie al bij Ajax rond, en niet bij die anderen.
Je kan meteen duidelijk zien hoe jaloers de feyenoorders en psv-ers zijn op het succes van Ajax in de CL en competitie. Dat kunnen die anderen echt niet hebben, dat vind ik wel grappig. Nu wint psv van Ajax, goed hoor, maar het seizoen duurt nog lang en psv was echt niet beter tegen Ajax, gewoon veel mazzel gehad.
Tevens heeft Koeman gewoon gelijk in zijn uitspraken dat Ajax kwalitatief beter is dan psv en dus ook dan feyenoord. Wie dat wil ontkrachten mag dat hier doen, maar dat zal niet makkelijk worden. Want Vd Vaart, Chivu en Litmanen lopen alledrie al bij Ajax rond, en niet bij die anderen.
cebas: mensen uit de streek gaan zelf een am*dams accent opzetten als ze over ajax praten.
Dat is pas errug.
Of op vakantie waar kom jij vandaan ? hoor je heel plat.... amsterdam, blijkt later dat ze ergens uit een gat in noord holland komen.
heb ik jou een beetje beschreven cebas
Dat is pas errug.
Of op vakantie waar kom jij vandaan ? hoor je heel plat.... amsterdam, blijkt later dat ze ergens uit een gat in noord holland komen.
heb ik jou een beetje beschreven cebas
laatste aanpassing
Kijk, en dit is nou weer overduidelijk het verschil tussen Ajax en de rest. De eerste dag dat er met dergelijke graphics gewerkt wordt, zwerven er al tientallen van die dingen rond die Ajacieden hebben gemaakt, om andere clubs te dissen. Weken nadat de hele grap er allang af is, dan pas komen andere supporters met dit soort dingen aanzetten.
Bevestig even dat je je superieur voelt zeg
Spreekkoren horen bij het voetbal ja, maar kwetsende spreekkoren niet. Dat gebeurt echter nog wel elke wedstrijd. Dat is een maatschappelijk probleem en moet zeker worden opgelost. Daarmee hoef je het voetbal niet op te heffen.
Die actie van fey. tegen kanker vond ik echt een topactie.
Die actie van fey. tegen kanker vond ik echt een topactie.